Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smart destinace cestovního ruchu
KALOUŠOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy konceptů smart city a smart region a případových studií identifikovat možnosti jejich využití a propojení s odvětvím cestovního ruchu a vytvořit návrh jejich aplikace ve vybrané destinaci cestovního ruchu. Ve spolupráci s vybranou destinací Písek, která se hlásí ke konceptu smart city, a na základě jednání se zástupci města, byl cíl práce zúžen na zavedení konkrétní nové technologie iBeacon realizovanou ve městě Písek prostřednictvím projektu eCulture. Tato technologie přispívá k naplňování konceptu smart city jako destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem aplikace této metody je efektivní prezentace města Písek. Společně s destinační společností Píseckem, s.r.o. bylo navrženo celkem 12 beaconů v historickém centru města a další tři v jeho bezprostředním okolí. Nejdříve byl v praktické části zpracován obsah jednotlivých beaconů, který byl rozčleněn na základní a doplňkový text. Základní text poskytuje hlavní informace, zatímco doplňkový text je vytvořen především pro upoutání pozornosti. Následně byly destinační společností po-skytnuty grafické návrhy zobrazení informací konečnému uživateli pomocí vybraných beaconů. K zajištění efektivní prezentace města Písek prostřednictvím technologie iBeacon proběhlo testování vybraných vizuálů pomocí oční kamery. Eye tracking je moderní metoda výzkumu, v rámci které jsou monitorovány pohyby očí účastníků. Výsledky byly prezentovány prostřednictvím tzv. heat map (teplotních map), které zobrazují intenzitu pohledů respondentů na jednotlivá místa v grafickém návrhu. Na základě zjištěných výsledků z eye trackingového testování a následných hloubkových rozhovorů byla zpracována návrhová část práce. Celkem byly vytvořeny čtyři grafické návrhy, a to konkrétně beaconu 01 (Velké náměstí), beaconu 02 (Nádvoří radnice), beaconu 03 (Kostel Povýšení Svatého Kříže) a beaconu 05 (Bakaláře).
Software-based eye tracking
Dominec, Adam ; Zitová, Barbara (vedoucí práce) ; Horáček, Jan (oponent)
Abstrakt. Tato práce pojednává a softwarové knihovně pro sledování směru pohledu. Typickou aplikací je uživatel, který sleduje obrazovku svého počítače. Veškerá data se pořizují z jedné videokamery a zpracovávají v reálném čase. Vzniklý software je volně dostupný včetně svého zdrojového kódu. 1
Zobrazení negativních emocí a jejich vliv na vnímání reklamního sdělení
Pištěková, Karolína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou zobrazení negativních emocí a jejich vlivem na vnímání reklamního sdělení. Cílem je zjistit, jak na jedince působí negativní emoce v reklamním sdělení a jestli, a jakým způsobem ovlivňují jeho vnímání. Teoretická část se věnuje odlišným přístupům k vymezení emocí a jejich měření. Literární rešerše diskutuje pří-padové studie a výzkumy realizované v této oblasti včetně závěrů z nich vyplývajících. Součástí teoretické části je přiblížení pojmu neuromarketing a jeho význam na poli marketingové komunikace. Metodická část práce diskutuje zvolené metody sběru dat. Výsledky jsou zobrazovány pomocí fixačních a heat map a jsou doplněny o výpovědi respondentů.
Eye trackingová UX analýza webových stránek FM VŠE
Trtík, Dan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je eye trackingová user experience analýza internetových stránek Fakulty managementu VŠE. Práce přináší náhled na oblast eye trackingu a jeho využití v marketingu a při optimalizaci webových stránek, vymezení pojmů vztahujících se k pochopení problematiky eye trackingu a vysvětlení principu jeho fungování. Vý-znamná část je věnována autorskému šetření prováděného s respondenty výzkumem a pozorováním, mířeným na webové stránky.
Analýza doby pohledu řidičů na chodce
Michalčíková, Lucie ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Belák, Michal (vedoucí práce)
Teoretická část této práce se zabývala popisem smyslových procesů, lidského oka a zrakového vnímání. Dále byli popsáni účastníci silničního provozu a získávání dat metodou Eye tracking. Praktická část spočívala ve vyhodnocení videozáznamů jízdních zkoušek, v nichž byl popsán pohled řidiče. Byla vyhodnocena četnost a délka trvání pohledu na chodce a provedeno grafické zpracování v závislosti na tom, zda chodec skutečně přechází vozovku či simuluje chůzi na krajnici vozovky.
Mobilní telefon prizmatem sociologie
Kolářová, Kristina ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce má v teoretické části za cíl seznámit čtenáře pomocí přehledu výsledků současných studií s vlivem mobilního telefonu na jedince, komunikaci i na celou společnost. Prostor je věnován i otázce rozdílů chování mužů a žen v souvislosti s mobilními telefony. V poslední části ukazuje, jaká pozornost je věnována mobilnímu telefonu na poli marketingového výzkumu. Ve výzkumné části autorka metodou typickou pro marketingový výzkum, oční kamerou a RTA s rozhovorem, realizovala výzkum, jehož cílem bylo popsat proces výběru mobilního telefonu při nákupu přes e-shop a poukázat na případné rozdíly mezi muži a ženami. Měření dráhy zraku u 50 participantů ve věku 18-29 let (25 žen, 25 mužů) ukázalo, že oční chování mužů a žen se při výběru mobilního telefonu výrazně lišilo, a to zejména v době, kterou respondenti věnovali určitým informačním oblastem. Z rozhovorů vyplynuly další rozdíly jako např. odlišná důležitost různých kritérií pro obě pohlaví či nerovná míra samostatnosti při výběru telefonu.
Sledování očních pohybů ve virtuální realitě
Jirásek, Jozef ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Lukavský, Jiří (oponent)
V tejto práci prezentujeme aplikáciu pre sledovanie a ukladanie dát o pohybe ľudského oka pri sledovaní obrazovky počítača. Používame dve komerčne dostupné zariadenia: I4Control od firmy Medicton Group s.r.o. a TrackIR 4 od firmy NaturalPoint. Náš software komunikuje so systémom SpaNav používaným na výskum priestorovej orientácie. Tiež poskytujeme možnosť náš software jednoducho rozšíriť a použiť pri vývoji iných aplikácií ktoré sledujú očné pohyby.
Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele
Havlík, Tomáš
Práce se zabývá problematikou obalů a etiket potravin a jejich vlivu na spotřebitelské chování na trhu bezlepkových potravin. Je analyzováno chování českých spotřebitelů ve věku 18-40 let, kteří nakupují bezlepkové potraviny. Při výzkumu je využito dotazníkového šetření, eye trackingu a hloubkových rozhovorů. Cílem práce je navrhnout obecně platné marketingové doporučení pro tvorbu obalů a etiket bezlepkových potravin.
Návrh strategie oslovení malých a středních podniků s nabídkou marketingového výzkumu ze strany PEF MENDELU v Brně
Konečná, Veronika
Bakalářská práce je věnována návrhu strategie PEF MENDELU v Brně na základě dotazníkového šetření provedeného u malých a středních podniků v Jihomoravském kraji. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se marketingu ve vědě a výzkumu, neuromarketingu a eye trackingu. V další části je provedena analýza získaných dotazníků, kde je vyhodnocen zájem o marketingové výzkumy, povědomí o neuromarketingu, eye trackingu a potenciální zájem o spolupráci s PEF MENDELU v dané oblasti. Následně je díky výsledkům z dotazníkového šetření navržena strategie.
Využití newsletteru v elektronickém obchodování
Raisigl, Ivo ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je tvorba newsletteru a vyhodnocení jeho výkonnosti. Na základě analýzy informací z oblasti e-mail marketingu, psychologie reklamy a dalších poznatků byly vypracovány návrhy newsletteru, které následně prošly testováním pomocí očních kamer - eye trackingu. Z dílčích návrhů byl vytvořen finální newsletter, který firma rozeslala na zákazníky a vyhodnotila jeho výsledky oproti newsletteru předchozímu. Práce rovněž slouží jako vodítko pro firmy při tvorbě a aplikaci newsletteru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.