Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 480 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v gastronomických zařízeních
Rivola, Filip
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda reklamní předměty dokážou hosta v gastronomických zařízeních přinutit k nákupu vybraných alkoholických nápojů. K získání primárních dat je využito pozorování, následných hloubkových rozhovorů a volba preference propagačních předmětů. Marketingový výzkum probíhal ve třech podnicích rozdílného konceptu a zúčastnilo se jej celkem 45 respondentů. Na základě zjištěných informací jsou navrženy doporučení pro producenty alkoholických nápojů a provozovatele gastronomických zařízení. Tato doporučení vedou k lepšímu zacílení a využití reklamních předmětů především v odvětví cestovního ruchu, protože marketingového průzkumu se zúčastnila nadpoloviční většina turistů. Obecně zákazníci preferují netradiční a originální propagační předměty, nejlépe vytvořené z nezvyklých materiálů jako je dřevo. Tento trend se nejvíce projevil u pivních podtácků a propagačních předmětů, které jsou součástí interiéru podniku a svým designem korespondují s jeho konceptem. Respondenti také velmi dobře reagují na outdoorovou reklamu, která může být součástí velice oblíbených zahrádek.
Spôsoby komunikácie s vybranými segmentmi pri predaji potravín
Smrečková, Natália
Bakalářská práce se zaobírá způsoby komunikace subjektů distribuujících potraviny při jejich prodeji. Teoretická část definuje marketingový mix, hlavně komunikaci, spotřebitelské chování a jeho trendy, nákupní rozhodovací proces a faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin. V praktické části jsou využity sekundární data a primární data získané z dotazníkového průzkumu, na kterém se podílelo 141 respondentů. Na základě výsledků těchto analýz bylo cílem bakalářské práce zpracování návrhů a doporučení pro výrobce a distributory potravin pro zlepšení jejich prodeje.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Zapletalová, Jitka
Zapletalová, J. Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá problematikou práva a ochrany spotřebitele v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů související s problematikou cestovního ruchu a ochrany spotřebitele. V praktické části je vy-hodnocen dotazník, který je zaměřen na zkušenosti spotřebitelů s reklamacemi služeb u cestovních kanceláří. Je proveden rozbor a porovnání reklamačních řádů vybraných cestovních kanceláří. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro obě smluvní strany, jak pro spotřebitele, tak pro cestovní kancelář.
Nakupné spávanie spotrebitel´ov na trhu s kávou v Českej republike
Činčárová, Angelika
Práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování na maloobchodním trhu s kávou v České republice. Využívá primární marketingový výzkum na sběr dat a jejich následnou analýzou určuje faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Soustředí se na vlivy působící v místě prodeje, preference spotřebitelů a motivy vedoucí k nákupu. Přináší doporučující návrhy pro maloobchodní subjekty, kde využívá základní poznatky z uskutečněného výzkumu.
Methodology of tourist cards implementation in the EU - annex
Sováková, Petra
Cílem této práce je vytvoření postupu vedoucího k mplementaci turistických karet. Kvantitativní výzkum zdůrazňuje spotřebitelský náhled na daný projekt dle ekonomické teorie chování spotřebitele a také s ohledem na trvání a cenu turistické karty ve více jak čtyřiceti Evropských městech. Zvolená města byla porovnána metodou benchmarkingu. Na základě rozhovorů vedených s manažery projektů turistické karty se kvalitativní výzkum zaměřuje na roli administrátora. Mimoto finanční stránka a analýza přínosů a nákladů ukazuje přínos projektu pro místní ekonomiku. S porozuměním systému turistické karty, na základě dosažených výsledků, byl vytvořen návrh pro Brno s působností karty v rámci Jihomoravského kraje.
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Pařízková, Lucie
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit sestavení své nabídky a případně i ostatních oblastí prodeje. Pomocí shlukové analýzy je provedena segmentace zákaznic a u každého segmentu jsou uvedena konkrétní doporučení.
Vliv nového konkurenta na trh osobní železniční dopravy v České republice
Račková, Lucia
Cílem této práce je zjistit dopady vstupu nového konkurenta na trh osobní železniční dopravy na trati Praha - Ostrava z pohledu spotřebitele. Jako první je popsaný momentální stav liberalizace na českém železničním trhu a následně je předpovězen jeho vývoj v nastávajícím období. Praktická část se zaobírá analýzou konkurence na sledované trase,kde je provedená komparace všech dopravců a v závěru jsou vyvozené dopady vstupu společnosti Leo Express na tento trh.
Práva a povinnosti podnikatele v rámci timeshare
Doan, Son ; Horáček, Tomáš (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent)
Práva a povinnosti podnikatele v rámci timeshare Abstrakt Diplomová práce rozebírá práva a povinnosti, které podnikateli vyplývají z timeshare. Cílem této práce je analyzovat jaká práva a povinnosti podnikateli vyplývají specificky z timeshare a na základě jakého právního základu. Diplomová práce se skládá ze sedmi kapitol. První kapitola se věnuje vymezení klíčových pojmů, které jsou v práci následně využity. Jedná se zejména o spotřebitele, podnikatele a timeshare. V rámci této první části dochází ke konkretizaci pojmu timeshare, a to tak, že dochází rozšíření rozsahu i na další smlouvy, které byly v rámci Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2008/122/ES vymezeny. Timeshare tak tvoří pouze jeden ze čtyř druhů plnění souvisejících s timeshare. Dalšími plněními jsou dlouhodobý rekreační produkt, účastenství ve výměnném systému a právo na pomoc podnikatele při úplatném převodu. Druhá kapitola rozebírá právní předpisy, které upravují timeshare problematiku. Jedná se především o evropské směrnice a právní předpisy, do kterých byly směrnice transponovány. Třetí kapitola se zaměřuje na informační povinnost podnikatele, v jejíž rámci je podnikateli stanovena povinnost poskytnout spotřebiteli předepsané informace. Rozebírá, o jaké informace jde a na základě jaké právní úpravy je tato povinnost uložena. Čtvrtá...
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
HUBÁČKOVÁ, Petra
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro rozvoj vlastních značek maloobchodního řetězce. Dílčím cílem je zjistit postoje spotřebitelů k privátním značkám na území České republiky a dále zjistit jejich názory na privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro tuto práci byl vybrán maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá zejména pojmem privátní značka. Dále řeší pojmy jako značka, historii, vývoj a druhy značek a privátních značek či marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována představení vybraného maloobchodního řetězce. Jedná se o maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Následně jsou zde představeny také privátní značky tohoto řetězce, některé jsou detailněji popsány pro lepší představu čtenáře o sortimentu řetězce. Jsou to značky jako například K-Classic, SWITCH ON, K-Bio, Cultura Vini či Kuniboo. Podstatnou část práce tvoří analýza výsledků z provedeného dotazníkového šetření na téma Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce, na základě kterého došlo k vypracování návrhu pro rozvoj privátních značek daného řetězce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 480 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.