Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza dynamických účinků působících na výhybky se zaměřením na stav konstrukce
Hajniš, Jan ; Vukušič, Ivan (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Titul a jméno autora: Bc. Jan Hajniš Instituce: Vysoké učení technické v Brně, fakulta stavební Ústav železničních staveb Veveří 331/95, 602 00 Brno Obor: Konstrukce a dopravní stavby Název práce: Analýza dynamických účinků působících na výhybky se zaměřením na stav konstrukce Vedoucí práce: Prof. Ing. Jaroslav Smutný, Ph.D. Počet stran: cca 100 + přílohy Počet příloh: cca 340 Rok obhajoby: 2014 Podkladem pro výběr a srovnání zejména nových částí kolejového svršku jsou kromě teoretické analýzy (modelování), také statické a dynamické zkoušky prováděné v laboratoři i v terénu (přímo v koleji). Nutno podotknout, že teoretická analýza aplikací matematického modelování často vychází ze značně zidealizovaných předpokladů. Proto je vhodné jednotlivé konstrukce ověřovat měřením. Náplní diplomové práce tedy bude experimentální analýza dynamických účinků působících na výhybkové konstrukce se zaměřením na stav konstrukce. Dynamické účinky jsou přitom nežádoucími fyzikálními jevy při provozu každé trati, a proto je nutné je co možná nejvíce redukovat. Výsledek této zkoušky proto pomůže pomocí softwarového programu a měřící soustavy přesněji určit výhody, nevýhody použití výhybkových soustav, nebo i navrhnout jejich vylepšení či dimenze.
Rekonstrukce žst. Šlapanice
Zemánek, František ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce je řešena rekonstrukce železniční stanice Šlapanice s vložením nástupišť respektující platnou legislativu a umožňující přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce je vyřešena ve třech různých variantách. Vždy je dodrženo zadání práce s požadavkem na tři nástupní hrany. Je vyřešeno i odvodnění upravovaného kolejiště.
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 2,725 a km 6,000 včetně návrhu technologie prací
Klar, Vít ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Součástí rekonstrukce je také napojení trati v odbočce Bečva. Návrh je řešen s ohledem na stávající objekty, železniční zastávky Ústí u Vsetína zastávka a Janová, přilehlé železniční přejezdy, mostní objekty, propustky aj. V neposlední řadě se práce zabývá obnovou odvodnění tratě a technologií prováděných prací. Veškeré úpravy jsou navrženy na základě platných právních předpisů.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice - Nezamyslice
Bombera, Jan ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice horní nádraží – Nezamyslice tratě č. 315A. Zvýšení rychlosti je prověřováno ve dvou krocích – se současnými geometrickými parametry koleje a se změnou některých z hodnot geometrických parametrů koleje, ale vždy tak, aby byly dodrženy mezní normové a předpisové hodnoty. Nová rychlost je stanovena jak pro konvenční vozidla, tak pro vozidla, která jsou schopna využít nedostatku převýšení I > 100 mm. Při zvyšování rychlosti se bere ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., respektive jsou navržena opatření při změně těchto objektů.
Titul EHMK a jeho vliv na rozvoj cestovního ruchu v Plzeňském kraji
Machová, Lucie ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá projektem Evropské hlavní město kultury (EHMK) a mírou vlivu na rozvoj cestovního ruchu města Plzně a Plzeňského kraje. První kapitola se obecněji zabývá projektem EHMK. Druhá kapitola se věnuje podrobněji přihlášce města Plzeň do projektu EHMK, programem roku 2015, dobrovolnictvím v rámci EHMK a mobilní aplikací vyvinutou speciálně pro Plzeň EHMK 2015. Třetí kapitola zkoumá koncepci cestovního ruchu města Plzně a Plzeňského kraje, a hodnotí míru úspěšnosti a návštěvnost města Plzně a Plzeňského kraje, a změny v počtu návštěvníků v letech 2012-2015. Poslední kapitola je věnována vlastnímu zhodnocení částí projektu a programu roku 2015. Ze získaných výsledků jsou vyvozeny závěry a nastíněn budoucí možný vývoj kultury a rozvoj cestovního ruchu.
GEOGRAFICKÝ VÝZKUM PERIFERNÍHO REGIONU VOLARY SE ZAMĚŘENÍM NA SOCIÁLNÍ KAPITÁL
AUFRECHTOVÁ, Dita
Diplomová práce se zabývá výzkumem periferního regionu Volary se zaměřením na sociální kapitál. Region Volary je území správního obvodu pověřeného obecního úřadu Volary, nacházející se v jihozápadních Čechách na území CHKO a NP Šumava. Jedná se o obce Volary, Lenora, Zbytiny, Stožec, Želnava, Křišťanov a Nová Pec. Práce je složena ze dvou částí. Teoretická část se v jednotlivých kapitolách zabývá stručným přehledem problematiky regionalizace prostoru a sociálním kapitálem a také základní geografickou charakteristikou sledovaného území. Praktická část diplomové práce je zaměřena na konkrétní výzkum, který byl uskutečněn na základě analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření. Získaná data jsou zpracována a prezentována ve formě tabulek a grafů s následným zhodnocením a srovnáním výsledků s již uskutečněnými obdobnými výzkumy.
Cestovní ruch jako faktor rozvoje oblasti Táborska
ADAMCOVÁ, Alena
Předmětem diplomové práce je objasnění problematiky cestovního ruchu na Táborsku ve smyslu jeho potenciálního rozvoje díky tomuto odvětví. Smyslem práce je vytipování objektů, které jsou schopny dalšího rozvoje cestovního ruchu této oblasti a mohou být přínosem pro region.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.