Název:
Návrh strategie oslovení malých a středních podniků s nabídkou marketingového výzkumu ze strany PEF MENDELU v Brně
Autoři:
Konečná, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je věnována návrhu strategie PEF MENDELU v Brně na základě dotazníkového šetření provedeného u malých a středních podniků v Jihomoravském kraji. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se marketingu ve vědě a výzkumu, neuromarketingu a eye trackingu. V další části je provedena analýza získaných dotazníků, kde je vyhodnocen zájem o marketingové výzkumy, povědomí o neuromarketingu, eye trackingu a potenciální zájem o spolupráci s PEF MENDELU v dané oblasti. Následně je díky výsledkům z dotazníkového šetření navržena strategie.The bachelor thesis is dedicated to the proposal of strategy to PEF MENDELU in Brno according to questionnaire survey conducted on small and medium business from South Moravian Region. In the theoretical part of the thesis are described terms connected to marketing in science and research sphere, neuromarketing and eye tracking. In the next part there is analysed the questionnaire survey and evaluated an interest in marketing researches, and awareness of neuromarketing and eye tracking and a potential interest in cooperation with PEF MENDELU in the field of marketing research. The last part is the proposal of strategy according to the results from the questionnaire survey.
Klíčová slova:
eye tracking; marketingová strategie; marketingový výzkum; neuromarketing; online marketing; věda a výzkum