Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 298 záznamů.  začátekpředchozí295 - 298  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita služeb na kolejích
Řeháková, Helena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb na kolejích a návrhy na zlepšení kvality. Práce uvádí vybraná teoretická východiska, která by se mohla aplikovat do praxe. Dále analyzuje kvalitu procesu poskytování služeb na kolejích, a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení kvality, jako je Ishikawův diagram nebo vývojový diagram. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení kvality.
Využití služeb Google a Google API při řízení a spolupráci v malé skupině
Lhotan, Petr ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Smyslem této práce je pokusit se vytvořit návrh jednoduchého řešení potřeb komunikace, řízení a sdílení dokumentů uvnitř malého týmu s využitím dostupných služeb Google a jejich případné integrování do klientského programu prostřednictvím aplikačního programovacího rozhraní. V práci jsou popsány pouze vybrané služby Google v souvislosti s možností aplikace výsledků práce na reálný příklad z praxe. V práci jsem použil své osobní zkušenosti s používáním popisovaných služeb, analyzoval jsem potřebné teoretické předpoklady práce v týmu a zaměřil jsem se především na možnosti Google Kalendáře, jako hlavního pilíře pro organizování času a přidělování úkolů při řízení pracovní skupiny. Hlavním přínosem práce by mělo být zvýšení všeobecného povědomí o možnostech a výhodách vybraných služeb a jejich zamýšlené využití v praxi.
Public Private Partnership v České republice
Tomášková, Lucie ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štrup, Ondřej (oponent)
První část je zaměřena na definování základních pojmů a vztahů souvisejících s problematikou partnerství veřejného a soukromého sektoru. Druhá část se zabývá procesem projektu (typy a formy realizace). Třetí část je věnována výhodám, nevýhodám a analýze možných rizik. Čtvrtá část obsahuje analýzu současného stavu realizace a využití PPP projektů, kde jsou zároveň uvedeny i příklady. Pátá část se prakticky zabývá příkladem návrhu pilotního projektu ? dálnice D3 (Tábor ? Bošilec).
Servisně orientovaný přístup v oblasti návrhu podnikové architektury
Ondruška, Marek ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
Za téma předkládaného textu byla zvolena oblast týkající se návrhu podnikové architektury v kontextu architektonického přístupu nazývaného Servisně orientovaná architektura. Text je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je pozornost věnována vymezení podnikové architektury, návrhu podnikové architektury a modelovacímu jazyku pro popis podnikové architektury. Druhá část vychází z poznatků prezentovaných v části první při rozboru Servisně orientované architektury.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 298 záznamů.   začátekpředchozí295 - 298  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.