Název: Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Překlad názvu: The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Autoři: MARŠÁLKOVÁ, Jitka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; marketing; produkt; regionální značka; řízený rozhovor; interview-driven; marketing; product; regional mark; tourism
Citace: MARŠÁLKOVÁ, Jitka. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15101

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50698


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet