Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,072 záznamů.  začátekpředchozí27063 - 27072  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.92 vteřin. 

Strategie obchodní firmy a optimalizace jejích procesů
Novák, Patrik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit obchodní strategii a procesy ve vybrané firmě a na případně nedostatky/problémy navrhnout řešení. Postupy, jak těchto cílů dosáhnout, jsou převážně praktické, zejména měření, průzkumy, ankety. Přínosem práce by mělo být zvýšení efektivity v rámci procesů probíhajících ve firmě, dále samozřejmě vhodné nastavení obchodní, prodejní a marketingové strategie. Cílem je, aby si firma uderžela na svém trhu svůj podíl. Práce je sestavena od charakteristiky malých a středních podniků a jejich postavení na trhu, přes charakteristiku vybrané firmy, idetifikaci nedostatků ve firmě až po návrhy na jejich řešení.

Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Multerer, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.

Návrh naučné stezky v Mokré-Horákově
Libánková, Ivana
Práce se zabývá návrhem naučné stezky v obci Mokrá -- Horákov. Návrh stezky je veden lesem i zastavěným územím. Z tohoto důvodu je zaměření naučné stezky variabilní. Je poukázáno jak na živou přírodu, tak na neživou. Dále je v práci řešeno dotazníkové šetření zájmu občanů o naučnou stezku, informace týkající se stavebního zákona a kalkulace s financováním projektu. Výsledkem práce jsou reálné návrhy tabulí.

Význam turistických informačních center v oblasti propagace stravovacích zařízení
Drahotová, Kristýna ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti propagace české gastronomie prostřednictvím turistických informačních center. Cílem práce je analyzovat spolupráci turistických informačních center s pražskými restauracemi na propagaci české gastronomie a samotných stravovacích zařízení. Práce je rozdělena do tří kapitol. První je čistě teoretická a zabývá se marketingovými nástroji v cestovním ruchu. Druhá část práce se věnuje službám Pražské informační služby. Třetí kapitola zahrnuje samotnou analýzu spolupráce informačních center s restauracemi a návrhy na zlepšení.

University Reform and Accessibility of Higher Education: Conference on University Reform and Higher Educational Accessibility with a Special Focus on Eastern and Central Europe
Matějů, Petr
The main idea behind the conference was that post-communist can move forward in reforming their higher education more successfully if their cooperation in this field is strengthened. The conference main goal was to promote collaborative interdisciplinary policy-oriented research on higher education in EU accession candidate countries in Eastern and Central Europe and to develop a common strategy for implementing reforms in financing higher education in the EU accession states.

Vnímání značky
VAŇKOVÁ, Veronika
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání vybrané značky z pohledu zákazníků a z pohledu zřizovatele značky Regionální agrární komory Jihočeského kraje. K zjištění postoje názoru na vnímání značky zákazníkem jsem vypracovala a vyhodnotila dotazníkové šetření s využitím sémantického diferenciálu. První hypotéza, která tvrdí, že při výběru potravin hraje regionální značka důležitou roli aspoň u poloviny respondentů, byla vyvrácena. Zákazníci regionálnost značky zatím nevnímají jako nejdůležitější kritérium. Z výzkumu vyplynulo, že pro respondenty je důležitější nadprůměrná kvalita, ale zároveň i nižší cena a nejlépe hodnoceným kritériem byla známost značky, která je pro zákazníky velice důležitá. Hypotéza číslo 2, která říká, že vlastník značky Chutná hezky. Jihočesky má pozitivnější představu o jejím vnímání zákazníky, než je tomu v reálu, byla potvrzena. Zřizovatel značky Chutná hezky. Jihočesky sice má pozitivnější představu o vnímání značky, ale rozdíly mezi tímto vnímáním nejsou nijak markantní a to z důvodu svých vlastních výzkumů vnímání značky u svých zákazníků. Při navrhování změn byl kladen důraz na zvýšení povědomí o značce. K tomuto účelu bylo navrženo periodikum, které by vycházelo každé tři měsíce. Spotřebitelům by byli představováni nově ocenění výrobci se svými produkty a zároveň také již ocenění výrobci. Distribucí a financováním by byla hlavně zaměstnána Regionální agrární komora Jihočeského kraje, za podpory jihočeského kraje a možnou symbolickou částkou by přispívali i ocenění výrobci. Závěrem lze říci, že značka CHJ v očích zákazníka není úplně neznámá. Vytváří si určitý obraz, který zákazníci vnímají a který postupem času bude silnější a silnější. K tomu aby to opravdu tak bylo, mohou přispět návrhy a doporučení uvedená výše v této práci.

Alternativní možnosti financování provozních aktivit podniku
Zámková, Jana ; Vacková, Silvie (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku financování nákupu budovy skladovací haly podniku, který se specializuje na poskytování služeb v oblasti mezinárodní a vnitrostátní spedice a přepravy, skladování, celní deklarace a sběrné služby CS Expres. Obsahuje analýzu možností financování budovy skladovací haly, porovnání vhodných alternativ financování, predikci vývoje úrokové sazby 1M PRIBOR do poloviny roku 2011, predikci cash flow a návrhy na optimální formu pořízení skladovací haly.

Legislativní úprava nemocnic v České republice
Hrudíková, Jana ; Durdisová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Krebs, Vojtěch (oponent)
Práce je zaměřena na právní úpravu nemocnic v České republice. Snaží se poskytnout přehled o aktuální situaci v této oblasti. Zkoumá nemocnice jak z teoretického hlediska, tak jejich klíčové problémy, které souvisejí se současným stavem českého zdravotnictví, kde hlavní roli hraje nedostatek finančních prostředků. Jádrem práce je právní úprava nemocnic a pokus formulovat možná řešení. Práce porovnává aktuální přístupy k řešení této problematiky. V další části práce jsou pak zhodnoceny návrhy na zlepšení kvality péče v nemocnicích. Závěrečná kapitola představuje možnosti optimálního řešení problému nemocniční péče a zdravotnictví.

Farmakoekonomika a úhradový systém léčiv
Makridu, Pynelopi ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Cimprich, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem stanování úhrad léčiv v České republice (PEST analýza) a působení faktorů, které na tento systém působí: ? registrace léčiv na Státním ústavu pro kontrolu léčiv ? regulace maximální cenou na Ministerstvu financí ? stanovování úhrad léčiv na Ministerstvu zdravotnictví ? systém zdravotní péče, postavení lékáren ? farmaceutické firmy ? reklama ? Česká republika a léková politika, modelace významu stanovení úhrad léčiv ? postavení ČR mezi zeměmi OECD. V závěru je zhodnocení stávající situace a návrhy řešení.

Uplatnění žen na trhu práce v průběhu rodičovské dovolené a po jejím ukončení
Kuchařová, Barbora ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Nováčková, Blanka (oponent)
Tato práce má za cíl analyzovat faktory ovlivňující uplatnění žen na trhu práce v průbě-hu rodičovské dovolené a po jejím ukončení, a vydat vlastní návrhy a doporučení, které by vedly k efektivnější podpoře žen-matek. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části se zabývám rodinnou politikou, trhem práce a faktory ovlivňujícími uplatnění žen na trhu práce, politikou zaměstnanosti a vlivem zaměstnava-telů vzhledem k možnostem uplatnění matek na trhu práce. Empirická část je postavena na kvalitativním výzkumu v rámci rozhovorů s respondentkami a následným shrnutí a vlastními doporučeními, které mohou přispět k efektivnější podpoře uplatnění žen na trhu práce v průběhu rodičovské dovolené a po jejím ukončení. Pro tento výzkum jsem zvolila vzorek 15 respondentek, se kterými jsem vedla polo-strukturovaný rozhovor. Stanovila jsem si 5 výzkumných okruhů, kde každý byl tvořen určitým počtem podotá-zek, tak aby bylo možné je následně analyzovat a vytvořit vhodná a účelná doporučení.