Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí31 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam vyšetření predispozice pro pozdní Alzheimerovu chorobu pomocí metod molekulární biologie
KOPAČKOVÁ, Michaela
Alzheimerova choroba patří mezi nejčastější typy demence, přičemž zahrnuje až 70% případů z více než 38 milionů lidí na světě trpících nějakou formou demence. Alzheimerovou chorobou většinou onemocní pacienti nad 65 let, ale existují i výjimky. Předpokládá se, že nemocných s Alzheimerovou chorobou bude v budoucnosti neustále přibývat. Její etiopatogeneze není doposud zcela objasněna, a proto je důležité se tomuto onemocnění více věnovat, ať už z hlediska určitých environmentálních a genetických rizikových faktorů, tak i z hlediska ekonomické zátěže pro společnost. Předložená bakalářská práce shrnuje poznatky o Alzheimerově chorobě, o její neurobiologii, etiologii, diagnostice a genetických dispozicích, zejména pak o genech ApoE, APP, PSEN1 a PSEN2. Přítomnost alely epsilon 4 genu pro apolipoprotein E prokazatelně přispívá k vyššímu riziku vzniku pozdní formy Alzheimerovy choroby, mutace v genech APP, PSEN1 a PSEN2 jsou naopak spojovány s Alzheimerovou chorobou s časným nástupem ještě před 65 rokem věku. V experimentální časti, bylo cílem praktické zvládnutí izolace DNA z periferní krve a bukálního stěru, příprava a provedení PCR reakce, detekce PCR produktů pomocí gelové elektroforézy a samostatné vyšetření ApoE pomocí certifikovaného CVD StripAssay Kit od firmy ViennaLab (PentaGen). Součástí byla taktéž optimalizace další molekulární genetické metody pro detekci variantních alel ApoE. Tato metoda se prováděla pomocí certifikovaného kitu DiaPlexQTM ApoE od firmy SolGent Co., Ltd. Princip detekce je v tomto případě založen na real-time PCR.
Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu
Kovařík, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností monetizace.
Vytvoření počítačové hry pro získání anotací
Šujan, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a poskytování zábavy uživatelům. Implementace aplikace proběhla s použitím programovacích jazyků Android pro klientskou část a PHP pro serverovou část.
Návrh a implementace mobilní aplikace pro platformu Microsoft Windows
Dvořák, Marek ; Feifer, Jekub (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce popisuje proces vývoje mobilní aplikace na platformě Microsoft Windows. Popsaný proces zahrnuje všechny etapy od analýzy cílového trhu přes návrh a vývoj aplikace až po plán jejího zveřejnění v elektronickém obchodě Windows Store. Součástí této práce je vytvoření mobilní části univerzální aplikace pro Windows 8.1 s využitím programovacího jazyka C# a značkovacího jazyka XAML.
Vývoj mobilní aplikace v herním průmyslu
Horňák, Miroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce se zabývá návrhem a procesem vývoje mobilní hry. Hlavním cílem práce je nastínit proces vývoje a návrhu mobilní hry pro více hráčů. Včetně stanovení cílů hry, způsobů monetizace a návrhu uživatelského rozhraní. Dalším cílem je ukázat možnosti při vývoji hry a její úskalí. Vše je pak demonstrováno na hře, které využívá poznatků obsažených v této práci. Nedílnou součástí práce je představení jednotlivých operačních systémů a nástrojů běžně používaných při vývoji nejen mobilních her.
Vývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchodě
TRUHLÁŘ, Jakub
Práce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě. Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí31 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.