Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika dalšího vzdělávání a jeho realizace v podmínkách konkrétní společnosti
REITINGEROVÁ, Martina
Bakalářská práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání. Teoretická část popisuje zmapování pohledů na koncepční a systémové řešení dalšího vzdělávání zaměstnanců v ČR. Dále sledování role státu v podpoře dalšího vzdělávání, jaké jsou typické rysy charakterizující firemní vzdělávání v ČR a jaké obecné přístupy a motivy lze spatřovat u dospělých účastníků dalšího vzdělávání. Praktická část je zaměřena na deskripci stavu dalšího vzdělávání v podmínkách konkrétní společnosti vhodnými metodami, dále je zaměřena na analýzu problémů, který tento stav doprovází. Vyústěním praktické části práce je doporučení pro realizaci dalšího vzdělávání v podmínkách společnosti, kde byl výzkum realizován.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků a aktuální trendy
Dědečková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem pracovníků, jejich kontextem a trendy. Práce uvádí, proč je důležité zabývat se vzděláváním a rozvojem, a to zejména prostřednictvím znalostí o lidském kapitálu a konkurenceschopnosti. Jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou vzdělávání, vzdělání, rozvoj, kompetence, učící se organizace nebo znalostní management. Dále je rozebrána funkce vzdělávání v organizaci, důvody, proč se mu věnovat a přístupy a strategie. Jsou popsány jednotlivé fáze systematického vzdělávání s důrazem na oblasti, kterým je třeba věnovat více pozornosti. Následující kapitola popisuje některé metody vzdělávání a rozvoje, jejich efektivitu a kladné a záporné stránky interních a externích vzdělávacích akcí. V průběhu celé práce jsou řešeny různé trendy, které jsou shrnuty a doplněny v následující kapitole. Poslední část je praktická a řeší dotazníkové šetření mezi odborníky na vzdělávání a rozvoj z podniků z ČR. Výzkum se zabývá čtyřmi oblastmi: systémem vzdělávání, finanční stránkou vzdělávání, metodami vzdělávání, interním a externích vzděláváním. Závěrem jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuta doporučení v souvislosti s trendy vzdělávání.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Marková, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Krčmář, Jan (oponent)
Práce se zabývá systémem firemního vzdělávání, popisu různých druhů přístupu ke zkvalitňovaní know-how zaměstnanců, o které má sama firma racionální důvod se systematicky starat a další rozvoj plánovat za předpokladu určitého potenciálu, který se pro ni stává benefitem na poli tržního konkurenčního prostředí. První část práce se věnuje teoretickému konceptu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Obsahem praktické části je analýza přístupu vybraného zaměstnavatele Tesco Stores, a. s. k zaměstnancům jakožto lidskému kapitálu. Popisuje a vyhodnocuje metody různých druhů vzdělávacích programů a jejich dopad jak na zaměstnance, tak i na samotnou organizaci. V neposlední řadě na příkladu vybraného rozvojového programu empiricky dokazuje (ne)vhodnost a (ne)spokojenost s vybranými rozvojovými programy metodou dotazníkového šetření.
Systém vzdělávání pracovníků ve společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s.
Křivanová, Jana ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Sehnal, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním pracovníků společnosti AGC Flat Glass Czech a.s. První část práce popisuje teoretické aspekty vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmě -- samotný proces vzdělávání, vzdělávací metody, trendy v oblasti rozvoje lidských zdrojů, efektivnost a náklady vzdělávání, plány nástupnictví. Dále charakterizuje aktuální stav v oblasti vzdělávání a rozvoje jednotlivců z pohledu České republiky, a srovnává ho s výsledky především v evropském kontextu. Praktická část analyzuje současný systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve společnosti na základě dotazníkového šetření. Cílem práce je zhodnotit stávající systém, vytvořit návrhy a doporučení k zefektivnění současné koncepce vzdělávání ve společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve sklářském podniku
Měchurová, Dita ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Nový, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit proces vzdělávání ve sklářském podniku Kavalierglass, a.s. Teoretická část je věnována personální strategii, firemnímu vzdělávání, jeho místu v personálních činnostech firmy a dále celému procesu vzdělávání, to znamená všem fázím počínaje identifikací potřeb a vyhodnocováním konče. V praktické části je pomocí rozhovoru s personalistkou společnosti analyzován proces vzdělávání ve společnosti Kavalierglass, a.s. a jsou zde popsány všechny fáze systému vzdělávání tak, jak jsou ve společnosti implementovány. Vše je doplněno názornými ukázkami a informacemi z personálního informačního systému společnosti. V závěru je celý systém vzdělávání zhodnocen a jsou navržena možná zlepšení, která zajistí větší efektivitu dosavadního vzdělávacího systému ve společnosti.
Specifika kompetencí lektora vzdělávání dospělých
DUCHKOVÁ, Eva
Cílem závěrečné diplomové práce je zmapovat kompetence vzdělavatelů dospělých - lektorů -na příkladu vzdělávacího programu konkrétní vybrané organizace. V práci nejprve definuji, co je firemní vzdělávání, dále se zaměřuji na osobnost lektora a účastníky vzdělávání a metody používané v interních či externích kurzech. V praktické části analyzuji vzdělávací systém vybrané organizace. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, jehož výsledkem je odkrytí kompetencí, kterými disponují lektoři a hlavně to, jak na ně reagují účastníci firemního vzdělávání.
Návrh konceptu firemního vzdělávání pro vybrané pracovní pozice
Dvořáčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem firemního vzdělávání v konkrétní firmě pro konkrétní pracovní pozice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky o celoživotním vzdělávání a systému podnikového vzdělávání. Praktická část je věnována analýze současného stavu vzdělávání asistentek ve společnosti Pražská plynárenská, a.s., zhodnocením systému a na závěr je navrhnuta nejvhodnější koncepce dalšího vzdělávání asistentek.
Analýza a hodnocení systému řízení toků informací ve firmě a jejich využití ve firemním vzdělávání
Machová, Marie ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Vysoký, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o problematice vedení toků firemních informací v konkrétní společnosti. Zabývá se její analýzou, zkoumáním a hledáním možných řešení nalezených problémů, která by mohla pomoci firmě zlepšit si své postavení na trhu v dnešním konkurenčním prostředí. V první části práce jsou definovány základní termíny, jako informace, informační systém a jeho typy, systémová analýza a firemní vzdělávání. Druhá praktická část obsahuje popis společnosti, dále analýzu a hodnocení současného stavu z hlediska nakládání s firemními informacemi a jejich využití pro vzdělávání zaměstnanců, a následná doporučení a návrhy efektivnějšího řešení dosavadní situace.
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.