Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí31 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zdaňování příjmů sportovců ze sportovní činnosti daní z příjmů fyzických osob
Vybíral, Roman ; Boháč, Radim (vedoucí práce) ; Kohajda, Michael (oponent)
Hlavním cílem této rigorózní práce je provést analýzu zdaňování příjmů sportovců coby daňových rezidentů České republiky. Z obsahového hlediska je práce členěna, kromě úvodu a závěru, na pět kapitol. První kapitola pojednává obecně o pojmech sport a sportovec. Druhá kapitola se zabývá vymezením statusu sportovce, a to z pohledu českého práva, některých zahraničních právních úprav a rovněž z pohledu Soudního dvora Evropské unie. Třetí kapitola je věnována otázce zdaňování příjmů ze sportovní činnosti ze zdrojů na území České republiky, přičemž se zabývá zejména postavením profesionálních sportovců v kolektivních a individuálních sportech jako zaměstnanců či osob samostatně výdělečně činných. Kapitola čtvrtá pojednává o zdaňování příjmů v podobě cen ze sportovních soutěží. Poslední, pátá kapitola se zabývá otázkami mezinárodního zdaňování příjmů sportovců ze zdrojů v zahraničí.
Tachometr založený na akcelerometru a GPS
Novotný, Tomáš ; Fiala, Jiří (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací tachometru pro sportovce, který je schopen zobrazit aktuální rychlost a zaznamenávat překonanou trasu. Navrhované součásti systému jsou natolik malé, aby sportovce co nejméně zatěžovaly. Pro zjištění aktuální rychlosti a polohy je využit systém GPS, pro zobrazení aktuální rychlosti pás LED diod, který je umístěn v brýlích sportovce. Záznam je prováděn na paměťovou kartu typu MultiMediaCard, která využívá souborový systém FAT.
Analýza zdanění sportovce v České republice
Matějková, Lucie ; Finardi, Savina (vedoucí práce) ; Vančurová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze zdanění příjmů profesionálního sportovce v České republice. Teoretická část popisuje právní postavení profesionálního sportovce z hlediska právních předpisů. Analýza je převážně zaměřena na daň z příjmů fyzických osob. V práci jsou zmíněny i další daně, které mohou ovlivňovat sportovní činnost. Tato analýza vychází z daňových zákonů a dalších právních předpisů platných pro ČR, včetně související judikatury Nejvyššího správního soudu. Praktická část se věnuje komparaci jednotlivých daňových režimů, ve kterých se příjmy profesionálního sportovce mohou zdaňovat.
Marketingové zastupování profesionálního sportovce
Jíchová, Klára ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trávníček, David (oponent)
Tato práce je zaměřena na praktický příklad chodu marketingové agentury SPORT INVEST Marketing, a.s. a představení poskytovaných služeb na vybraném sportovci -- rychlobruslařce Martině Sáblíkové. Na základě použitých metod -- dotazníkového šetření a interview - jsem zhodnotila odpovědi a získaná data, z kterých vychází SWOT analýza. Marketingové agentuře jsem doporučila možné návrhy na zlepšení a zefektivnění jejich postupů od výběru sportovce po hledání vhodných obchodních partnerů. Práce ukázala, že samotný výběr sportovce je důležitý, pro agenturu i potenciální sponzory. Úspěch sportovce nezaručuje jeho další marketingové využití. Také propagace sponzorů sportovce by se měla stát něčím výjimečným a zajistit tak hlavním sponzorům exkluzivní podmínky.
Pojistné produkty zaměřené na pojištění sportovců
Vídeňská, Eliška ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na pojistné produkty, které jsou spojeny s pojištěním sportovců. V první části práce jsou vymezeny pojmy, které jsou využívány v případě tohoto pojištění. V další části je rozebíráno úrazové pojištění, dále analýza nabídky pojištění v České republice a ukázka pojištění sportovců v jiném Evropském státě. Poté jsou nastíněna pojištění, která jsou uzavřena mezi sportovními svazy v České republice a pojišťovnami. Závěrečné kapitoly jsou věnovány pojištění odpovědnosti a modernímu druhu pojištění pro hráče golfu.
Impacts of Consumer Behavior Theory on a Start-up Business
Grešo, Juraj ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Práca prezentuje všeobecný prieskum Engelovho, Blackwellovho a Miniardovho modelu správania spotrebiteľa, prvkov správania spotrebiteľa, postojov spotrebiteľov k otázkam zdravia a výživy, a praktické uplatnenie týchto poznatkov vo vývoji marketingovej stratégie a taktík pre nový reštauračný koncept umiestnený v Bratislave, hlavnom meste Slovenskej republiky. Tento koncept je zameraný na služby pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Táto práca znázorňuje podstatné vlastnosti a osobitosti správania spotrebiteľa. Opisuje vzťahy a psychologické motívy, ktoré existujú medzi ľudskými zmyslovými systémami a nákupným procesom spotrebiteľa. Práca je založená na porovnávaní teórie s realitou v oblasti správania spotrebiteľa. Hlavným cieľom tejto práce je vytvoriť základ pre vývoj komplexnej marketingovej stratégie pre FitHouse RestaurantsTM, novozaložený koncept, ktorého úlohou je zabezpečiť správnu stravu pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Čiastkový cieľ prvej -- teoretickej časti práce je preskúmať správanie spotrebiteľa a vymedziť jeho nákupný proces v niekoľkých krokoch. Druhá -- výskumná časť má za cieľ identifikovať prvky, ktoré majú vplyv na spotrebiteľov proces rozhodovania o kúpe a snaží sa ich podať z pohľadu človeka rozhodnutého pre zdravý životný štýl. Ďalej si kladie za cieľ porozumieť spotrebiteľovi prostredníctvom autorovho vlastného on-line prieskumu o športe, výžive a atribútov reštaurácie ideálnej pre zdravie a šport. Tretia -- praktická časť predstavuje rámec pre vývoj skutočnej marketingovej stratégie pre FitHouse Restaurants na základe výsledkov a poznatkov získaných v prvej a druhej časti práce. Obsahuje tiež nápady a taktiky, ktoré pomôžu FitHouse Restaurants prilákať dostatok zákazníkov a uspieť na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí31 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.