Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,712 záznamů.  začátekpředchozí2643 - 2652dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Týmová práce a její hodnocení na příkladu testování software
Bayerle, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrubec, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku týmové práce při testování software a je rozdělena do tří hlavních částí. První část prezentuje hlavní témata, cíle a filozofii testování software a také se zaměřuje na klíčové kompetence softwarového testera. Druhá část se zabývá definicí týmu, týmové práce a jejích výhod a nevýhod. Jsou v ní probírány způsoby jejího měření a hodnocení. Třetí část obsahuje analýzu konkrétního projektu vývoje software. Jsou zde identifikovány a diskutovány bariéry týmové práce spojené s komunikací a informačními toky uvnitř a vně týmu. Nakonec jsou ukázány některé způsoby, jak lze těmto problémům čelit.
Nová média v komunitní komunikaci
Šedivý, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Úvodní část práce se zabývá v současnosti probíhající změnou společenského komunikačního paradigmatu. Je zde čtenáři poskytnut teoretický úvod rozebírající nová média, koncept webu 2.0 a fenomén sociálních sítí. Dále se autor zabývá možnostmi integrace jednotlivých služeb webu 2.0 a s tím spojenými otázkami bezpečnosti a soukromí, legislativy a otevřenosti takového systému. V druhé části práce je popsán reálný případ virtualizace komunity soustředěné okolo klubu dětí a mládeže. Autor prezentuje analýzu cílových skupin komunikace ve zkoumané komunitě a jednotlivé druhy používaných sdělení. Dále je popsán probíhající projekt spuštění webového portálu složeného ze služeb webu 2.0, dílčí výsledky pilotního provozu tohoto řešení a navržen plán dalších etap integrace.
Analýza informací v mimořádných událostech
Horňáková, Markéta ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Janoušek, Petr (oponent)
Práce si klade za cíl předložit stručný přehled a analýzu bezpečnostních informačních systémů a jejich konfiguraci s ohledem na chemické provozy a rafinérie. Nejprve představuje informace obecně, představuje jejich životní cyklus a typy komunikace. Také popisuje modely komunikace. Druhá část popisuje použití informačních systémů v běžném životě. Třetí část popsuje konkrétní aplikace bezpečnostních informačních systémů ve skutečném chemickém provozu. Tato část také ukazuje hlavní problémy návrhů a aplikací těchto systémů. Třetí část představuje za použití různých příkladů klasifikaci, popis a topologii bezpečnostních infor-mačních systémů. Znalost teoretických principů a výsledků jejich analýzy byly použity pro návrh bezpečnostního informačního systému. V závěru práce je zhodnocen současný stav s výhledem do budoucnosti.
Leader organizace v informační / znalostní společnosti
Dobrovolný, Tomáš ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Cílem práce je rozbor role a práce lídra v organizaci za pomoci systémových přístupů a systémového myšlení. Vyzdvihnout přicházející změny s přechodem na informační/znalostní společnost a nahrazením manuálních pracovníků pracovníky znalostními. Zdůraznit důleţitost změny nejen nástrojů, ale především paradigmatu. Pojmout lídra jako komplexní osobu, nejen jako nástroj moci, a hledat cestu k rovnováze při cestě za svým cílem v tak turbulentní době. Podívat se na organizaci jako na systém a díky systémové teorii najít pravidla pro správné nastavení jeho funkčnosti. Počínaje tvorbou řádu systému, přes problematiku dosazení správných prvků, aţ po zajištění ţádaných interakcí mezi nimi.
Výkon pracovníků a motivace v organizaci (a návrh IT pro jejich podporu)
Biľ, Tomáš ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Práce shrnuje význam motivace a výkonnosti pracovníků v organizaci. Základním cílem práce je navrhnout řešení, jak zvýšit motivaci a tudíž výkonnost. Splnění tohoto cíle vyžadovalo realizaci mnoha činností od zjištění součastné architektury IS, přes detailní analyzování jednotlivých systémů, které pracovníky ovlivňují. Důležité také bylo definovat, kde se vůbec motivace a výkonnost v člověku bere a jak se dá měřit. V praktické části jsem provedl, dle nabitých zkušeností, šetření pomocí standardizovaného LMI dotazníku, abych identifikoval slabé oblasti výkonové motivace. K těmto výsledkům jsem na závěr navrhl doporučení, a to za prvé z psychologického hlediska, a za druhé z hlediska IT a jeho hlavního informačního systému, se kterým pracovníci přicházejí každý den do styku a tudíž má na ně obrovský vliv. Přínos autora v této diplomové práci spočíval ve zjištění a zvýšení motivace, pomocí analýz a doporučení specifikovaných zvolených metodik.
Analýza komunikace a IT komunikačních prostředků v konkrétní firmě
Kotrlík, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Mrázik, Josef (oponent)
Vzájemná komunikace je jedním ze základů lidské společnosti. Její rozvoj byl umožněn sdílením zdrojů a znalostí. Informace jsou dnes považovány za jeden z "výrobních" zdrojů, některými dokonce za ten nejdůležitější. Bez potřebných informací nemůže uspět žádná firma. Důležité je nejen jejich získání, ale také jak jsou šířeny uvnitř firmy. Tuto oblast má na starost vnitrofiremní komunikace. Cílem této diplomové práce je analyzovat vnitrofiremní komunikaci ve firmě Johnson Controls International s.r.o., přesněji řečeno v jejím českém zastoupení (konkrétně pak v úseku servisu a provozování budov), identifikovat slabá místa v interní komunikaci a navrhnout řešení. Dále pak porovnat praktické fungování komunikace uvnitř firmy s teorií. Teoretická část popisuje vnitrofiremní komunikaci a IT komunikační prostředky k ní využívané.Praktická část nejprve představí firmu a následně ukáže fungování její vnitrofiremní komunikace včetně používaných IT komunikačních prostředků. Práce pokračuje zhodnocením současného stavu komunikace ve firmě, porovnáním s teoretickými východisky a identifikací problémů. Řešení těchto problémů je nabídnuto v poslední části práce.
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Marketingová a komunikační strategie značky Scholl
Reissová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cíl práce je zhodnotit stávající marketingovou a komunikační strategie značky Scholl. Tato značka je známá pro své produkty péče o nohy a zdravotní obuv. V teoretické části jsou vysvětleny nástroje, podle kterých je postupováno v praktické části. V praktické části je přestavena značka Scholl, její vznik, vývoj a situace v dnešní době. Dále práce obsahuje rozbor marketingové strategie Scholl pomocí marketingového mixu a charakteristiku její marketingové komunikace. V poslední kapitole je strategie zhodnocena odděleně pro obuv Scholl a produkty péče o nohy Scholl. Na závěr je vyhodnoceno splnění cílů práce a její využitelnosti v praxi.
Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě
Kurimská, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Ve své bakalářské práci se věnuji prezentaci a analýze komunikace se zákazníkem v konkrétní firmě. Jedná se o společnost Maxin Prague s.r.o., která poskytuje služby na trhu příjezdového cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat používané způsoby komunikace a navrhnout doporučení a možnosti dalšího vývoje této oblasti. V rámci práce v krátkosti definuji oblast cestovního ruchu. Dále uvádím informace o konkurenci, popisuji postavení firmy na trhu. Náslědně analyzuji způsoby komunikace se zákazníkem a navrhuji možnosti dalšího rozšíření a vylepšení v této oblasti. Prostřednictvým analýzy samotné nabídky firmy hodnotím proces tvorby nabídky a opět doporučím další možnosti vývoje. Při psaní závěrečné práce budu využívat informace a zkušenosti s několikaleté práci v uvedené firmě, dále budu používat odbornou literaturu a internetové zrdoje. Má bakalářská práce by měla dopomoci shrnout současné fungování firmy v oblasti komunikace se zákazníky a měla by inspirovat k dalším možnostem vývoje v budoucnu.
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Polanecká, Šárka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem práce je seznámit s teoretickými poznatky z oblasti Public relations a následně na základě marketingového výzkumu zmapovat situaci řízení Public relations mezi nemocnicemi v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,712 záznamů.   začátekpředchozí2643 - 2652dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.