Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 270 záznamů.  začátekpředchozí261 - 270  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie firmy RÜCKL CRYSTAL, a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Hubená, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o souhrnné strategii střední české firmy, RÜCKL CRYSTAL, a.s., při vstupu na zahraniční trhy. Práce analyzuje postavení společnosti na českém trhu užitkového skla, její konkurenci na českém i světovém trhu, zahrnuje SWOT analýzu firmy. Součástí práce je návrh strategie vstupu firmy na floridský trh, včetně definovaného marketingové mixu, který vychází z PEST analýzy trhu, vývoje na americkém trhu skla a analýzy konkurence.
Návrh strategie vstupu českého malého a středního podniku na rakouský trh
Zárybnická, Lucie ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Analýza postavení českého malého a středního podniku na českém trhu. Analýza konkurence v České republice a Rakousku. Zhodnocení stávacících možností podniku. Návrh strategie pro podnik Prádelna a čistírna Jihlava s.r.o., jak vstoupit na rakouský trh.
Strategická analýza firmy Beneficial Finance, a. s.
Sedlák, Petr ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategický analýza společnosti z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů. K hodnocení externího prostředí je využito PEST analýzy, analýzy konkurence či Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace posuzuje analýza zdrojů organizace a BCG analýza. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti na trhu.
Podnikatelský plán
Šípová, Markéta Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrubý, Petr (oponent)
Teoretická část obsahuje definice podnikání a základní východiska pro podnikání, strategické, marketingové plánování a vzorový podnikatelský plán. Aplikační část se zaměřuje na založení podniku, popis podniku a jeho strategii. Dále obsahuje analýzu prostředí, marketingový plán a finanční plán.
Strategická analýza firmy Beneficial Finance, a. s.
Sedlák, Petr Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategický analýza společnosti z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů. K hodnocení externího prostředí je využito PEST analýzy, analýzy konkurence či Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace posuzuje analýza zdrojů organizace a BCG analýza. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti na trhu.
Návrh strategie české fotobanky
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Cenkl, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
Marketing hotelu Mövenpick
Jachninová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Veselý, Pavel (oponent)
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.
Zavádění nového produktu
Rusfel, Martin ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Češka, Bohumír (oponent)
Tématickým zaměřením práce je zavádění nového produktu. Práce se zabývá konkrétní firmou, která se snaží zavést na trh nový produkt. Cílem práce je navržení takového marketingového mixu pro takový segment, který by umožnil úspěšné zavedení nového produktu, s využitím SWOT analýzy a analýzy konkurence. Autor nastiňuje současnou pozici firmy, hlavní konkurenty, cílový segment a vhodný marketingový mix.
Podnikatelský plán Vinotéky Agrovaria export-import spol.s.r.o pro Slovenskou a Českou republiku
Pathóová, Anikó ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Geonczeol, Attila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vysvětlení teorie tvorby podnikatelského plánu, která je následně aplikována na podnikatelský plán společnosti Agrovaria export-import spol.s.r.o. Dále tvoří část práce i vysvětlení analýz, které jsou obvykle součástí podnikatelského plánu(SWOT analýza, analýza konkurence). Vybrané problémy mezinárodního marketingu upozorní na časté chyby a rizika s kterými při vstupu na mezinárodní trh třeba počítat, dále uvádí možné formy vstupu pro MSP na mezinárodní trhy a vysvětluje postup eurokontroly. Výsledkem praktické aplikace výše zmíněné teorie je podnikatelský plán Vinotéky Agrovaria export-import spol.s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 270 záznamů.   začátekpředchozí261 - 270  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.