Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí31 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a konstrukce lineárního hydromotoru
Melichar, Martin ; Budík, Tomáš (oponent) ; Merenus, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou lineárních hydromotorů. První část tvoří odbornou rešerší v oblasti lineárních hydromotorů. Druhá se zaměřuje na konstrukci lineárního hydromotoru včetně všech potřebných výpočtů. Součástí práce je také výkresová dokumentace obsahující celkovou sestavu lineárního hydromotoru a výkresy víka a dna.
Srovnání přístupů pro návrh přírubových spojů
Hrbáček, Jan ; Dohnal, Miloslav (oponent) ; Buzík, Jiří (vedoucí práce)
Přírubové spoje jsou často využívaným typem spojení v průmyslové praxi. Jsou na ně kladeny nároky na jejich dimenzování, pevnost a těsnost. Jejich správný a bezchybný návrh může být řízen buď výpočtem, nebo výběrem normalizovaných součástí (příruby, šroubu, matice, atd.) dle požadavků stanovených normou. Tato bakalářská práce se zabývá kvalitativním porovnáním přístupů pro pevnostní návrh přírubového spoje podle norem ČSN EN 13445, AD 2000 Merkblatt a ASME Code. K práci je zvolen programovací jazyk Python.
Konstrukce experimentálního jednoválcového motoru s plovoucí vložkou
Svoboda, Radovan ; Svída, David (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout zkušební jednoválcový motor pro měření třecích sil mezi pístní skupinou a válcem. Parametry motoru vycházejí ze zadaného sériového motoru. Byl navržen měřící mechanismus pomocí plovoucího válce. Bylo nutné vyřešit jeho uchycení a utěsnění. Konstrukce plovoucího válce prošla napěťově-deformační analýzou. Dále byla provedena úprava klikového hřídele a dokonalé vyvážení jednoválcového motoru. Pro uložení hnacího ústrojí byly navrženy nové bloky a skříně. Motor byl zkompletován a uchycen na stojan.
Šnekový dopravník
Sedláček, Martin ; Jonák, Martin (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výpočtem a konstrukcí šnekového dopravníku použitého pro mírně skloněnou dopravu. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, konstrukční a textové. Textová část obsahuje rozbor volby jednotlivých částí dopravníku, funkční a pevnostní výpočty potřebné k návrhu šnekového dopravníku. Konstrukční část obsahuje kompletní výkresovou dokumentaci vybraných součástí dle zadání.
Návrh a konstrukce lineárního hydromotoru
Melichar, Martin ; Budík, Tomáš (oponent) ; Merenus, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou lineárních hydromotorů. První část tvoří odbornou rešerší v oblasti lineárních hydromotorů. Druhá se zaměřuje na konstrukci lineárního hydromotoru včetně všech potřebných výpočtů. Součástí práce je také výkresová dokumentace obsahující celkovou sestavu lineárního hydromotoru a výkresy víka a dna.
Posouzení přístupů pro výpočty přírubových šroubových spojů
Jeník, Ivan ; Chlud, Michal (oponent) ; Hůlka, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou návrhu a kontroly těsněných přírubových spojů. První část definuje pojem přírubový spoj a jeho namáhání. Mapuje a hodnotí možné varianty konstrukčního řešení. Zmíněna je také problematika předepjatých šroubových spojů, včetně silových poměrů ve spoji, určení tuhosti částí spoje a jeho pevnosti. Dále analýza příčin poruch šroubů a jejich odstraňování, metody vytváření předpětí. Je předložen přehled v současné době nejpoužívanějších typů těsnění, jejich vlastností, použití a definice charakteristických hodnot těsnění a jejich určování dle normy ČSN EN 13 555. Další část se zabývá vlastním procesem návrhu přírubového spoje. Uvádí normy pro návrh, požadované výstupy a posuzuje analytický a numerický přístup. Byl vytvořen výpočtový program v MS Excel 2007 pro návrhový výpočet přírubového spoje dle ČSN EN 1591-1. Verifikace výsledků výpočtového programu byla provedena výpočty identických modelů metodou konečných prvků (MKP) v systému Ansys 14.0 Workbench. Jsou předloženy a opraveny chyby ve vzorcích normy. Na závěr jsou posouzeny výsledky získané analyticky a pomocí MKP pro konkrétní zatěžovací stavy armatury šoupátka DN 300. Je použito hřebenové těsnění s nelineárním modelem materiálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí31 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.