Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Using Data Mining in Various Industries
Fabian, Jaroslav ; Novotný, Jakub (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
This master’s thesis concerns about the use of data mining techniques in banking, insurance and shopping centres industries. The thesis theoretically describes algorithms and methodology CRISP-DM dedicated to data mining processes. With usage of theoretical knowledge and methods, the thesis suggests possible solution for various industries within business intelligence processes.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Radnice Brno – Sever
Indruchová, Petra ; Šupler, Libor (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh objektu radnice městské části Brno – server. V současné době je radnice umístěná v nevyhovujícím objektu na ulici Bratislavská a dále na několika decentralizovaných pracovištích. Objekt nově navržené radnice by měl řešit problémy současného stavu, ale zároveň zohledňovat nové trendy v navrhování tohoto typologického druhu. Radnice dneška zastávají nejen funkci centra obecní samosprávy, ale také centra obce jako takové, její kultury, ekonomiky, služeb. Stavba nové radnice je umístěna na nárožní parcele v areálu kasáren Brno Černá Pole. Mísí v sobě jak pronajímatelné obchodní plochy v přízemí, tak administrativní část vyhovující požadavkům městské samosprávy.
Finanční hodnocení investice v oblasti realitního trhu a správy nemovitostí
Hlaváč, Michael ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá finančním hodnocením investice v oblasti realitního trhu a správy nemovitostí. Konkrétně se jedná o investici do koupě renomovaného obchodního centra v Olomouci, které nicméně dle analýzy stále skýtá velký prostor pro zvýšení jeho hodnoty především efektivním řízením property managementu. Bakalářská práce se skládá ze dvou vzájemně se doplňujících částí. První, teoretická část, se věnuje vymezení pojmu investice a následně jednotlivým metodám jejich hodnocení. Druhá, praktická část, se věnuje již konkrétní investici, na níž je demonstrováno využití jednotlivých metod hodnocení investic. V rámci praktické části se také věnuji citlivostní analýze, která ukazuje dopady změn klíčových předpokladů na celkové ohodnocení investice. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat na základě zhodnocení investice výnosnost investice pro investora.
Determinanty tržeb a návštěvnosti obchodního centra
Kadlec, Martin ; Bolcha, Peter (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato práce analyzuje determinanty ovlivňující tržby obchodního centra a poptávku po návštěvnosti centra na datech konkrétního obchodního centra z let 2007-2011. Na základě dat pětileté měsíční časové řady jsou sestaveny dva modely tržeb, jeden sledující tržby na zákazníka, v druhém modelu jsou vysvětlovanou proměnnou tržby obchodního centra vztažené k indexu tržeb maloobchodníků. Pro model analyzující poptávku po návštěvnosti jsou data tvořena pětiletou denní časovou řadou. Pro oba typy modelů jsou v teoretické části identifikovány proměnné, které mohou mít na vysvětlované proměnné významný vliv. Modely jsou odhadnuty metodou nejmenších čtverců. Ve všech modelech se jako významný faktor projevují sezónní vlivy. V modelech tržeb jsou dále potvrzeny hypotézy o vlivu konkurence, v modelu poptávky po návštěvnosti jsou jako další významné faktory identifikovány vlivy počasí, či marketingu. Jako nevýznamné byly naopak překvapivě vyhodnoceny ekonomické proměnné, což může být dáno relativně krátkou dobou pozorování. Limitujícím faktorem všech modelů je také dataset čítající pouze jedno obchodní centrum, což neumožňuje komplexně prozkoumat další významné vlivy ovlivňující tržby i návštěvnost obchodních center.
Koncentrace obchodních center v České republice
Heřmánek, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Anotace Předmětem mojí Bakalářské práce "Koncentrace obchodních center v České republice" je analýza vývoje koncentrace nákupních center v České republice od roku 1989 až do současnosti s výhledem do budoucnosti. Teoretická část se zabývá vývojem, definicí a klasifikací maloobchodu a stávajících nákupních center a provedení analýzy. Druhá praktická část práce je zaměřena na budoucnost a možnost vzniku nových nákupních center v České republice.
Možnosti přispění retailu k udržitelnému rozvoji a zdravému životnímu stylu populace
DOUŠOVÁ, Lucie
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled problematiky udržitelného rozvoje, obchodních inovací a zdravého životního stylu. Praktická část začíná přehledem českých i světových retailerů a spotřebitelských organizací. Přehled je zaměřen na aktivity přispívající k udržitelnému rozvoji a podpoře zdravého životního stylu populace. Následuje návrh projektu, který se týká zřízení a provozu poradenského centra zaměřeného na vzdělávání v oblasti udržitelného rozvoje a zdravého životního stylu v Českých Budějovicích. Návrh projektu je podležen výzkumem mezi spotřebiteli.
Zpracování dodavatelsko-odběratelských vztahů v účetním programu na PC ve firmě zaměřené na správu nemovitostí
ŠÍRKOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce se zaměřuje na dodavatelsko-odběratelské vztahy. Popisuje teoretické aspekty účtování takových transakcí podle českého práva a zabývá se účetními případy, které jsou s nimi spojeny, například zálohovými platbami, směnkami, časovým rozlišením a vytvářením opravných položek k pohledávkám. Praktická část hodnotí zobrazení dodavatelsko-odběratelských vztahů za použití účetního softwaru. Hlavní pozornost je věnována fakturaci, zaúčtování příchozích a odchozích plateb a přehledu uhrazených a neuhrazených pohledávek a závazků. Cílem této práce je analyzovat využití a vhodnost účetního softwaru v existující společnosti, která vlastní obchodní centrum a navrhnout řešení dodavatelsko-odběratelských vztahů.
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
PETERKOVÁ, Pavla
Diplomová práce {\clqq}Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán`` se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.
Supermarkety a nákupní centra v ČR
Pýchová, Barbora ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Šulcová, Irena (oponent)
Práce "Supermarkety a nákupní centra v ČR" se věnuje vývoji, současnému a budoucímu stavu supermarketů a nákupních center v České republice. Zaměřuje se také na kulturu a změnu životního stylu, která ovlivnila českou společnost. Poukazuje na ekonomickou situaci, na niž měla dopad celosvětová finanční krize a porovnává situaci na českém trhu se zahraničím. Konkrétní příklady se zabývají vybranými nákupními centry v hlavním městě Praha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.