Název:
Uvedenie notebookov pre spotrebiteľov na trh v Českej republike, príklad firmy Hewlett-Packard
Překlad názvu:
Launch of consumer notebooks in the Czech Republic, the HP example
Autoři:
Petrová, Eva ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá postupom uvedenia nového výrobku na spotrebiteľský trh v Českej republike, konkrétne notebooku HP Pavilion firmy Hewlett-Packard.
Klíčová slova:
analýza trhu; cielenie; marketingový mix; PEST; Porterova analýza 5 síl; positioning; prognózovanie predaja; segmentácia trhu
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1996