Název: Uvedenie notebookov pre spotrebiteľov na trh v Českej republike, príklad firmy Hewlett-Packard
Překlad názvu: Launch of consumer notebooks in the Czech Republic, the HP example
Autoři: Petrová, Eva ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá postupom uvedenia nového výrobku na spotrebiteľský trh v Českej republike, konkrétne notebooku HP Pavilion firmy Hewlett-Packard.
Klíčová slova: analýza trhu; cielenie; marketingový mix; PEST; Porterova analýza 5 síl; positioning; prognózovanie predaja; segmentácia trhu

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1996

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5615


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet