Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém vzdělávání zaměstnanců ve vybraném středním podniku
CHLADOVÁ, Lenka
Diplomová práce je věnována analýze a následnému zhodnocení současného systému vzdělávání ve vybraném středním podniku a snaze o nalezení nových možností a přístupů vedoucích k zefektivnění podnikové vzdělávací koncepce, která povede k růstu znalostního potenciálu jednotlivých pracovníků a tím i celého podniku. Cílem práce je zhodnocení současného systému vzdělávání zaměstnanců ve vybraném středně velkém podniku, porovnání se systémem vzdělávání ve společnosti s obdobným zaměřením a následný návrh možností zlepšování systému vzdělávání v daném podniku.
Analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizaci
Plívová, Pavla ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti OEZ s.r.o. Cílem práce je provést analýzu systému vzdělávání v této organizaci, najít přednosti a nedostatky a doporučit možná řešení. Dílčí cíl práce ukládá vypracovat teoretický základ této problematiky, v rozsahu potřebném pro následující analýzu, a provést dotazníkové šetření mezi zaměstnanci podniku, které zobrazí jejich vnímání fungování systému vzdělávání. Teoretická část se věnuje jednotlivým fázím systému vzdělávání, vazbě na strategii a v menší míře zákonné úpravě problematiky vzdělávání a vazbám na další personální činnosti. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy, analýzu fází systému vzdělávání v OEZ, hodnocení fungování tohoto systému z pohledu jeho uživatelů -- zaměstnanců, shrnutí hlavních předností a nedostatků a návrhy možných řešení.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Fendrych, David ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Tato práce v teoretické části vymezuje obecné definice z oblasti řízení lidských zdrojů a zabývá se procesem podnikového vzdělávání. V praktické části této práce dochází k analýze procesu vzdělávání ve společnosti Československá obchodní banka a.s. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tento proces vzdělávání a předložit návrhy a doporučení pro jeho zefektivnění.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Zábrodská, Jana ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Kadlecová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na podnikové vzdělávání zaměstnanců. Na příkladu společnosti působící v oblasti mediálního plánování, která si nepřála být jmenována, je sledován proces vzdělávání jak z pohledu organizace, tak z pohledu jejích zaměstnanců. Práce poukazuje na hlavní aspekty a nedostatky vzdělávání ve společnosti a uvádí soubor doporučení, jež by vedla k jeho zefektivnění.
Proposal of education and development of managers in specific company
Birmonová, Viktória ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Šedivý, Juraj (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem "Návrh vzdělávání a rozvoje manažerů v konkrétní společnosti". Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivní systém rozvoje a vzdělávání manažerů ve společnosti oktet, as, který bude možné využít jako podkladový materiál při vytvoření vzdělávacího a rozvojového plánu manažerů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly jsou kapitolami teoretickými. První kapitola popisuje kdo je to manažer a jaké jsou na něj kladeny nároky. Druhá kapitola je věnována jednotlivým fázím systému rozvoje a vzdělávání zaměstnanců a konkrétním metodám rozvoje a vzdělávání. Součástí této práce je metodický aparát, který zahrnuje analýzu odborné literatury a dostupných doplňujících dokumentů. Poslední dvě kapitoly jsou zaměřeny na konkrétní podnik. Ve čtvrté kapitole se nachází charakteristika společnosti oktet, as a analýza současné situace vzdělávání a rozvoje manažerů ve společnosti av poslední kapitole popisuji konkrétní návrh rozvoje a vzdělávání manažerů, který je složený ze čtyř fází - identifikace potřeb, plánování, realizace a vyhodnocovaní
Další vzdělávání učitelů na základní škole
Raiskupová, Anna ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato práce se zabývá vzděláváním učitelů na základní škole s ohledem na právní předpisy v této oblasti. Hlavní pozornost je dána na problematiku kvalifikovanosti s konkrétním výzkumem na základní škole v Horním Slavkově. Hlavním cílem práce bylo zmapovat stav kvalifikovanosti na dané škole, porovnat ji s průměrem v kraji a republice a zjistit možnosti jejího získání v Karlovarském kraji a navrhnout možná zlepšení. Z metod jsem mimo analýzy dat uplatnila i dotazníkové šetření. Pozornost byla také věnována metodám vzdělávání, odměňování učitelů a připravovaným změnám v dané oblasti. V závěru práce jsou stavena doporučení, jak by bylo možné zajistit kvalifikovaný pedagogický sbor.
Specifika kompetencí lektora vzdělávání dospělých
DUCHKOVÁ, Eva
Cílem závěrečné diplomové práce je zmapovat kompetence vzdělavatelů dospělých - lektorů -na příkladu vzdělávacího programu konkrétní vybrané organizace. V práci nejprve definuji, co je firemní vzdělávání, dále se zaměřuji na osobnost lektora a účastníky vzdělávání a metody používané v interních či externích kurzech. V praktické části analyzuji vzdělávací systém vybrané organizace. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, jehož výsledkem je odkrytí kompetencí, kterými disponují lektoři a hlavně to, jak na ně reagují účastníci firemního vzdělávání.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku
Kaňková, Veronika ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Čanda, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vzdělávací systém firmy ATRIUM, s. r. o., jeho efektivitu a vliv na systém hodnocení, mzdový systém a oblast kariéry a rozvoje. Tato práce pak dále analyzuje silné a slabé stránky tohoto systému a je doplněna o návrhy na zlepšení.
Analýza systému vzdělávání zaměstnanců (na konkrétním příkladě)
Malinová, Ludmila ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hais, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice systematického vzdělávání zaměstnanců ve firmách. Hlavním cílem práce je analýza konkrétního systému vzdělávání v konkrétní organizaci a předložení případných doporučení na zlepšení systému. První část obsahuje teoretické poznatky popisující důležité aspekty podnikového vzdělávání, metody vzdělávání ve firmě a poukazuje na možnost využívání informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání. Praktická část analyzuje systém vzdělávání v konkrétní společnosti a následně porovnává popis systému vzdělávání s praktickým využitím systému pro vzdělávání zaměstnanců. V závěru práce jsou navržena doporučení k současnému stavu systematického vzdělávání.
Možnosti celoživotního vzdělávání pracovníků v IT
Heřman, Jiří ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá jedním z aktuálních témat současnosti, a to celoživotním vzděláváním. Klade si za cíl umožnit orientaci v této oblasti a představit hlavní možnosti, jaké nabízí pracovníkům v IT. Práci lze rozdělit na dvě části. První je teoretická, kde je definován proces celoživotního vzdělávání, formy vzdělávání a další důležité pojmy z této oblasti. Druhá přináší přehled nejčastěji používaných metod při vzdělávání pracovníků v IT. U každé je popsáno v čem spočívá a jaké jsou její hlavní výhody a nevýhody. Dále jsou zde specifikována jednotlivá kritéria, jež jsou sledovány u všech možností vzdělávání a dohromady tvoří jejich charakteristiky. V závěru jsou tyto charakteristiky porovnané v přehledné tabulce, což umožňuje zájemců o studium snadno zjistit, který typ vzdělávání je pro něj asi vhodný, a následně si o něm zjistit podrobnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.