Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
Koutníková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Housková, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti. Na základě těchto analýz je navržen vhodný způsob komunikace hodnot ve společnosti Algotech.
The perception of corporate identity and corporate image of a selected company
Orosz, Noémi ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Duchečková, Dana (oponent)
Táto bakalářská práce se zaobírá analýzou firemní identity a firemního image společnosti Renault Česká Republika, a.s. Cílem práce je vytvořit obraz o ovyvňujících proměnných firemní identity a image v společnosti, zjistit, jak je firemní identita a firemní image vnímána zaměstnanci a navrhnout případné opatření pro zesilnění firemní identity a taky zlepšení image společnosti z pohledu zaměstnanců. První, teoretická část přiblíží firemní identitu, její jednotlivé komponenty a firemní image, a sesumarizuje jejich přínos se zaměřením na zaměstnance. Druhá, praktická část aplikuje s pomocí analýzy dokumentů v teoretické části uvedené poznatky a s pomocí dotazníkového šetření uvádí zjištění, podle kterých budou navrhnuté případní postupy na zlepšení identity.
Firemní kultura společnosti INGE Opava spol. s r.o.
Šimetková, Tereza ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Růžičková, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou společnosti INGE Opava spol. s r.o. První část práce je věnována problematice firemní kultury v teoretické rovině, přičemž jsou objasněny důležité pojmy a také význam firemní kultury. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní společnost a její firemní kulturu. Nejprve jsou uvedeny základní informace o společnosti a popsány klíčové prvky její firemní kultury. Následně je provedena analýza firemní kultury společnosti za použití metody anonymního dotazníkového šetření. Součástí praktické části jsou také opatření navržená na zlepšení zjištěných nedostatků firemní kultury podniku. V závěru práce je zhodnocena síla firemní kultury společnosti INGE Opava spol. s r.o.
Využítí sociálních sítí v praxi firmy "business communication s.r.o."
Švojgrová, Anna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Michl, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vnitřní a vnější komunikace malého IT podniku business communication s.r.o. s důrazem na sociální sítě. Teoretická část se věnuje používání sociálních sítí jednotlivci i firmami v České republice i zahraničí. Praktická část seznamuje čtenáře s podnikem business communication a jeho firemní praxí, analyzuje jeho současnou vnitřní i vnější komunikaci s důrazem na sociální sítě, a identifikuje problémy, s nimiž se firma potýká. Cílem práce je návrh opatření ke zlepšení současného stavu firemního používání sociálních sítí.
Firemní komunikace v česko-německém prostředí
Strejčková, Eliška
Cílem bakalářské práce je zjištění komunikačních bariér mezi německou firmou ISOWA, GmbH a českou firmou ISOBAST, s. r. o. a návrh zlepšení vzájemné komunikace s ohledem na interkulturní rozdíly. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Součástí praktické části jsou rozhovory s českými a německými respondenty, na jejichž základě jsou vytvořeny doporučení a konkrétní návrhy.
Řešení vnitrofiremní komunikace a spolupráce s podporou IT
Růt, Václav ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Práce se zabývá interní komunikací a spoluprací ve firmě. Teoretické poznatky aplikuje na společnost Firma 2.0. Analyzuje současný stav v této firmě a díky dotazníkovému šetření stanovuje hlavní nedostatky současného řešení interní komunikace a spolupráce. Aktuálně Firma 2.0 využívá několik decentralizovaných aplikací, které kvůli zvětšující se velikosti společnosti přestávají vyhovovat. Práce navrhuje nové, centralizované řešení, které si společnost vyvine sama na míru svým požadavkům. Součástí je podklad pro zadavatelskou dokumentaci, která zmíněné požadavky odráží. Aplikace je modulová, proto ji lze využít univerzálně v malých a středních podnicích. Z tohoto důvodu se stane součástí portfolia již prodávaných aplikací Firmy 2.0.
Firemní problematika - vzdělávání zaměstnanců v porovnání teorie a praxe.
AMBROŽOVÁ, Viola
Bakalářská práce se zabývá firemním vzděláváním. V teoretické části popisuje nejběžnější typy neformálního vzdělávání, jako jsou soft skills, koučink a supervize. Dále je prostor věnován firemní komunikaci a nastavení firemních procesů ve vzdělávání. V dalších částech je popisována konkrétní mezinárodní firma, kde je proveden výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců, firemní komunikaci a efektivitu vzdělávacího programu.
Projekt rebrandingu neziskové organizace
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lara, Zita (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá projektem rebrandingu neziskové společnosti, který rozebírá dle jednotlivých fází běžných v komerční sféře a na příkladech ukazuje rozdíly při obdobném projektu v neziskové společnosti People Management Forum. Autor využívá pracovních zkušeností z pozice marketingového specialisty, který má na starosti firemní komunikaci a dodržování corporate identity, podprojekt vzniku webových prezentací a analýzu a návrh nové strukturované databáze naplňující objektivní informační potřebu jednotlivých transformačních míst v nově navržené organizační struktuře. Hlavní snahou je ukázat důležitost správného nastavení dílčích cílů tak, aby společnost po rebrandingu dokázala naplňovat vize nastavené před začátkem celého procesu. Na začátku autor vysvětluje vztah neziskových společností a jejích klíčových stakeholderů v mikro- i makroprostředí společnosti a jak úzce tento vztah souvisí s firemní komunikací a public relations společnosti. V kapitole čtvrté pak popisuje rebranding jako proces a vysvětluje důležitost a klíčové faktory jeho jednotlivých fází. V kapitolách pět a šest autor přibližuje vztah neziskové společnosti People Management Forum a její dceřiné společnosti HR Forum, s.r.o., který je pro praktickou část práce zásadní, a ukazuje také hlavní aktivity People Management Fora a způsob, jakým je společnost prezentuje mezi své cílové skupiny. Kapitola s číslem sedm je pak stěžejní částí práce a praktickou ukázkou projektu rebrandingu, dle předchozí teorie ukazuje stěžejní faktory úspěchu takového projektu a přináší doporučení k jednotlivým fázím spolu s ukázkami, jak toto řešení bylo aplikováno v People Management Foru. V osmé kapitole pak autor podrobněji popisuje jemu svěřený podprojekt návrhu a implementace nových webových stránek a strukturované databáze včetně způsobu, jakým byly nastaveny metriky měření úspěšnosti a jakým způsobem jich bylo dosaženo. Přináší také doporučení, jak by strategie mohla fungovat efektivněji a jak se práce na projektu přizpůsobí změnám trendů v dané oblasti.
Communication and ICT tools as a mean of competitiveness (in a small business)
Meštellér, Tomáš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Zaal, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je potvrzení v praxi stanovené hypotézy, že IT a ICT nástroje jsou zdrojem kompetitivních výhod a zvyšují konkurenceschopnost malých podniků. Po stanovení teoretických východisk se v práci postupně zaměřuji na stručnou definici ICT nástrojů na českém trhu a ich dodavatele. V praktické části jsem podrobil výskumu a analýze 5 významných a častých komunikačných situací ve sledované společnosti. Toto pozorování bylo uskutečněné před implementací ICT nástrojů a následně po jejich začlenění do společnosti. Výstupy pozorování jsou dále podrobené porovnávání s ohledem na konkurenceschopnost, efektivnost a nákladnost. Získané výsledky podporují uvodní tvrzení o pozitivních vlivech ICT nástrojů i v případě, že jsou používané v malých podnicích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.