Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,697 záznamů.  začátekpředchozí2685 - 2694další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Launch of consumer notebooks in the Czech Republic, the HP example
Petrová, Eva ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá postupom uvedenia nového výrobku na spotrebiteľský trh v Českej republike, konkrétne notebooku HP Pavilion firmy Hewlett-Packard.
Návrh opatření na zvýšení prosperity firmy Coms, a.s.
Tseveenbayar, Munkhtuya ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Společnost Coms, a.s. je příjemcem franchisingu od světoznámé britské společnosti Marks and Spencer působící na českém trhu od roku 1996. Je to práce, která navrhuje opatření na zvýšení prosperity založené na zjištění spokojenosti zákazníků této společnosti pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření proběhlo formou osobího dotazování přímo v pražských prodejnách Marks and Spencer. Výsledky jsou vypracovány pomocí tabulek a grafů.
Menový kurz z pohľadu teórie a praxe
Mihalik, Miroslav ; Žďárek, Václav (vedoucí práce) ; Čajka, Martin (oponent)
Práca sa venuje problematike menového kurzu. Popisuje jeho stručnú charakteristiku, fundamentálnu a technickú analýzu. Bližšie sa zaoberá fundamentálnou analýzou a jej vybranými teóriami. Praktická časť sa zaoberá overením platnosti parity kúpnej sily a parity úrokovej miery na vývoji kurzu slovenskej koruny a amerického dolára v rokoch 1996 až 2006.
Vývoj mediálního mixu od roku 1996 s výhledem do roku 2016
Bartoň, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat vývoj mediálního mixu od roku 1996 a současně predikovat jeho vývoj i po roce 2008. V teoretické části charakterizuji jednotlivé mediatypy, jejich členění, efektivitu a výhody. V Praktické části analyzuji mediální i makroekonomické trendy, neboť tyto dvě složky jsou navzájem propojeny. Jako odhad budoucího vývoje porovnávám výsledky dotazníkového šetření a statisticky namodelovaná data.
Analýza vývoje rozpočtového určení daní v České republice
Poláchová, Martina ; Klazar, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj rozpočtového určení daní v České republice. Budu se zde zabývat teoretickými otázkami jako jsou funkce daní, daňová soustava, veřejné rozpočty, členění rozpočtu obce. Dále zde nastíním principy, na kterých fungovaly alokace daňových příjmů od roku 1996 do roku 2004. Pak se budu zabývat srovnáním rozpočtového určení daní pro čtyři nejvýznamnější daně. V závěru práce uvedu vlastní názory na reformu daňového určení, na prvky, které byly minulé alokaci vytýkány a které byly reformou odstraněny.
Testování úspěšnosti vybraných investičních strategií
Kočí, Josef ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Musílek, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá ověřováním efektů nízkého P/E ukazatele a nízkého P/BV ukazatele na BCPP v období 1996-2006 pro P/E ukazatel a 2001-2006 pro P/BV ukazatel. Pro každý ukazatel je nejdříve rozebrána teorie, po ní následuje výpočet běžného P/E a běžného P/BV ukazatele a nakonec ověření efektů nízkého P/E a P/BV ukazatele.
Poreformní ekonomika Nového Zélandu: komparace s ČR
Kvíz, Martin ; Cihelková, Eva (vedoucí práce) ; Frostová, Věra (oponent)
Práce podává komplexní pohled na moderní ekonomiku Nového Zélandu v souvislosti se zásadními ekonomickými reformami prováděnými v období 1984-1996. Samotné reformy, jakož i současný stav ekonomiky a postavení Nového Zélandu ve světové ekonomice jsou srovnány s českými reáliemi za účelem přiblížení fakt, procesů a ekonomických opatření vzdálené země českému čtenáři.
Analýza využitia mužov a žien v reklame
Petríková, Patricia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Valenčíková, Jana (oponent)
Diplomová práca poukazuje na existujúce stereotypy v zobrazovaní mužov a žien v reklame. Prostredníctvom obsahovej analýzy reklamnej inzercie v dvoch tituloch, skúma rozdiely v zobrazovaní pohlaví v ženskom a mužskom časopise. Obsahovou analýzou časopisu Cosmopolitan (r. 1996) práca odhaľuje zmeny v reklame v priebehu 10 rokov. Prostredníctvom dotazníkového výskumu zisťuje do akej miery je verejnosť otvorená novým prístupom v reklame. Jedná sa predovšetkým o nové spôsoby, ktoré porušujú zažité stereotypy v zobrazovaní žien a mužov.
Vliv reálného kurzu koruny na český zahraniční obchod
Hartman, David Bc. ; Dvořák, Pavel (vedoucí práce) ; Fantová - Šumpíková, Markéta (oponent)
Práce se pokouší zjistit případný vliv reálného efektivního kurzu koruny na český zahraniční obchod, resp. na vývoz a dovoz zboží a čistého exportu. Úvodní kapitola, je věnována teoretické části se zaměřením na vymezení důležitých pojmů, jako platební bilance, nominální a reálný měnový kurz, Marshall-Lernerova a zahraniční obchod. Druhá kapitola obsahuje datovou a analytickou část. V ní jsou analyzována výchozí makroekonomická data ? vývoj reálného efektivního kurzu koruny a vývoj zahraničního obchodu ČR od roku 1996 do roku 2006. Závěrečná kapitola se věnuje popisu vlivu změn reálného efektivního kurzu koruny na automobilový průmysl. Pomocí grafické analýzy se zde objasňuje případná závislost vývoje reálného efektivního kurzu a vývozu osobních automobilů z ČR do zahraničí. V závěru jsou shrnuty celkové výsledky práce.
Současná ekonomická spolupráce Turecka s Evropskou unií
Janečková, Barbora ; Hitzgerová, Gabriela (vedoucí práce) ; Borgstrom, Anna (oponent)
Turecko a EU jsou dlouholetými partnery v oblasti ekonomické spolupráce. Ta v současné době vychází z vytvoření celní unie v roce 1996. Kooperace mezi Tureckem a EU má řadu podob: zahraniční obchod, finanční pomoc, investiční toky, outsorcing. Nejdůležitějším partnerem Turecka ze zemí EU, ale i celkově, je Německo. Budoucí vývoj spolupráce nabízí řadu alternativ. Jednou z nich je i přistoupení Turecka do EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,697 záznamů.   začátekpředchozí2685 - 2694další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.