Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 306 záznamů.  začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.
Ananlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
BENADOVÁ, Veronika
Pomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model a analýza konkurentů. Dále bylo také užito dotazníkové šetření. Díky výsledkům plynoucím z těchto analýz, můžeme hodnotit tržní pozici podniku jako velmi uspokojivou, i přesto, že musí čelit velmi silné konkurenci. Proto je třeba, aby společnost i nadále monitorovala i sebemenší změny v konkurenčním ringu a pečlivě sledovala a analyzovala reakce svých konkurentů. Dále bylo navrhnuto několik opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity tohoto podniku a na základě SWOT analýzy byla jako nejvhodnější vybrána strategie vývoje výrobku, spočívající v modifikaci stávajících výrobků a služeb.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
ŠANDOR, Pavel
Cílem této diplomové práce bylo, na základě odborné literatury, vlastních poznatků a získaných informací o trhu, vypracovat analýzu vnějšího prostředí firmy vybraného podniku. K výsledkům jsem došel pomocí STEP analýzy, Porterova modelu, analýzy konkurence a SWOT analýzy. Pomocí STEP analýzy jsem se snažil vymezit faktory, které mohou podnik ovlivňovat, i když se nachází vně podniku. Na základě Porterova modelu jsem zanalyzoval pět konkurenčních sil, které mají na náš podnik vliv, a to noví konkurenti, dodavatelé, odběratelé, substituty a konkurenční ring. Analýzou konkurence jsem posoudil, které firmy, zabývající se kovovýrobou a zámečnictvím, jsou přímými konkurenty firmy a mohou představovat jejich potencionální hrozbu. Metodou SWOT analýzy jsem posuzoval vnitřní silné a slabé stránky podniku a vnější příležitosti a ohrožení. Základem bylo nalezení vhodných faktorů a poté stanovení jejich důležitosti pomocí metody párového srovnávání. Na závěr jsem provedl zhodnocení dat, na jejichž základě jsem vypracoval doporučení pro budoucí vývoj podniku a navrhl jsem vhodné strategie. Těmito strategiemi byly strategie rozvoje trhu, strategie proniknutí na trh, strategie vytváření konkurenční výhody cestou nízkých nákladů a strategie soustředné diverzifikace.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
NOSKOVÁ, Nina
Cílem práce je vymezit konkurenceschopnost ve vztahu k řízení podniků a na základě metod a postupů strategického řízení zhodnotit tržní pozici (míru konkurenceschopnosti) vybraného podniku.
Strategické řízení a možnosti jeho uplatnění ve vybraném zemědělském podniku
TROUBIL, Martin
V teoretické části jsem se zabýval popisem vývoje a významu strategického řízení . V praktické části jsem se zabýval analýzou vybraného zemědělského podniku AGRO Vodňany a.s. s použitím metod strategického řízení. Dále jsem navrhl ohodnocení možných strategií pro vybraný podnik. V poslední části jsem se zabýval možností zlepšení ekonomické situace podniku a řešením byl návrh rekonstrukce a modernizace odchovny prasat.
Systém Balanced Scorecard a jeho aplikace v procesech plánování výroby ve vybraném podniku
HRUBEŠ, Karel
Cílem mé diplomové práce bylo ověřit možnost praktického využití systému Balanced Scorecard v řídících procesech vybrané organizace, analyzovat současný stav strategického řízení, navrhnout zavedení systému BSC a vymezit strategické cíle včetně jejich rozpracování do akčních plánů. Na základě tohoto návrhu ověřit vybranou část navrženého modelu a podle výsledků navrhnout případné změny.
Implementace SugarCRM a BI řešení s použitím opensource nástrojů
Ullrich, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou implementace systému pro řízení vztahů se zákazníky a tvorbou Business Intelligence řešení v prostředí malé firmy s využitím open source nástrojů. Cílem práce je implementace CRM a BI řešení v malé společnosti a zhodnocení použitelnosti a vhodnosti podobných řešení. Práce popisuje základní stavební prvky těchto řešení a pro stanovení jednotlivých metrik využívá metodiku Balanced Scorecard. V další části práce je vytvořen návrh řešení Business Intelligence včetně tvorby datového modelu a OLAP kostek s jednotlivými open source komponentami. Teoretický základ práce je popsán v její první části. Jsou definovány základní pojmy z oblasti strategického řízení pomocí Balanced Scorecard, CRM systémů a řešení Business Intelligence. V práci je prakticky demonstrováno použití a tvorba celého BI řešení a jsou zhodnoceny i možné úskalí nasazení těchto produktů. Nad poskytnutými daty je vytvořen datový sklad a celé Business Intelligence řešení.
Strategická analýza
Kovandová, Tereza ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti Variant Příbram s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou popsána teoretická východiska práce. V druhé části je provedena konkrétní strategická analýza včetně syntézy ve formě SWOT analýzy. V závěru jsou formulována strategická doporučení pro podnik.
Strategie řízení vybrané značky
Petránková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Civín, Ivan (oponent)
Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Policarová, Martina ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Tyráček, Petr (oponent)
Tématem této diplomové práce je navržení strategických podnikatelských aktivit firmy KERAMIS koupelny s. r. o.. Zpracovala jsem jednotlivé strategické analýzy (PEST analýza, Portrův model, analýza hodnotového řetězce, finanční analýza a SWOT analýza) a navrhla jsem konkrétní strategii stability na základě výsledku analýz ve vztahu k marketingu, R&D, lidským zdrojům, financím a produktům. Dle mých zjištění by firma měla setrvat ve svém oboru podnikání a nerozšiřovat její podnikání do celého sektoru stavebnictví. Firma musí snížit svoji zadluženost, neustále hledat nové dodavatele, kteří nabídnou lepší obchodní podmínky a nové zboží, snažit se získávat exkluzivní zastoupení v regionu a finančně motivovat zaměstnance v závislosti na jejich pracovní produktivitě. Dále doporučuji zakoupení grafického 3D programu, investici do optimalizace www stránek (SEO) a zakoupení dodávkového vozu. Budoucí vývoj firmy záleží na dostatečném množství finančních prostředků a následné realizaci příležitostí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 306 záznamů.   začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.