Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nekonvenční prodlužovač dojezdu elektromobilu
Vysloužil, Marek ; Böhm, Michael (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rešerší v oblasti prodlužovačů dojezdu se spalovacím motorem a konstrukčním návrhem zážehového dvouválcového spalovacího motoru s nekonvenčním paralelním uspořádáním klikových hřídelí, vyhovujícím zejména požadavku na nízkou hlučnost a kompaktní zástavbu. Dále popisuje tvorbu termodynamického modelu a kinematický návrh v prostředí GT-Power. Výpočtová část je zaměřena na ověření vhodnosti zvolené koncepce spalovacího motoru použitelného jako prodlužovač dojezdu pomocí pokročilých MBS metod.
Vibrace turbodmychadla vznikající buzením od spalovacího motoru
Schulla, Radek ; Vacula, Jiří (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je problematika vibrací turbodmychadel v důsledku buzení od spalovacího motoru. Rešerše práce se zabývá hlukem a vibracemi, které turbodmychadla a spalovací motory generují. Dále rozebírá vliv vibrací na turbodmychadlo a jeho jednotlivé části, včetně vlivu spalovacího motoru. Následně je sestaven model turbodmychadla v softwaru ADAMS, analyzována odezva rotoru v provozních otáčkách turbodmychadla na různé budicí frekvence a na závěr vyhodnocena bezpečnost kluzných ložisek a navrženy úpravy pro snížení vibrací.
Development of Structured Financial Products during the Crisis
Bratršovský, Martin ; Rippel, Milan (vedoucí práce) ; Lupusor, Adrian (oponent)
Trh strukturovaných finančních produktů již v minulosti přilákal trilióny dolarů v investicích a přes všechny ztráty je stále přitahuje a produkty se stávají čím dál tím více komplexní. V této práci analyzuji vývoj strukturovaných finančních produktů za poslední dekádu, pomocí nově přístupných dat, ve třech hlavních kategoriích, a to ABS, CDO a MBS. Zameřuji se hlavně na období předcházející nedávné krizi a období krize samotné. Snažím se také obsáhnout všechny důležité aspekty spojené s trhy strukturovaných produktu, jako je například otázka ratingu, ratingových agentur a regulace. Data jasně prokázala, že nedávná krize těžce zasáhla americký trh s MBS, které nebyly sekuritizovány ve vládou podporovaných agenturách (hlavně trh RMBS a CMBS), a globální trh s CDO, zejména kvůli vysokému obsahu subprime kolaterálu.
Rear Axle Optimization of SIGMA Sports Car
Repka, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with analysis and following optimisation of a Sigma TN sports car suspension. Knowledge of vehicle dynamics and strength of materials was used during the optimisation. Kinematic and force analysis was carried out in software ADAMS Car. A FEM analysis was processed in Ansys Workbench environment. Three design concepts were worked out, in which Topology optimisation also found use.
Výpočtové modelování dynamiky záběru čelního ozubeného soukolí v prostředí MBS
Pykal, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na sestavení výpočtového modelu pro simulaci dynamiky záběru čelního ozubeného soukolí v prostředí multi-body softwaru MSC ADAMS. Vstupem je konkrétní geometrie spoluzabírajících ozubených kol, provozní otáčky a zátěžný kroutící moment. Výstupem je průběh sil v záběru ozubení a reakce sil v ložiscích kol v závislosti na změně tuhosti ozubení vlivem měnícího se počtu zubů v záběru a změně osové vzdálenosti. Tento model se vyznačuje rychlým a relativně přesným výpočtem v časové doméně. To znamená, že dokáže během simulace zareagovat na změnu parametru jako je např. osová vzdálenost, otáčky a krouticí moment
Front Axle of a High-performance Sports Car
Hrudík, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
This master’s thesis has been conducted during author’s ERASMUS Student Mobility for Placement at the premises of a.d. Tramontana, company placed in Palau de Santa Eulália, Espaňa. This student internship has been carried out from December 2010 to May 2011. Design of suspension system of any vehicle requires technical knowledge in several disciplines. This thesis covers mainly two of those disciplines – suspension and steering kinematics. In the first chapters both suspension and steering theory is taken apart, allowing dealing with praxis thereafter. A great effort was made to cover all the main topics in understandable and illustrative way without omitting anything important. Where desired the mathematical expressions in the form of equations are used. Many visual images are matter-of-course. That is why this thesis can be treated like a manual/layout for suspension design. The practical part of this thesis is focused on application of steering and suspension theory into real life. The main purpose of this is to deal with Ackermann Steering geometry and Bump Steer in real vehicle suspension system. The final chapters give some examples of day-to-day tasks in small-series vehicle production, such as overall front suspension kinematics resulting in swept volume and wishbones manufacturing process, including design of their attachments to the chassis.
Koncepce řadového zážehového motoru
Kočvara, Antonín ; Píštěk, Václav (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáním řadového zážehového čtyřválcového motoru o zdvihovém objemu 1,5 litru a jeho tříválcové alternativy, která ze čtyřválce vychází. Práce je uvedena rešerší, kde jsou příklady některých současně vyráběných motorů. Následuje konstrukční návrh obou motorů, kde je detailněji proveden návrh klikových mechanismů. Poté jsou klikové mechanismy podrobeny dynamické analýze s použitím MKP a MBS metod. Práce končí porovnáním obou motorů z hlediska zatížení klikového hřídele, hmotnosti a zástavby.
Strukturální analýza bloku motoru
Chevtaikin, Sergei ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá strukturální analýzou bloku spalovacího motoru. Hlavním cílem této práce byl návrh a porovnaní jednotlivých provedeni bloků motoru s krátkou a prodlouženou klikové skříně. V první části znázorněná rešeršní část jíž existujících provedení bloků motoru. Na zaklade rešeršní části byla proveden CAD návrh bloků motoru a jejich diskretizace. Provedeni strukturálních analýz a jejich finální porovnaní bylo zajištěno pomoci MKP a MBS programů.
Klikový mechanismus vznětového motoru V6
Homola, Petr ; Píštěk, Václav (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem klikového mechanismu vidlicové šestiválcové vznětové pohonné jednotky se zaměřením na konstrukci klikového hřídele. Návrh je rozdělen do dvou fází: koncept a dispozice. Ve fázi konceptu jsou navrženy parametry celé pohonné jednotky a provedeny základní 1D analýzy. Ve fázi dispozice je provedena detailnější 3D analýza zatížení klikového hřídele za použití pokročilých výpočetních metod založených na systémech MKP (Metody Konečných Prvků) modelů a MBS programů (dynamika soustavy těles). Na základě dat zatížení je proveden výpočet únavové životnosti klikového hřídele. Práce je dále doplněna o výkresovou dokumentaci klikového hřídele.
Sekuritizace a finanční krize 2007-2009
Buev, Philipp ; Šíma, Ondřej (vedoucí práce) ; Obešlo, František (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou sekuritizace, jejími specifiky, produkty a rolí v rámci finanční krize 2007-2009. Také má práce za cíl upozornit na to, proč byla dlouhodobě podceňována rizika související s CDOs a MBS. Ve práci jsou popsány cíle a důvody sekuritizace. Pozornost je zaměřena především na finanční systém USA z důvodu unikátnosti americké ekonomiky a také kvůli tomu, že sekuritizace zažila svůj rozkvět právě v USA. Kromě toho práce zkoumá příčiny finanční krize 2007-2009, význam ratingových agentur v procesu sekuritizace. Ve práci jsou detailně analyzovány CDOs a MBS, proces jejich tvorby a jejich vztah k finanční krizi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.