Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie středního vinařství
Motyčková, Marie
Motyčková, M., Marketinková strategie středního vinařství. Bakalářská práce, Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014 Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií středního vinařství. Pro vytvoření strategie byla použita analýza vnitřního a vnějšího prostředí, strategie konkurenceschopnosti, marketingového mixu, vnitropodnikového prostředí a SWOT analýza. Závěr práce vyhodnotí analýzy a doplní návrhy plynoucí z analýz a doporučí vhodnou marketingovou strategii.
Analýzy prostředí vybraného odvětví
BENDA, Petr
Bakalářská práce nabízí pohled na dvě společnosti působící na poli komunálního odpadového hospodářství. Jejich současné situace zhodnocuje pomocí analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nejprve se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se strategického managementu a vysvětlení vybraných analýz prostředí, poté jsou realizovány postupy předem popsané v metodice. Vnitřním prostředím se zabývá finanční analýza, okolí společností je zkoumáno pomocí STEP analýzy a Porterova modelu pěti sil, vše na závěr shrnuje SWOT analýza. Zjištěné situace jsou zhodnoceny, vzájemně srovnány a dochází k navržení optimálních strategií a opatření pro rozvoj obou společností.
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.
Aerosol v mikroporstředí domácností
Pařík, Radim ; Braniš, Martin (vedoucí práce) ; Hovorka, Jan (oponent)
Jedná se o literární rešerši sestávající převážně ze zdrojů z Web of Science. Práce se zabývá problematikou znečištění vnitřních prostor obytných budov. Zaměřuje se na aerosol, zvláště pak PM2,5 částic, které představují pro zdraví člověka největší nebezpečí. Důraz je kladen na analýzu emisních zdrojů s porovnáním vnitřních (vaření, kouření) a vnějších (doprava, průmysl), dále na distribuci polutantů v prostoru, na úrovně znečištění v různých geografických, sociálních či kulturních oblastech a částečně i na dopad těchto látek na lidské zdraví. Klíčová slova: aerosol, domácnosti, vnitřní prostředí, kvalita ovzduší, jemné částice
Návrh vhodných stratégií pre podnik
Stehelová, Andrea
Stehelová, A. Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné strategie pro podnik Tangram SW, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část, která byla vypracovaná na základě odborné literatury vymezuje pojmy a poznatky, které byly následně prakticky použité v druhé části bakalářské práce. Pro vyhodnocení vhodné strategie byla uskutečněna analýza vnějšího a vnitřního prostředí. K posouzení faktorů vnějšího prostředí byla použita PESTE analýza a Porterův model pěti hybných sil. Jednotlivé faktory vnitřního prostředí byly vyhodnoceny pomocí Porterova hodnotového řetězce a finančního zhodnocení podniku. Výsledkem provedených analýz je identifikace příležitostí a hrozeb z vnějšího prostředí a slabých a silných stránek vnitřního prostředí. Pomocí SWOT analýzy byly navrhnuty vhodné výsledné strategie.
Návrh vhodných stratégií pre podnik
Kántorová, Marcela
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné strategie pro společnost FIT & HARMONY s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - literární rešerše a vlastní práce. Literární rešerše poskytuje teoretický základ z oblasti managementu, který je ve vlastní práci aplikován na daný podnik. Vlastní práce obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku, jejichž cílem je identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek. K posouzení faktorů vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí podniku je analyzováno prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je východiskem pro návrh konkrétních strategií vedoucím ke zlepšení postavení daného podniku na trhu.
Návrh strategických alternativ pro rodinné vinařství
Janovská, Silvie
Janovská, S., Návrh strategických alternativ pro rodinné vinařství. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2017. Cílem práce je na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout strategické alternativy pro další rozvoj malého rodinného podniku. Ze všech navržených strategií jsou zvoleny ty, které jsou považovány za nejvhodnější. Teoretická část se skládá z odborné literatury řešící danou problematiku. Kapitola výsledky se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Jsou zjištěny příležitosti, hrozby, silné i slabé stránky daného podniku. Závěrem jsou pomocí SWOT matice navrženy strategické alternativy, ze kterých jsou zvoleny ty nejvhodnější.
Recommendations for the future development of Vinný sklípek - galerie, s.r.o.
Burian, Jan
Burian, J., Návrhy na rozšíření firmy Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Bakalářská práce. Brno 2017. Bakalářská práce je zaměřena na návrhy rozšíření firmy Vinný sklípek-galerie,s.r.o. V první části je tato práce zaměřena na teorii strategického management a jeho procesy. Dále pak na cíle firmy a analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, v návaznosti na specifika vinařského oboru. V praktické části porovnává konkurenci firmy a dává informace o firmě. Vše je vyhodnoceno za pomoci SWOT analýzy. Závěrem jsou zhodnoceny současné strategie a podány návrhy na zlepšení.
Řízení rizik ve vybraném podniku
Kubík, Nikolaj
Primárním cílem této diplomové práce bylo navržení doporučení pro řízení rizik ve vybraných ubytovacích zařízeních. K identifikaci rizik posloužili vybrané nástroje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Rozeznané rizika byli následně ohodnoceny a z daných výsledků byli vytvořeny zmíněné návrhy doporučení, jak k jednotlivým rizikům přistupovat. Na závěr byli vytvořené návrhy zobecněny pro dané odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.