Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pivo v české společnosti v roce 2012
Vinopal, Jiří
V září 2012 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. Tato tisková zpráva přináší základní výsledky o vývoji konzumace piva, o postavení nealkoholického piva, postojích české veřejnosti k vysoké spotřebě piva v České republice a o očekáváních týkajících se budoucnosti českého piva a pivovarnictví.
Společnost Bohemia Hop a.s. - marketingová strategie a exportní aktivity se zaměřením na Čínu
Šedivá, Radka ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šponer, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá společností Bohemia Hop a.s., společností, která obchoduje s nejkvalitnějším Žateckým chmelem, a která se dokázala prosadit na světovém trhu s chmelem. Společnost je zastoupena na mnoha trzích po celém světě, tato práce se ale věnuje především trhu čínskému, protože Čína je nejen z hlediska obchodu s chmelem trhem perspektivním a konstantně rostoucím. Cílem této práce je představit společnost Bohemia Hop, zanalyzovat současný trh s chmelem a porovnat marketingovou strategii společnosti, implikovanou v Číně a České republice. První kapitola se zabývá představením společnosti, které zahrnuje její historii, trhy, na kterých má společnost Bohemia Hop své zastoupení a produkty, se kterými společnost obchoduje. Druhá kapitola analyzuje současný stav na trhu s chmelem v Číně a České republice, zaměřuje se na odběratele a zákazníky společnosti Bohemia Hop na obou trzích. Třetí kapitola je pak zaměřena na marketingovou strategii společnosti Bohemia Hop na českém a čínském trhu. Čtvrtá kapitola zahrnuje SWOT analýzu. V závěru této práce jsou rozvedena možná doporučení pro společnost Bohemia Hop.
Lokalizační faktory pivovarnického průmyslu
Kadeřávková, Marcela ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Krejčová, Nikola (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na určení základních lokalizačních faktorů pivovarnického průmyslu v České republice. Pivo je tradičně nedílnou součástí české kultury. Cílem práce je určit klíčové faktory lokalizace, analyzovat je a zhodnotit jejich vliv na prostorové rozložení pivovarnického průmyslu v České republice. Práce je rozdělena do čtyř částí. Část první uvádí základní teoretické poznatky o lokalizaci. Část druhá shrnuje důležitá fakta o pivovarnickém průmyslu včetně jeho historie, procesu výroby a základních statistik potravinářského, nápojového a pivovarnického průmyslu. Třetí část se věnuje prostorovému rozložení pivovarnického průmyslu v České republice. Čtvrtá část pak analyzuje a hodnotí význam jednotlivých lokalizačních faktorů. Výsledky jsou shrnuty v závěru.
Vývoj privatizačního procesu pivovarnictví v České republice
Janega, Štěpán ; Zeman, Karel (vedoucí práce) ; Chalupníček, Pavel (oponent)
Pivovarnictví je v České republice významnou a tradiční součástí potravinářského průmyslu a pivo patří k neznámějším produkčním artiklům a vývozním komoditám. V teoreticko-metodologické části budou obecně představeny změny v národním hospodářství po roce 1989 a vymezeny dotčené pojmy a definice. Poté bude z teoretického hlediska popsán transformační proces. V analytické části bude představena struktura výrobních kapacit v pivovarnictví před zahájením procesu privatizace a dále bude zkoumán privatizační proces v tomto oboru. Následně bude analyzována struktura výrobních kapacit od ukončení privatizačního procesu až do současné doby. Zvláštní zřetel bude kladen na privatizační proces společností Plzeňský Prazdroj, a.s, Pivovary Staropramen, a.s, Pivovar Svijany, a.s a Budějovický Budvar, n.p. Závěrem této části bude porovnáván vývoj v postavení těchto pivovarů na českém pivním trhu za celé sledované období. Cílem práce je analýza vývoje privatizačního procesu pivovarnictví v České republice na příkladu některých vybraných pivovarů, včetně struktury jejich výrobních kapacit a postavení na trhu ve sledovaném období.
Analýza mezinárodního distribučního řetězce u vybraného pivovaru
HOFBAUER, Jan
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit aktuální podobu mezinárodního distribučního řetězce se zaměřením na materiálové a informační toky mezi jednotlivými články logistického řetězce při distribuci piva, odhalit kritické body v mezinárodním distribučním řetězci Budějovického měšťanského pivovaru a.s. a navrhnout jakákoliv možná řešení objevených a analyzovaných problémů, popřípadě navrhnout procesy zlepšení samotného distribučního řetězce tak, aby měl pivovar možnost posílit svou pozici obchodně-výrobní společnosti na mezinárodních trzích
Vybrané postoje veřejnosti k českému pivu a pivovarnictví v roce 2010
Vinopal, Jiří
V září 2010 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. Tato tisková zpráva přináší základní informace o názorech české veřejnosti na budoucnost českého piva a pivovarnictví a o náladě v souvislosti se soupeřením výrobců různých velikostí na českém trhu.
Postavení pivovarnického průmyslu v ČR
Baxa, Milan ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Volšta, Milan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pivovarnický průmysl v České republice a posoudit nejnovější trendy v pivovarnictví v současnosti. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola charakterizuje postavení pivovarnického průmyslu v národním hospodářství ČR. Stěžejní částí práce je druhá kapitola, která analyzuje produkci piva a strukturu odvětví v ČR. Export českého piva do zahraničí je popsán ve třetí části. Čtvrtá kapitola práce posuzuje produkci piva ve světě a postavení ČR ve světové produkci a exportu piva. Pátá kapitola se zabývá porovnáním spotřeby piva a vína, které je v současnosti největším konkurentem piva na trhu.
Aplikace metody ANP v pivovarnictví
Geschmay, Pavel ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Witz, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikacemi metod ANP (Analytic Network Process) v oblasti pivovarnictví. Soustředí se na trh piva v České republice a zejména na Měšťanský pivovar Polička a.s. ANP je metodou vícekriteriálního rozhodovaní, která funguje na bázi párových srovnávání. Hlavním cílem práce je aplikace metody na reálná data a problémy v dané oblasti. Práce je rozdělena na několik částí. V první kapitole se definují a popisují základní cíle a situace pivovaru v Poličce. Ve druhé kapitole je rozebrána teoreticky metodika ANP a metody s ní spojené. Stěžejní částí je nejrozsáhlejší třetí kapitola, kde jsou aplikovány nástroje na reálných datech a problémech. Poslední kapitolou je závěr a zhodnocení výsledků.
Finanční analýza podniku Pivovary Staropramen a.s.
Melicharová, Eva ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma finanční analýza podniku Pivovary Staropramen a.s. Analýza zahrnuje teoretickou část o finanční analýze, dále charakteristiku pivovarnického průmyslu, charakteristiku vybrané společnosti a nakonec rozbor finančních výkazů dané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.