Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace komunikačních tras v energetice
Pečeňa, Vít ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro zobrazení pozic elektroměrů komunikující po elektrickém vedení (PLC). Aplikace by měla najít hlavní uplatnění v oblasti projektu Smart Grids (inteligentní sítě). Dále se v práci řeší výběr knihoven potřebný k tvorbě aplikace a její samotný návrh.
Systém pro import/správu fotografií
Škutová, Sára ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit aplikaci, která by umožňovala rozdělovat fotografie do skupin a následně k nim vyhledávat jejích duplikáty. Toto třídění a identifikace identických fotografií probíhá pomocí Exif metadat. Výsledkem je samostatná aplikace, která byla naprogramována pomocí jazyka C++, Qt frameworku a Exiv2 knihovny. Funkčnost programu ověřena balíčkem fotografií a uživatelské rozhraní bylo otestováno s pomocí uživatelů.
Vizualizace komunikačních tras v energetice
Pečeňa, Vít ; Fiedler, Petr (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro zobrazení pozic elektroměrů komunikující po elektrickém vedení (PLC). Aplikace by měla najít hlavní uplatnění v oblasti projektu Smart Grids (inteligentní sítě). Dále se v práci řeší výběr knihoven potřebný k tvorbě aplikace a její samotný návrh.
Sniffer pro komunikaci po energetickém vedení
Zapletal, Radek ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací univerzální aplikace pro zachytávání, analýzu a filtrování komunikace na energetické síti (PLC). Data poskytuje hardwarový sniffer na sériové lince RS-232. Aplikace bude využívána v oblasti inteligentních sítí a Smart Meteringu. Součástí práce je popis těchto oblastí včetně problematiky snifferů i návrh několika variant řešení s výběrem optimálního a popisem realizace.
SW pro obsluhu testů a generování protokolů
Dočkal, Michal ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je řešen vývoj aplikace sloužící jako grafické prostředí ke spouštění testů a generování protokolů. Nejprve je okrajově rozebrán proces měření a jeho záznam, následně jsou popsány technologie použité při vývoji, dále je navržena vhodná implemetace, a nakonec popsána vytvořená aplikace, včetně nástínění možností dalšího vývoje.
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.
Multiplayer karetní hry žolíky
Marek, Lukáš ; Dvořák, Radim (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry žolíky. Hra je navržena jako klient-server aplikace. Uživatelé se připojí na server a mají možnost přidat se k již vytvořené hře nebo si založit vlastní hru. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s použitím frameworku Qt.
Vizuální editor zápisu bubenických rytmů
Zelený, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením speciálního editoru pro zápis rytmů pro perkusní bicí nástroje. Editor musí být uživatelsky přívětivý a práce s ním musí být efektivní. Výslednou notaci je možné přímo vytisknout.
Síťová aplikace hry kanasta
Němeček, Patrik ; Kněžík, Jan (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje analýzu, návrh, implementaci a testování síťové aplikace hry Kanasta. Jde o karetní hru pro 2 až 4 hráče, kde hráči spolu hrají po síti. V této práci je popsán a použit model klient/server, síťové protokoly TCP/IP a navržen vlastní komunikační protokol pro zasílání zpráv mezi klientskou a serverovou částí. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s využitím Qt frameworku. Výsledná aplikace je multiplatformní.
Lékařský software pro vyúčtování dokladů
Pohl, Ondřej ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Grégr, Matěj (vedoucí práce)
Cílem práce je rozšíření lékařského softwaru OpenDositech. Rozšířením je implementace rozhraní pro elektronickou komunikaci s webovými portály zdravotních pojišťoven do programu OpenDositech. Nejprve je popsán dostupný lékařský software spolu s datovým rozhraním pro předávání lékařských dokladů zdravotním pojišťovnám. Práce se poté zabývá předáváním dokladů přes Portál zdravotních pojišťoven. V závěru práce je popsána implementace rozhraní do programu OpenDositech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.