Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomika vybraného fotbalového klubu
Valta, Viktor ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Ekonomika vybraného fotbalového klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je vypracování strategické analýzy fotbalového klubu FC MAS Táborsko. Metody: Strategická analýza, PEST analýza, SWOT analýza, Porterův model 5 sil a neformální rozhovory. Výsledky: Celkově funguje klub dobře. Jeho strategie je stanovena správně. Potřeba je jen rozčlenit jeho příjmy na více sponzorů. Větším problémem je nízká návštěvnost domácích zápasů. Klíčová slova: Fotbalový klub, strategická analýza, SWOT analýza, PEST analýza
Sociální práce s fotbalovými fanoušky v zemích Evropské unie jako inspirace pro Českou republiku
Jindrová, Barbora ; Smolík, Josef (vedoucí práce) ; Šveřepa, Milan (oponent)
Magisterská práce "Sociální práce s fotbalovými fanoušky v zemích Evropské unie jako inspirace pro Českou republiku" pojednává o specifickém druhu sociální práce s fotbalovými fanoušky a realizaci tzv. fanprojektů. Práce se skládá z obecného úvodu do problematiky fotbalových fanoušků, respektive chuligánů a to jak z hlediska historického kontextu, tak z hlediska popisu současného stavu. Následuje teoretická a stěžejní část práce, ve které jsou popsány již fungující projekty anebo projekty, ze kterých je možné vycházet. Je zde zpracován mezinárodní projekt fanouškovských ambasád a dále specifikovány pojmy jako fanprojekt a fan management. Zpracováno je i samotné téma sociální prevence a kontaktní práce vhodné pro fanprojekt. Popis cílové skupiny fanprojektů, jejich financování a souhrn vhodných kompetencí pracovníka s fanoušky. Na závěr teoretické části je podrobně zpracováno pojmosloví fanprojektů, které vychází z pojmosloví kontaktní práce a nízkoprahových zařízení. Obsahuje popis nabízených aktivit, služby a popis samotného průběhu služby. Toto je nejdůležitější část celé práci, protože přináší konkrétní návod na realizaci, ze kterého mohou budoucí fanprojekty vycházet. Praktická část je pak doplněním části teoretické a zkoumá obecně míru informovanosti fotbalových klubů o tomto druhu sociální...
Optimalizace organizační struktury fotbalového klubu SK HS Kroměříž
Šturma, Zdeněk ; Roman, Sklenář (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analýza organizační struktury vybraného fotbalového klubu a její optimalizace. V teoretické části jsou zpracovány informace o organizačních strukturách ve sportovních klubech, jejich využití v různých oblastech a členění ve fotbalových soutěžích. Praktická část se zaměřuje na řešení situace ve fotbalovém klubu SK HS Kroměříž. Na základě SWOT analýzy jsou naznačeny možnosti změn v organizační struktuře.
Analýza příčin úpadku vybraných fotbalových klubů
Pánková, Barbora ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Špaček, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a popsat příčiny problémů fotbalových klubů Glasgow Rangers FC a Portsmouth FC, které se dostaly do finanční krize. Práce si klade za cíl zodpovědět otázku, která rizika představují pro klub největší nebezpečí a které faktory hrají nejdůležitější roli ve finančním úpadku fotbalových klubů. Teoretická část práce představuje metodologický základ pro část praktickou, ve které jsou jednotlivé kluby analyzovány v případových studiích. V poslední kapitole je nastíněn osud fotbalových vesnic v České republice a v Německu.
Ocenění českých fotbalových klubů
Kalkantová, Adéla ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním českých fotbalových klubů. Cílem této diplomové práce je určit hodnotu vybraných českých fotbalových klubů. K těmto účelům byly zvoleny dva české fotbalové kluby. Jedná se o profesionální klub Bohemians Praha 1905 a amatérský celek FC Mělník. Ocenění společnosti je založeno na datech z veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část se zabývá pojmy ocenění, přístupy ocenění, fungováním fotbalu v ČR a specifikům podnikání v tomto odvětví. Praktická část aplikuje vybrané metody na jednotlivé kluby a stanovuje hodnoty klubů. V rámci procesu ocenění jsou kluby představeny a jsou zpracovány jejich analýzy. Pro samotné ocenění je aplikována metoda CVM a majetková metoda.
Marketing communication of a football club
Belaníková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Grešo, Roman (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalového klubu MŠK Žilina. Cílem je analyzovat aktuální složky komunikace s veřejností. Teoretická část práce se věnuje marketingovým prvkům, které je potřeba vymezit kvůli části praktické. Prvotně je definovaný marketing, jeho obsah a podstata. Následuje stručný popis historie marketingu. Dále jsou zpracované složky marketingové komunikace. Poslední sekce teoretické části se zabývá marketingem ve sportu, marketingovou komunikací ve sportu, reklamou a sponzoringem ve sportu. V praktické části jsou tyto pojmy aplikované na výše zmíněný klub. Na základě analýzy je zhodnocená současná komunikace fotbalového klubu a navrhnuty postupy na její zlepšení.
Oceňování fotbalových klubů v Evropě
Postl, Pavel ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním evropských fotbalových klubů. Cílem práce je určit hodnotu anglického fotbalového klubu FC Arsenal k 31. 5. 2012 a to za účelem vstupu potenciálního investora do společnosti. Ocenění společnosti je založeno na datech z veřejně dostupných zdrojů, hlavně pak na informacích z výročních zpráv klubu. V rámci naplňování cíle jsou nejprve vymezeny základní oceňovací pojmy. Dále jsou analyzována a popsána specifika fotbalového prostředí a jsou rozebírány oceňovací přístupy a články, které se oceňováním klubů v minulosti zabývaly. V rámci procesu ocenění je zpracována strategická a finanční analýza klubu. Pro samotné ocenění podniku je aplikována výnosová metoda diskontovaného peněžního toku do firmy (FCFF). Jako doplňkové jsou použity metody majetkové (metoda účetní hodnoty a majetkové ocenění na principu tržních cen) a metoda tržní (tržní kapitalizace).
Ekonomika sportovního klubu FC Viktoria Plzeň
Gregor, Martin ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomickou situaci fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Tento klub se v poslední době dostal mezi špičku českých fotbalových klubů a také se dostal do povědomí evropských fotbalových diváků svou účastí v Lize mistrů. Práce se skládá z části úvodní, teoretické, metodologické a praktické. V úvodu popisuji cíle této práce a motivaci k jejímu vypracování. V teoretické je popsáno obecné fungování sportovních klubů. Metodologická část obsahuje podklad pro finanční a ekonomickou analýzu. Ty jsou poté použity v praktické části, kde analyzuji klub po finanční i ekonomické stránce. Tato část se také zabývá popisem klubu, jeho vlastnickou a organizační strukturou. Dále zhodnotím, zda FC Viktoria Plzeň splňuje požadavky asociace UEFA Financial Fair Play a na konci práce se budu věnovat tématu, jak klub využívá sociální sítě.
Ekonomická analýza fotbalového klubu z ČFL
Drtina, Josef ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Chotovinský, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je posouzení ekonomické situace fotbalového klubu v České fotbalové lize. Tímto klubem je FK Spartak MAS Sezimovo Ústí v právní formě akciové společnosti i občanského sdružení. Zhodnocení ekonomické situace vychází nejdříve z analýzy sportovního produktu, poté jsou aplikovány metody a nástroje finanční analýzy, díky kterým je možné komplexně posoudit finanční zdraví společností. Největší přínos této práce spatřuji v deskripci a analýze ekonomické situace fotbalového klubu hrající až 3. nejvyšší soutěž v ČR, neboť do současné doby jsem nedohledal žádnou studii, která by se tímto tématem zabývala.
Cenové politiky využívané při sportovních akcích a ve sportovních zařízeních
Cihelka, Matěj ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je popis a analýza metod stanovení cen a dalších nástrojů cenové politiky při sportovních akcích a ve sportovních zařízeních. Dále popis vlivu cenové politiky na návštěvnost sportovních akcí a sportovních zařízení. Praktická část práce se zabývá porovnáním cenových politik profesionálních fotbalových klubů v české první lize a bližší analýzou cenové politiky prvoligového a druholigového klubu. Těmito kluby jsou AC Sparta Praha a FK Viktoria Žižkov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.