Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,128 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení mateřské školy
Zahradníková, Hana ; Opletal, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení soukromé mateřské školy v Brně. Dílčím cílem je pak návrh financování tohoto podnikatelského záměru. První část práce shrnuje výchozí teoretické poznatky potřebné pro vypracování podnikatelského záměru. Praktická část práce provádí analýzu prostředí a popisuje zpracování konkrétního podnikatelského záměru – navrhuje možnosti jeho financování a vyhodnocuje nejvýhodnější variantu.
Newly-built of a building
Čavojská, Petra ; Nováková, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
The diploma thesis processes the documentation of project which displays a building of school facility with an area for kindergarten and center of leisure time. Construction is situated in village Jesenice, part of Zdimerice, in district Prague – west. Resolving land is located within growing residential region. The new building is designed as a standalone with two aboveground floors, covered with flat vegetative rooftop with extensive greenery. The entrance into the object is mutual for both organizations. At the first aboveground floor is positioned the kindergarten with two sections each for twelve children. The second aboveground floor is designed with the purpose for center of leisure time activities for children and young adults. It includes art studio, ceramic workshop, ballet hall, musical or computer classrooms with the overall capacity of forty-three children. The space is lay out in accordance with conditions of barrier-free use.
Mateřská škola Beruška
Havierniková, Monika ; Vystrčil, Jan (oponent) ; Šuhajda, Karel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby Mateřské školy Beruška v Uherském Brodě. Objekt je řešen jako částečně podsklepený se dvěma nadzemními podlažími, druhé nadzemí podlaží je provedeno jen nad částí objektu. V prvním nadzemním podlaží se nachází dvě třídy, ke každé třídě náleží zázemí pro zaměstnance. Dále zde najdeme přípravu jídla se sklady, zázemí pro zaměstnance a ředitelnu. Ve druhém nadzemním podlaží se nachází třída pro předškoláky a třída pro výuku jazyků včetně kabinetu. Objekt je řešen jako zděný z cihelných bloků zastřešen plochou střechou.
Environmentální řešení objektu mateřské školy
Velísková, Jana ; Rubinová, Olga (oponent) ; Uher, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem budovy mateřské školy v obci Dolní Lhota. je navržena jako dvoupodlažní budova s plochou střechou. Bude navazovat na stávající budovou základní školy. První nadzemní podlaží bude sloužit pro účely mateřské školy, druhé nadzemní podlaží bude sloužit pro odpolední aktivity. V prvním podlaží je umístěna třída, toalety pro děti, šatna, kanceláře, zázemí pro uklízečky, sklady, technická místnost, strojovna. Ve druhém patře jsou dvě třídy pro odpolední aktivity, šatna, kancelář, sklad a toalety. Skládá ze tří částí. První část se zabývá návrhem stavební konstrukce. Obsahuje projektovou dokumentaci se všemi půdorysy, řezy, základy, výkres střechy, technickou zprávu, pohledy. Konstrukční systém budovy je stěnový. Obvodové a vnitřní nosné zdivo je navrženo z keramických bloků. Stropy jsou provedeny z panelů Spiroll. Druhá část obsahuje technické vybavení budovy. Návrh vzduchotechnické jednotky a rozvodných prvků do místností. Výpočet využití dešťové vody. Zahrnuje také návrh vytápění budovy, osvětlení a výkres globálního schématu. Fotovoltaické panely jsou na střeše navrženy k pokrytí spotřeby budovy. Vytápění je zajištěno podzemní vodou Ve třetí části se zabývám, jaký má vliv rozdělení budovy do zón. Jako příklad jsem použila návrh vzduchotechnických jednotek. Vzhledem využití školní budovy, kdy první patro pojede převážně v dopoledních hodinách, a druhé v odpoledních jsem se zaměřila, která varianta z hlediska ekonomiky je výhodnější.
Za hranicí těla a prostoru
Kubová, Marianna ; Tichá,, Jana (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce)
Po zažití skúsenosti bez zraku sa v pamäti zafixujú silné momenty zdolávania priestoru a vyhodnocovanie správania na základe informácií prijatými inými možnosťami ako vizuálnými. Práve známi priestor, ktorým som prechádzala bez toho aby som ho videla, ukázal nové hodnoty a odrazu som ho vnímala úplne inak. Sústredila som sa na materialitu pohybu, ktorý opisoval nie len jeho fyzické hranice, ale aj rôzne citelné podnety vyžarujúce smerom k môjmu telu a zmyslom. Zažívať priestor inak, by som porovnala k situácií znovu-objavenia zapamätaného miesta z detstva. Na dávno zafixované obrazy detských očí a mysle sa už teraz pozeráme odlišne, dokonca sme schopní toto vnímanie porovnávať. Nie je to tým, že by sme v detstve nemali dobrý zrak, ale nepoznali sme mnoho súvislotí a nezažili určité skúsenosti, ktoré nám teraz pomáhajú viesť život určitým smerom. Pri zažívaní nevidiacej skúsenosti som sa dostala do presne takej situácie. Bola som ako dieťa, ktoré poznalo určitý priesor len obmedzene, inak povedane priestor obmedzený zrakom. Prvotná intuitívna domienka o tom, že pozerať sa na poškodenie zraku nie ako na postihnutie ale ako na inú možnosť zažívania, sa stala inšpiratívnym základom môjho projektu. To, že vnímanie priesotur nezávisí len na fungovaní zraku ale aj na fungovaní mozgu som začala vnímeť u detí. V závislosti od miesta, v ktorom deti vyrastajú, zažívajú meniace sa stavy prostredia, čo suvisí s ich emočným, mentálnym a fyzickým vívinom. Nie vždy ale vyrastajú v takom prostredí, ktoré dokáže stimulovať kognitívny rozvoj a napomáhať k osobnéemu, sociálnému, či školskému rastu. Takýto priestor teda nedokáže podať dostatok rôznych podnetov pre určitý význam, ktoré by mali napomôcť mysleniu v suvislostiach. Detský mozog sa medzi 3-7 rokom vývíja veľmi rýchlo a to pomocou hry, či priestorovvých zážitkov. Mozog nám svojou plasticitou ponúka veľký objem pamäte, kde sa prvotne zapíše, skoro všetko, čo dieťa do 7 rokov okolo seba vidí. Dôležitejšie je ale to, čo neskor v pamäti zostane a nevytratí sa. Ide práve o takú informáciu, ktorá bola silno podporená roznými podnetmi, čo vždy funguje lepšie ako ničím nepodložené neustále opakovanie významu. Tu som sa snažila vložiť mulstisenzorickú skúsenosť, ktorú používajú nevidiaci ako životnú potrebu pri pohybe priestorom a kompenzáciu zraku. Táto skúsenosť je silne spätá s emóciami, ktoré su hlavným prvkom všetkých dlhotrvajúcich spomienok a zážitkov, ktoré si pamätáme. Práve preto je vhodné využivať multisenzorialismus aj pri učení, či je vedené učiteľom alebo cez voľnú hru. U detí vidiacich dokážu multisenzorické podnety podprorovať zdravý emočný vívin ale aj vytváranie synapsií v mozgu. Zároveň vidím ako prínos prepojenie týchto dvoch skupín detí, ktoré si môžu byť navzájom inšpiráciou pri odlišnom spracovaní informácií z prostredia. Cieľom práce je vytvorenie inklúzivného priestoru pre vidiace a nevidiace deti, ktorý podporuje získavanie mnohonásobných podnetov k významom informácií v rámci fungovania predškolského zariadenia.
Mateřská školka v Prešove
Hudáček, Štefan ; Bartoš, Tomáš (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca je projekt dvojpodlažnej materskej školy v Prešove. V objekte sú navrhnuté 4 oddelenia s celkovou kapacitou 80 detí a samostatná kuchyňa. Stavebný pozemok je situovaný na okraji sídliska v zastaviteľnej ploche, v stabilizovanom území a územným plánom je určený pre občiansku vybavenosť. Zvislé nosné konštrukcie sú navrhnuté z vápenno-pieskových tvárnic. Stropné konštrukcie sú navrhnuté z predpätých železobetónových dutinových panelov. Strecha je navrhnutá ako plochá, zelená strecha. Fasáda je vetraná, obložená obkladom z cementovo-trieskových dosiek.
Přestavba mateřské školy
Piškulová, Veronika ; Procházka, Jiří (oponent) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší projektovou dokumentaci novostavby mateřské školy v katastrálním území Rohatec. Objekt je samostatně stojící, dvoupodlažní s částečným podsklepením. Jde o stavbu určenou pro výchovu a vzdělání dětí předškolního věku. Kapacita mateřské školy je 48 dětí rozdělených do dvou oddělení. Součástí provozu je i zóna na přípravu pokrmů. Budova je navržena jako zděná z pórobetonových tvárnic se zateplením z minerální izolace, založená na základových pasech z prostého betonu. Zastřešení mateřské školy je pomocí plochých jednoplášťových střech.
Mateřská škola v Novém Jičíně
Stančík, Adam ; Vlach, František (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Jednopodlažní objekt mateřské školy v Novém Jičíně s plochou vegetační střechou. Objekt se nachází na rovinném pozemku. Mateřská škola je nepravidelného tvaru připomínající písmene C. Konce objektu jsou propojeny spojovacím krčkem, který je mírně zapuštěn do země. Ze strany vnitrobloku je krček po celé výšce zahrnut nasypanou zemino. Fasáda do vnitrobloku je řešena jako vertikální zahrada - zelená fasáda.
Mateřská škola v Poličce
Švandová, Michaela ; Peterka, Tomáš (oponent) ; Müller, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce Mateřská škola v Poličce je zpracována ve formě projektové dokumentace pro provádění stavby. V budově jsou navrženy 2 samostatná oddělení, každé s kapacitou 25 dětí, stravovací provoz, technické zázemí a zázemí pro personál. Součástí objektu je i rozlehlá zahrada. Jedná se o samostatně stojící objekt jednopodlažní a částečně podsklepený. Okolní terén je mírně svažitý. Jedná se o zděnou budovu založenou na základových pasech. Je zvolen kontaktní zateplovací systém s izolační vrstvou z polystyrenu. Zastřešení budovy je pultovou střechou a z části jednoplášťovou plochou střechou.
Stavba-Prostor-Město "Dostavba městského bloku"
Langnerová, Karolina ; Zadražilová, Miroslava (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se snaží prověřit možnou výstavbu mateřské školy ve velmi stísněných podmínkách vnitrobloku tak, aby byly dětem umožněny důstojné první kroky ve vzdělávacích zařízeních a zároveň byly ekonomicky využity pozemky v centru města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,128 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.