Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mobilní aplikace pro editaci a prohlížení jednoduchých týdenních rozvrhů
Džubarová, Romana ; Škandera, Juraj (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá bude zaznamenávať pravidelné týždenné aktivity používateľa. Používateľom sa však nerozumie len študent vysokej alebo strednej školy, ale aplikácia má osloviť všetkých ľudí, ktorí si potrebujú zaevidovať pravidelné aktivity v týždni. Používateľ si môže vytvoriť aktivity, ktoré sa následne vložia do tabuľky. Tieto aktivity si môže meniť alebo mazať. Aplikácia umožňuje vytváranie úloh a skúšok. Ku skúškam je možné nastaviť upozornenie, ktoré užívateľ obdrží v čase skúšky, alebo si tento čas môže v Nastaveniach zmeniť. Používateľ si tiež môže v Nastaveniach zmeniť aj to, ako bude jeho tabuľka vyzerať. Môže zmeniť, v ktoré dni si bude chcieť zaznamenávať aktivity alebo začiatočný a koncový čas. V aplikácii tiež možno nastaviť tmavý režim a ušetriť tak výdrž batérie. Bakalárska práca popisuje návrh, implementáciu, testovanie, a tiež budúce zámery s mojou mobilnou aplikáciou.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je realizace mobilní aplikace, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná aplikace pořizuje postupným snímáním v přímce videozáznam zobrazovaného objektu, přičemž aplikace ověřuje správnost snímání senzory v zařízení. Následně je možné záznam zastřihnout, stabilizovat jednotlivé pohledy na objekt a převést je na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se snímané objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi. Výsledek byl realizován na mobilní systému Android.
Mobilní aplikace pro správu a rezervace sportovních lekcí
Hynek, Tomáš ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která umožní urychlit a obstarat kompletní proces a správu rezervací sportovních lekcí. V aplikaci vystupují dvě role uživatele. Prvním typem uživatele je trenér, který může nabízet svoje sportovní lekce. Pokud si jeho lekce někdo rezervuje, aplikace mu to patřičně oznámí. Všechny své rezervace lekcí může spravovat a zobrazovat pomocí kalendáře. Naopak uživatel nebo-li sportovec, který provádí rezervace, může lekce vyhledávat dle jejich názvu nebo vzdálenosti místa konání. Aplikace s názvem Fittyy je vytvořena na základě pravidel Material Designu. Dále jsou v aplikaci využity moderní technologie Android Jetpacku, které umožňují ukládání lokálních dat, implementaci architektury MVVM nebo zpracování dat na pozadí. Pro komunikaci mezi trenérem a sportovcem byl využit CMS systém firmy Dactyl Group s.r.o.
Mobilní aplikace zobrazující model terénu v reálném čase
Hejl, Radim ; Tomešek, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním terénu na mobilním zařízení v reálném čase. Zaměřuje se na aktuální vývoj aplikací v operačním systému Android, zejména vykreslování grafiky pomocí OpenGL ES. Na základě těchto informací a aktuálního stavu již existujících řešení je navrhnuta, implementována a testována výsledná aplikace, která vykresluje okolní terén a za pomoci senzorů zařízení v něm naviguje.
Sofistikované stopky pro měření časů na závodech
Skryja, Ondřej ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budu zabývat návrhem mobilní aplikace pro organizaci závodů. Cílem aplikace je zjednodušit organizaci závodníků, jejich rozdělení do jednotlivých kategorií a změření času. Aplikace je vytvářena pro operační systém Android. Seznámím čtenáře se základními komponenty Android aplikací a vývojovým prostředím Android Studio. Detailně se budu věnovat návrhu aplikace a jednotlivým funkcím.
Úprava mapového modulu pre aplikáciu Moje MENDELU
Prchlík, Erik
Práce se zaměřuje na modifikaci zastaralého řešení mapového modulu v aplikaci Moje MENDELU, který usnadňuje život studentům a zaměstnancům univerzity. Výsledkem je modernizovaný modul, který zpracovává zobrazení užitečných informací na mapě a poskytuje další podrobná data. Inovace byla dosažena změnami ve zdrojích dat, použitím novějších a efektivnějších knihoven, dalšími moderními technologiemi a v neposlední řadě i vylepšením logiky různých procesů. Každá z těchto modifikací přispěla k úspěšnému vytvoření efektivnějšího a opakovaně použitelného mapového modulu.
Tvorba mobilní aplikace pro systém WEGAS
Derynk, Jacob
Teoretickým cílem práce bylo nastudovat problematiku vývoje aplikací na platfor- mu Android, se zaměřením na moderní technologie a postupy. V praktické části bylo cílem, na základě zpracované problematiky, vytvořit nativní mobilní aplikaci pro OS Android, aplikaci uživatelsky otestovat a navrhnout další kroky. Vytvořená aplikace je rozšířením již funkční webové aplikace. Uživatel zde má možnost vytvá- řet a spravovat data, která následně zadává do mapy. Dále lze k datům přiřazovat atributy a přílohy. Data jsou následně shromažďována do vrstev. Cílem aplikace je umožnit uživatelům intuitivnější práci s daty v terénu.
Analýza a optimalizácia aplikácií pre Smart MENDELU
Jevin, Martin
Tato práce se zabývá návrhem a implementací procesních a technických optimalizací za účelem zvýšení efektivity a výkonnosti vývoje aplikací.Hlavním cílem bylo zvýšit efektivitu vývojového cyklu a zlepšit kvalitu výsledného softwaru. V této práci jsme identifikovali několik procesních nedostatků při vývoji aplikací a navrhli jejich řešení, například proces tvorby a zpracování podrobné funkční dokumentace, která slouží jako klíčový dokument pro celý vývojový tým a zároveň poskytuje jasný přehled o funkčnosti a požadavcích aplikace. Současně jsme zavedli proces testování pomocí nástroje pro automatizované testování společnosti Cypress, který pomohl zvýšit robustnost a stabilitu softwarového produktu, a přešli jsme na nový programovací jazyk Kotlin. Výsledkem našich kroků bylo výrazné zlepšení kvality softwarových řešení a zrychlení celého vývojového cyklu.
Mobilní aplikace pro správu vozidel pro platformu Android
Špaček, Jindřich
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro správu vozidel pro platformu Android. Cílem této aplikace je usnadnit uživatelům plánování údržby, sledování výdajů spojených s chodem vozidla a celkovou jeho správu. V textu práce je popsán návrh aplikace, postup její implementace a vyhodnocení testování.
Přepis aplikace Gisella s využitím moderních technologií
Zelenka, Ondřej
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě nové mobilní aplikace Gisella, která je přepisem staré stejnojmenné aplikace na platformě Android. Aplikace byla původně vytvořena týmem Spatial Hub a je spravována firmou ENVIPARTNER, s.r.o. Cílem práce bylo implementovat novou aplikaci, která bude mít stejnou funkcionalitu jako stará aplikace, ale v novém jazyce, architektuře a za využití nejnovějších technologií, aby mohla být dále lépe spravována a do budoucna možná i rozšiřována. Práce se bude nejdříve zabývat teoretickou částí, ve které se nachází mimo jiné platforma Android, jazyk Kotlin a jeho nová sada nástrojů Jetpack Compose, Dependency injection pomocí knihovny Koin, architektura MVVM a další. Následovat bude krátká analýza možností přepisu aplikace z Javy do Jetpack Compose, postup implementace s využitím návrhu v teoretické části, ukázky implementace a zhodnocení úspěšnosti přepisu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.