| |
|
Tvorba a demonstrace 3D modelů pro VR
Zouhar, Marek ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o konceptu virtuální reality, její historii, současných možnostech a dostupných zařízeních a technologiích virtuální reality a způsobech tvorby prvků, zejména modelů, textur a animací, které aplikace ve virtuální realitě využívá. Praktická část této práce se zabývá návrhem a tvorbou trojrozměrných modelů, textur, animací a prostředí pro využití v interaktivní aplikaci ve virtuální realitě a také návrhem a tvorbou takové aplikace, která jejich využití demonstruje.
|
|
Vizuální podpora teoretického výkladu v předmětu MPKT
Passinger, Jiří ; Koutný, Martin (oponent) ; Jeřábek, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o tvorbě animací a použití vybraných utilit v operačních systémech GNU/Linux a Windows. Práce popisuje výběr programů pro tvorbu animací, je naznačen postup tvorby animací a ukázána jejich výsledná podoba. Dále jsou navrženy možnosti použití animací, jejich rozšíření a stručně popsána teorie k ději, o němž animace pojednávají. Další část práce se věnuje utilitám pro IPv6, DNS a ARP. Jsou ukázány konkrétní příklady použití těchto utilit, formát zápisu a ukázky odpovědí.
|
| |
|
Animace pohybu nabitých částic v elektrických polích
Kachlík, Jan ; Aubrecht, Vladimír (oponent) ; Bušov, Bohuslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektromagnetismu. Cílem je seznámení se s fyzikálními zákonitostmi elektrického a magnetického pole. Zejména silového působení na nabité částice pohybující se v těchto polích. Ve druhé části této práce je stručně popsáno chování spínacího oblouku ve zhášedle vypínače vn. Princip funkce je animován pomocí programu Autodesk 3ds Max 2009. Posledním bodem zadání bakalářské práce je vytvoření animované prezentace výroby nanovláken pomocí unikátní technologie NanospiderŽ
|
|
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
While motion capture serves as a mean for animators to circumvent some of the most arduous aspects of creating realistic animation, there is still a lot of work hiding in annotating and structuring the data. I solve this problem by designing a neural network which can be trained on a motion capture data file to reproduce human locomotion visualized in an application which allows for the user to control the character's direction. I also subject various methods of training an autoregressive model to experiments and find which method trades training times for performance the best. Additionally, I remark how the addition of certain control features to frame-by-frame generations impacts the use of recurrent neural networks for this task.
|
|
Vývoj aplikace pro modelování fyzikálních jevů
Polách, Milan ; Šimek, Milan (oponent) ; Holcman, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit výukový systém pro efektivnější výuku fyzikálních jevů a nahrazení starších používaných systémů. Celek se skládá z několika částí, kde na začátku jsou teoretické informace zobrazeny na internetových stránkách, dále je možné spustit simulaci fyzikálních jevů a na závěr je možné si na animaci prohlédnout, jak daný jev vypadá v reálném prostředí při reálných situacích. Animace pro simulace jevů v reálném prostředí jsou tvořeny programem Blender a pomocí programovacího jazyka Python.
|
|
Zachycení pohybu postavy ve 3D prostoru
Lupínek, Dalibor ; Krupa, Kamil (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi získávání dat pro animaci postavy z videa a problémy s tím spojenými. Dále popisuje v praxi používané systémy Motion Capture a formáty pro ukládání dat animace, konkrétně formáty BVH a CSM. Jedna kapitola se zabývá i kvaterniony, které jsou využívány při výpočtech spojených s touto problematikou. Její součástí je i ukázková aplikace ukazující dosažené výsledky. Ty jsou na závěr této práce zhodnoceny a je naznačena cesta dalšího vývoje.
|
| |
|
E-památníček
Horáková, Romana ; Baladrán, Zbyněk (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomový projekt "E-památníček" (s podtitulem "Prostě vlastně jako víš jak") představuje miniseriál, tedy audiovizuální dílo, které využívá některé vyjadřovací strategie televizního seriálu. Finální výstup projektu představuje sedm krátkých epizod, které se pohybují na pomezí videa, videokoláže, animace nebo powerpointové prezentace.
|