Název:
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Překlad názvu:
The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Autoři:
MARŠÁLKOVÁ, Jitka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje využití regionální značky Šumava u vybraných producentů. Hlavním cílem práce je zjistit přínosy pro producenty registrovaných produktů a služeb. Na základě analýzy navrhnout zlepšení v systému {\clq}qregionální značky``. This bachelor work analyses utilisaton regional mark {\clq}Šumava {--} originál product` at choosen producers. The main target of this work is find out contributions for producers of registration articles and services. On the basis of analysis to suggest improvement system {\clq}qregional mark`
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketing; produkt; regionální značka; řízený rozhovor; interview-driven; marketing; product; regional mark; tourism Citace: MARŠÁLKOVÁ, Jitka. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15101