Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
The issue of parking in Nove Zamky
Vajda, Ronald ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the issue of static transport in the town of Nové Zámky. The subject of this work is the analysis of static transport in the city. The city was divided into individual logical zones. Shortcomings were identified in the analytical part of the existing situation, an evaluation was made, a SWOT analysis was made, comparisons with other cities were made, and based on these aspects, adequate solutions were proposed in the design part. The proposed solutions are designed to contribute to an overall better situation in the city, not just in the field of static transport.
Analýza dopravy a návrh řešení ve městě Letovice
Fuxová, Veronika ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dopravní analýzou ve městě Letovice v Jihomoravském kraji. Dopravní analýza je prováděna s ohledem na dopravu v klidu na území města. Součástí práce je zmapování stávajícího dopravního stavu, zjištění dopravního zatížení na komunikacích procházejících městem a rozbor nehodovosti v závislosti na druhu a příčiny dopravních nehod. Díky analýze stávající dopravní situace byla stanovena kritická místa s ohledem na dopravu v klidu, na kterých proběhla další měření. Po vyhodnocení všech provedených analýz a měření byla navržena potřebná opatření, která mohou přispět k lepší dopravní situace na území města Letovice.
The issue of parking in Nove Zamky
Vajda, Ronald ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with the issue of static transport in the town of Nové Zámky. The subject of this work is the analysis of static transport in the city. The city was divided into individual logical zones. Deficiencies were found in the analytical part of the existing state, which were subsequently addressed in the design part. The proposed solutions for parking areas are partly designed to soak up water in the city and thus contribute to a better climate in the city.
Přestavba křižovatky silnic I/54 x II/498 x III/05417 ve Slavkově
Kubík, Tomáš ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace rekonstrukce křižovatky v rámci studie. Předmětná křižovatka se nachází v obci Slavkov, ve zlínském kraji, kde se protínají komunikace I/54, II/498 a III/05417. Cílem návrhu je vytvoření přehledného průsečíku trojice komunikací různých kategorií a zajištění bezpečného a plynulého dopravního proudu, stejně jako zvýšení komfortu chodců a uživatelů hromadné dopravy. Práce zpracovává základní návrh 2 variant, přičemž vybírá variantu usměrnění stávající průsečné křižovatky jako nejvhodnější, která je zpracována podrobně v rámci průvodní zprávy a výkresové dokumentace.
Polyfunkční dům v Uherském Hradišti
Kopecká, Lucie ; Šuhajdová, Eva (oponent) ; Šuhajda, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je novostavba polyfunkčního domu v Uherském Hradišti, který obsahuje parkovací plochy, kanceláře, maloobchody a kavárnu. Objekt je osazen do mírně svažitého terénu na pozemku nedaleko centra města. Je samostatně stojící, částečně podsklepený a má 3 nadzemní podlaží. Půdorys vznikl spojením několika různě velkých obdélníků. Polyfunkční dům je založen na základových patkách a deskách. Je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou, nad 2. NP střechou vegetační. Objekt je tvořen železobetonovým monolitickým skeletem se sloupy a průvlaky, stropní konstrukce je z dutinových předpjatých panelů. Obvodové zdivo nadzemních podlaží je navrženo z broušených cihelných bloků, suterénní obvodové zdivo je ze ztraceného bednění. Stěna výtahové šachty je železobetonová, schodiště je z prefabrikovaných železobetonových panelů. Obvodové stěny jsou zatepleny kontaktním zateplovacím systémem z čedičové vlny a na některých částech je fasáda obložena dřevěným obkladem – provětrávaná fasáda s tepelnou izolací ze skelné vlny. Tepelná izolace suterénu a soklu je z extrudovaného polystyrenu. Objekt je rozdělen do několika funkčních zón. V 1. NP se nachází kavárna, copy centrum, papírnictví a pekárna. V 2. a 3. NP se nachází kancelářské prostory. V suterénu je pouze technické zázemí. Hlavní vchod do objektu je ze severozápadní strany pozemku, kde se nachází i vjezd na parkoviště, které je situováno na severovýchodní a jihovýchodní straně pozemku. Nachází se zde i stojany pro kola a prostor pro třídění odpadu. Kolem objektu je navržen chodník, ze kterého bude bezbariérový vstup do všech funkčních zón.
Stavebně technologický projekt tepelného napaječe v Jižních Čechách
Handlíř, Jan ; Hejl, Martin (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stavebně technologický projekt tepelného napaječe na trase horkovodu mezi Českými Budějovicemi a Jadernou elektrárnou Temelín. Hlavní objekt stavby tvoří ocelová hala se zděnou administrativní částí. Halu tvoří ocelová montovaná konstrukce opláštěná sendvičovými panely. Administrativní část je jednopodlažní objekt z keramického zdiva a plochou střechou. Součástí stavby je i přístupová komunikace s parkovištěm.
Úprava křižovatky Na Výsluní x Družstevní v Luži
Koukal, Lukáš ; Shejbal, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh řešení nepřehledné křižovatky v obci Luže. Týká se ulic Na Výsluní, Družstevní, K Chlumku, Kaštanka, dále dopravně významného sjezdu do Hamzovy odborné léčebny a celkové rekonstrukce včetně zkapacitnění parkování v ulici Andělská cesta. Práce se zabývá novým návrhem šířkového uspořádání komunikací, logickou návazností chodníků, úpravou a novým návrhem parkovacích ploch v okolí Hamzovy léčebny, úpravou dopravně významných sjezdů a přilehlé zeleně.
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Nytrová, Bohdana ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Už téměř sto let se Brno rozhoduje, kde postaví nové hlavní nádraží. Už několikrát bylo velmi blízko k realizaci, ale historické události stavbu odložily. V předloňském roce však konečně došlo k rozhodnutí postavit nové hlavní nádraží ve variantě Řeka, tedy v místě dnešního Dolního nádraží. Prozatím však existuje pouze technický návrh nádraží, jako je konstrukce drážního mostu nebo a uspořádání kolejišť. Tato diplomová práce se zabývá především architektonickým návrhem nádražní budovy včetně zastřešení nástupišť a řešením prostorů pod již navrženou mostní konstrukcí drážního tělesa. Součástí návrhu je také řešení urbanistické struktury kolem drážního tělesa, tedy nalezení optimální polohy a podoby autobusového stanoviště, přestupního terminálu MHD, odstavných parkovišť, stanovišť taxislužby a úschovny kol. Urbanistický návrh řeší jak jejich napojení na městkou síť, tak i jejich vzájemné vazby zejména na kvalitu pěších přesunů a pěšího prostupu drážním tělesem. Hlavním motivem návrhu je umístění monumentální výpravní haly nového brněnského nádraží do centra dění, tedy na dominantní osu bulváru. Bulvár je z jedné strany orientován na významnou brněnskou katedrálu na Petrově, která je jednou z ikon města Brna. Stejně jako katedrála je hlavní brněnské nádraží objektem celoměstského významu, a zaslouží si tak svou dominantní pozici v celém území na úkor dalších především výškových dominant, které jsou v území navrženy. Mohutná oblouková konstrukce na čtyřech podporách zastřešuje drážní těleso v místě největší koncentrace cestujících a zároveň propojuje terminál MHD v přednádraží s autobusovým stanovištěm v zanádraží. Rozvlněné liniové zastřešení všech nástupišť kolem hlavní haly, ať už vlakových, autobusových či tramvajových, naopak spojuje celý tento významný dopravní a přestupní terminál a hrdě odkazuje na svou konečnou polohu. U řeky.
Problematika parkování ve městě Humpolci
Fuxová, Veronika ; Budík, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývala problematikou parkování ve městě Humpolec. Předmětem bakalářské práce je analýza dopravy v klidu na území města. Při analýze stávající situace se stanovila kritická místa z hlediska parkování, na kterých dále probíhalo místní šetření a měření. Z výsledků místních šetření a měření byla navržena potřebná opatření, která mohou přispět ke zlepšení celkové dopravní situace ve městě Humpolec.
Hranice – redefinice městské struktury
Uherková, Ivona ; Ryšavá, Hana (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce Park and Ride se zabývá návrhem záchytného parkovacího domu ve městě Hranice, které jsou známy především svým významným dopravním vlakovým uzlem a Hranickou propastí. Město nyní trpí velkou intenzitou automobilové dopravy v centru města z důvodu nedostatečné uliční sítě. Tato síť je narušena čtyřproudou silnicí, která byla postavena v 80. letech 20. století a přestřihla tak přirozené dopravní vazby. Zrušením čtyřproudé silnice, která nyní již postrádá na dopravní obslužnosti, se uvolňuje velké množství rozvojové plochy, které je primárně využito jako zemědělsko-rekreační oblasti. Součástí tohoto zeleného pásu je právě i objekt parkovacího domu, který zamezuje vjezdu nadbytečných automobilů do centra města. Parkovací dům tvoří nový dopravní uzel města, jehož součástí jsou i prvky alternativní dopravy – přestup na MHD či kolo, čímž je umožněno vytvoření centra města příjemného pro chodce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.