Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Provoz a ekonomika zemědělského podniku
VLKOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce se zabývá vyhodnocením aktivit zemědělské společnosti a jeho ekonomiky. Práce je rozdělena do dvou částí - na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti ekonomiky zemědělských společností. V metodice jsou popsány nezbytné postupy k získání dat. V praktické části je hodnocena anonymní zemědělská společnost, označována jako "Společnost A" v letech 2011 až 2013.
Analýza trhu a produktů pro nervové ovládání počítače
Henych, Filip ; Brixí, Radim (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou trhu a přístrojů pro nervové ovládání počítače. Jejím hlavním cílem je zhodnocení současného trhu s přístroji a jejich možností využití při práci s informačními technologiemi a systémy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První se zaměřuje na seznámení se s technologií pro nervové ovládání počítače. Je zde uvedena stručná historie vývoje, princip technologie, typy přístrojů, její současné využití a pozitiva a negativa, která přináší. Druhá část se zaměřuje na analýzu trhu. Shrnuje firmy působící na trhu i s jejich produkty a popisuje cílení firem na zákazníka. Je zde uveden stručný vhled do budoucího vývoje trhu. Třetí část se zaměřuje na praktické otestování dvou vybraných přístrojů pro nervové ovládání počítače. Testování zhodnotí jejich použitelnost pro ovládání informačních technologií a systémů. Pro účely testování budou sestaveny vlastní metodiky a zvolena vhodná hodnotící kritéria.
Potraviny s chráněným označením původu a s chráněným zeměpisným označením původem z krajů střední Francie (Franche-Comté, Poitou-Charentes, Limousin, Centre, Bourgogne, Pays de la Loire, Ile-de-France).
KOVANDOVÁ, Petra
ANOTACE: Bakalářská práce je zaměřena na téma "Potraviny s chráněným označením původu a chráněným zeměpisným označením, původem z krajů střední Francie." Práce je rozdělena na tři hlavní části. Po stručném nastínění tématu práce bude následovat popis existujících chráněných označení a základní legislativa EU vztahující se na tuto problematiku. Druhou častí práce bude část geografická, kde bude přiblížena poloha střední Francie a objeví se zde přehled a charakteristika krajů této oblasti. Třetí, nejobsáhlejší část práce bude zahrnovat přehled a charakteristiky jednotlivých potravinářských produktů nesoucích chráněná označení. Bakalářská práce obsahuje rozsáhlé resumé ve francouzském jazyce.
Optimalizace online prezentací v~závislosti na vlastnostech produktů
Novák, David ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Posláním této diplomové práce je vyzdvihnout význam grafického designu a jeho vizuálních efektů v každodenním životě, upozornit na nové přístupy, pokusit se ospravedlnit opodstatněné investice do propagace a reklamy stejně jako poukázat na dlouhodobě se zvyšující nároky na profesionální grafické designéry. Teoretická část této práce je založena mimo jiné na výzkumném článku z odborného tisku, jehož subjektem je míra porozumění uživatelů výrobkům prezentovaným online. Z tohoto výzkumu vyplývá, že je množné zvolit vhodný formát prezentace v závislosti na vlastnostech daného produktu, neboli komplexitě jeho funkcí (složitosti ovládání), ve smyslu grafických nebo multimediálních prostředků online prezentace. Těmi jsou statické obrázky, video formáty a interaktivní animace produktů označované jako VPE . Hlavní část práce tvoří reálný projekt, ve kterém se autor snaží implementovat výše zmíněné teoretické poznatky výzkumu při řešení praktického úkolu s ambicí přinést reálnou ekonomickou hodnotu. Popsány jsou jednotlivé fáze projektu od shánění obchodního partnera až po implementaci výsledného řešení a jeho propagaci. Za účelem oslovení vybraných firem byly vytvořeny též propagační materiály a webová stránka obsahující veškeré informace o tomto diplomovém projektu.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Zdeňková, Milena ; Vlček, Radim (vedoucí práce)
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Komunikační strategie leteckých společností
Oberreiterová, Barbara ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jelínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se převážně zaměřuje na společnost Singapore airlines. Jejím cílem bylo zhodnotit a představit firmu a zaměřit se na její komunikaci s okolím a klienty. Mezi důležité body patří i důvody, proč jsou lidé k firmě loajální a to je taktéž v práci vysvětleno.
Efektivní zhodnocení finančních prostředků
Kellner, Petr ; Kovář, František (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl poskutnout návod, jakým způsobem volit a realizovat investiční strategii, a to formou stravitelnou pro laickou veřejnost. Budeme se zabývat zejména problémem volby správných produktů a programů v oblasti přípravy peněz na stáří, a to hlavně v závilstoti na věku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.