Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Řízení nákladů v souvislosti s řízením výkonnosti podniku
KUPSKÁ, Andrea
Diplomová práce je zaměřena na řízení nákladů v souvislosti s řízením výkonnosti podniku. Tato práce má za cíl analýzu řízení nákladů, jejich zhodnocení a navržení klíčových indikátorů výkonnosti. Úvodem jsou vymezeny náklady, kalkulace, výkonnost a KPI ukazatele. Praktická část byla vypracována na základě údajů získaných od podniku MOTOR JIKOV. Byly použity metody pozorování, zkoumání a komunikace s podnikem. Došlo k analýze nákladů dceřiného podniku a navržení klíčových ukazatelů pro podnik.
Low EV/EBITDA multiple: inefficient market or a hidden potential for Fortuna Entertainment Group?
Bochkareva, Ekaterina ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Strnad, Martin (oponent)
Tato práce byla vypracovaná společně s Penta Investments jako reakce na významný rozdíl v EV EBITDA indikátoru firmy Fortuna ve srovnaní se skupinou srovnatelnych spolecnosti Fortuny, evropské sázkové a herní společnosti kótované na burzách. Úkolem práce je zjistit příčinu více než dvakrát vyššího násobku zmíněného indikátoru a příležitostí k jeho zvýšení s použitím nejlepší mezinárodní praxe v případě, že je tato praxe aplikovatelná na případ Fortuny. Práce testuje tři hlavní hypotézy: neporovnatelnost Fortuny s nadefinovanou skupinou srovnatelnych spolecnosti neefektivita trhu a příležitost pro firmu Fortuna ke zvýšení indikátoru pomocí zlepšení hlavních KPI na průměrnou hodnotu nadefinované skupiny srovnatelnych spolecnosti. Analýza je vypracovaná s pomocí srovnávací analýzy, benchmarkingu, regresní analýzy a rozhovory s akciovými analytiky. Jako výsledek práce je vyvinut akční plán pro zvýšení EV EBITDA pro firmu Fortuna.
Návrh rámce pro monitoring sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti pro společnost působící na trhu vlasové kosmetiky
Maurer, Julia Elisabeth ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Roscher, Katharina (oponent)
Tato práce přináší přehled současné literatury a aplikačních metod strategických modelů klíčových výkonnostních indikátorů (KPI), jejich definici a měření, nastavování cílů a benchmarking pro sociální sítě na základě žurnálů, knih, odborných článků a rozhovoru s agenturou pro sociální media. V druhém kroku je tato teorie aplikována na případovou studii o kadeřnickém salonu. Závěry této práce jsou postaveny na vnitropodnikových expertech z praxe, externích agenturách pro sociální média a vnitro-podnikovém šetření. Požadavky a nedostatky jsou identifikovány na základě hloubkové behaviorální studie. Ta je spojena s aplikaci teoretického modelu a definování KPIs na vybrané společnosti. Závěrečná fáze zahrnuje nástroj na měření všech KPIs pro uvedenou společnost. Nakonec jsou všechny klíčové výkonnostní indikátory vztažené ke svým cílům, situaci na trhu, sociálním sítím, konkurentům a historickým datům. Závěrečné výsledky jsou jednoduše aplikovatelné i na ostatní hráče na trhu.
Klasifikace IT produktů a služeb určených k řízení podnikové výkonnosti
Svarovský, Jiří ; Honza, Dalibor (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis problematiky Corporate Performance Management (CPM). Jsou zde objasněny důležité teoretické pojmy, popsána koncepce a oblasti nasazení těchto nástrojů, proč jsou CPM nástroje užitečné a jaké výhody přináší jejich využití. V další části je uveden přehled současných CPM řešení. Pro sedm nejvýznamnějších řešení na českém trhu jsou popsány základní vlastnosti, výhody a nevýhody. Závěrem je popsána praktická aplikace CPM ve dvou různých organizacích. První z nich je středně velká výrobní firma a druhá je nadnárodní společnost pracující v oblasti ICT.
Posouzení ekonomických ukazatelů společnosti pomocí statistických metod
Miloševský, Filip ; Zamcová, Hana (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením finanční situace podniku Aero Vodochody AEROSPACE a.s. Hodnotí výkonnost a zdraví podniku podle výstupů účetnictví. Znalost historických dat, jejich správná interpretace a prognóza poslouží pro strategické a plánovací účely podniku. V práci je využito metod analýzy časových řad a regresní analýzy pro posouzení trendu a stanovení prognóz na příští období. Pomocí těchto metod budou stanoveny hodnoty, jež by podnik měl v jednotlivých letech dosahovat.
Management of Information Flows Use of Business Intelligence in the Company
Zemanovičová, Monika ; Damián, Melo (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
This diploma thesis proposes usage of Business Intelligence tools in the chosen company. It considers the costs for installing, assesses the economic benefits and based on the analysis, it proposes appropriate solutions to the currently unsatisfactory situation in the company.
Zavádění vybraného měřítka výkonnosti ve vybrané společnosti
Kříž, Jakub ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení literární rešerše zaměřené na problematiku metody Balanced Scorecard a následná aplikace získaných teoretických znalostí na vy-braný podnik. V úvodu mé práce je krátce popsán vznik a podstata této metody. Dále jsou v práci důkladně popsány jednotlivé perspektivy Balanced Scorecard a také je zde zmíněna problematika strategických map a klíčových indikátorů výkonnosti v souvislosti s metodou Balanced Scorecard. Závěrem práce je strategická mapa společ-nosti Toptherm, s.r.o., která sloužila jako základ pro návrh Balanced Scorecard v této společnosti.
Franchisingová forma spolupráce se společností adidas ČR
Jelínek, Josef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem této práce je popsat a zanalyzovat současný franchisový systém společnosti adidas ČR s. r. o. a na základě výstupů doporučit systémové změny, které budou aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce společnosti adidas ČR s. r. o. s franchisovými partnery společnosti. Teoretická část řeší metodou rešerše náhled na problematiku franchisového modelu na základě dostupných zdrojů. Cílem první teoretické části bakalářské práce je získat základní informace o vývoji franchisingu, představit definici franchisingu, jeho charakteristiku, druhy a pojmy, včetně popisu vývoje a současné situace franchisingu v České republice. Cílem druhé teoretické části je popsat systémové výhody franchisingu a zároveň jeho výhody a nevýhody pro obě zúčastněné strany tohoto obchodního modelu -- franchisanta i franchisora. Teoretický rozbor je nezbytným předpokladem pro praktickou část bakalářské práce, jejímž cílem je využít sedmileté zkušenosti v obchodním oddělení společnosti adidas ČR s. r. o. a analyzovat současný systém franchisingu společnosti adidas ČR s. r. o., jeho pozitiva i negativa, se snahou o vypracování doporučení na systémové změny, které by byly aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce s franchisovými partnery společnosti adidas ČR s. r. o.
Potřeby klienta 3PL poskytovatele
Coňková, Petra ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Vinš, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá outsourcingem logistických služeb. V teoretické části práce je obecně popsán outsourcing logistických služeb, výhody a nevýhody outsourcingu, historie, současný stav trhu logistických služeb a postoj poskytovatelů logistických služeb k udržitelnému rozvoji. Dále jsou popsány fáze outsourcovaného procesu, smluvní uspořádání a nástroje, které pomáhají řídit outsourcovaný vztah. V praktické části jsou na základě hloubkových rozhovorů analyzovány potřeby klienta 3PL. Na základě výstupů z hloubkových rozhovorů jsou navržena doporučení, která mají za úkol zvýšit spokojenost klienta a dále rozvíjet a prohlubovat spolupráci. Cílem práce je zjistit mezery mezi požadavky na logistického poskytovatele a skutečným stavem poskytovaných služeb.
Optimalizace manažerského informačního systému konkrétní společnosti
Prchlík, Vladimír ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Boučková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací ve vybraných oblastech manažerského informačního systému na příkladu konkrétní společnosti. Cílem je optimalizace vybraných oblastí systému, které byly zvoleny ve spolupráci se společností. Výsledkem této práce je navržení systému výstupů, metrik a klíčových ukazatelů výkonnosti. Ty prostřednictvím manažerského informačního systému, informují uživatele o výkonnosti podniku a umožní mu zájmové oblasti sledovat, analyzovat a řídit. Hlavní zájmovou oblastí je vykazování sortimentu z pohledu společnosti a jejich poboček. Práce během optimalizace výstupů manažerského informačního systému řeší očištění dat od sezónnosti, zdokonalení kalkulačního systému a chování sortimentu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.