Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
ŠVARCOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat využití regionální značky Šumava originální produkt a dopady u výrobců, kteří se zapojili do systému certifikace. V teoretické části je popsán marketing, marketingové řízení, marketingový mix, strategické řízení značek a regionální značka. Praktická část je založena na systému řízených rozhovorů s výrobci. Cílem bylo zjistit přínosy značky, oceňované prvky promotion a celkovou spokojenost se značkou. Na základě výsledků bylo navrženo několik možností, jak zlepšit informovanost o značce a marketingovou komunikaci.
Analýza využití regionální značky vybraných producentů v oblasti Šumava
NOVÁK, Jiří
Tato bakalářská práce pojednává o regionální značce, konkrétně o značce Šumava - originální produkt(R). Práce hodnotí její využití v šumavském regionu.
Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji
MAREČKOVÁ, Ilona
Regionální značení je novodobým způsobem, jak zviditelnit tradiční české regiony a zároveň oživit jejich ekonomiku. Má bakalářská práce se problematikou regionálního značení zabývá. Cílem je analyzovat regionální značky na území Jihočeského kraje. Výsledkem analytické části práce je literární rešerše a územní analýza dostupnosti značek na území Jihočeského kraje, které byly zpracovány na základě studia související odborné literatury a dalších zdrojů. Praktickou část práce tvoří marketingový výzkum, provedený formou osobního dotazování, jenž bylo zaměřeno na zjištění známosti regionální značky "Chutná hezky. Jihočesky" a známosti prodejních míst. Rovněž byly provedeny řízené rozhovory, které se zabývaly procesem certifikace jednotlivých regionálních značek.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
ŘEZÁČOVÁ, Jiřina
Hlavním cílem mé práce je provést analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v regionu Šumava. Konkrétně je výzkum zaměřen na značku Šumava {--} originální produkt. Součástí mé práce byly řízené rozhovory, které byly zpracovány a analyzovány formou případových studií.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
RANDÁK, Lukáš
Předmětem bakalářské práce je posouzení přínosů regionálního značení výrobků. V první části je rozebráno regionální značení tradičních výrobků na území České republiky. Následuje popis regionální značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Jádro práce tvoří popis přidělených producentů a rozbor jejich názorů a zkušeností s užíváním značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V předposlední části jsou zanalyzována všechna posbíraná data od držitelů značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V závěru práce jsou obsaženy vlastní návrhy změn v činnostech agentury udělující certifikát Šumava {--} originální produkt\regm{}, inspirované získanými informacemi.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce je vyhodnotit využití regionálního značení výrobků. Úvodní část se zabývá regionálním značením po celé České republice. Další část obsahuje informace o regionální značce Šumava {--} originální produkt\regm{}. Hlavní část, kterou tvoří charakteristika přidělených výrobců, popisuje jejich zkušenosti, názory a připomínky s regionální značkou Šumava {--} originální produkt\regm{}. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat byly vypracovány případové studie výrobců. Předposlední část tvoří analýza dat od všech vlastníků značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Závěr práce obsahuje vlastní návrhy změn v činnosti Regionální rozvojové agentury, která má na starosti certifikaci.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
MARŠÁLKOVÁ, Jitka
Tato bakalářská práce analyzuje využití regionální značky Šumava u vybraných producentů. Hlavním cílem práce je zjistit přínosy pro producenty registrovaných produktů a služeb. Na základě analýzy navrhnout zlepšení v systému {\clq}qregionální značky``.
Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš
VLÁŠKOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt."
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům
Dudková, Veronika ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Práce nejprve přibližuje mnohé pojmy z oblasti cestovního ruchu důležitých pro pochopení celé problematiky značení místních výrobků. Následně je pozornost věnována problematice regionálních značek. Popisuje pojem regionální značka, jaké přináší výhody, kdo stojí u vzniku myšlenky projektu značení Domácích výrobků, jak celý systém značení funguje apod. Cílem práce je zjištění povědomí o regionálních značkách mezi návštěvníky regionu Krkonoše formou vlastního průzkumu. Celou problematiku doplňují poznatky výrobců a prodejců certifikovaných produktů v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.