Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výroba náhradního dílu čerpadla pro řezání vodním paprskem
Vrána, Lukáš ; Slaný, Martin (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje teoretickou část zabývající se nekonvenční technologií vodního paprsku. První část je věnována rozboru technologie vodního paprsku a možným způsobům využití při obrábění. Část praktická řeší problematiku dílu čerpadla a jeho možný postup výroby. V závěru práce je technicko- ekonomické zhodnocení.
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový motor
Šiška, Adam ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou nejmodernějšího vstřikovacího systému Common-Rail na čtyřválcový traktorový vznětový motor. Následující aplikace je přestavbou ze zastaralého systému s řadovými vstřikovacími čerpadly. Protože výdaje za tuto přestavbu musí být co nejmenší, je snaha o minimální zásahy do konstrukce motoru. Diplomová práce se tedy nejprve věnuje teorii vstřikovacích systémů vznětových motorů a věcí s nimi související a poté ukazuje konstrukční řešení přestavby podpořené analytickými výpočty a analýzou MKP u nově navržených součástí.
Optimalizace výrobní a montážní technologie ventilového čepu
Hrouzková, Andrea ; Zapletal, Josef (oponent) ; Doležal, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na studium vlivu výrobní a montážní technologie ventilového šroubu montovaného do dieslového vysokotlakého čerpadla CP3 ve firmě Bosch, u kterého byla zjištěna netěsnost. Jako experimentální materiál byly zvoleny tepelně nezpracované šrouby M16x1,5 vyrobené z materiálu 12 050. Byly vyrobeny skupiny vzorků ve dvou rozmezích tvrdostí. Experimentální stanovení optimálního rozmezí tvrdostí bylo posouzeno na základě výsledků ze šroubovacího procesu a stanoveny hodnoty plastické deformace těsnící plochy dané součástky. Experimentální část se dále zabývá analýzou dosedacích ploch na čerpadle a dané součásti, po provedení šroubovacího procesu. Do jisté míry je sledována i provedená povrchová úprava.
Fosfátové konverzní povlaky
Ševčíková, Barbora ; Trčka,, Josef (oponent) ; Zmrzlý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studium vlivu struktury fosfátového povlaku na mechanické vlastnosti šroubového spojení. Teoretická část se zabývá popisem konvenčního procesu fosfátování a je následována rozborem současných poznatků technologie fosfátování. Experimenty jsou prováděny na šroubových ventilech, montovaných do dieselového vysokotlakého čerpadla společnosti Bosch Diesel s.r.o., z nelegované uhlíkové oceli. K samotnému zkoumání vlivu struktury na těsnost spoje bylo připraveno dvanáct druhů fosfátových povlaků lišících se vždy jedním parametrem fosfatizačního procesu. Sledovanými parametry, rozhodujícími o struktuře povlaku, jsou – druh fosfatizační a aktivační lázně, její koncentrace a teplota a doba ponoru vzorku do lázně. Těsnost spoje je zkoumána během simulovaného montážního procesu utahováním na definovaný úhel za současného měření momentu a oblasti trvalého přetvoření materiálu. Připravené vrstvy jsou charakterizovány stanovením plošné hmotnosti a z hlediska struktury pozorováním elektronovým mikroskopem.
Robotizované pracoviště pro manipulaci s dílci a součástkami
Stief, Tomáš ; Kočiš, Petr (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Teoretická část bakalářské práce se zabývá návrhem uspořádání automatizovaného robotizovaného pracoviště pro manipulaci s tělesy vysokotlakých vstřikovacích čerpadel. Dále na realizaci a následné návratnosti investice. V bakalářské práci je také nastíněn princip vstřikovacího systému Common - Rail a jeho použití v moderních vznětových motorech. V praktické části bakalářské práce je následně řešen mechanický stoper paletek s tělesy čerpadel a automatický překladač blistrů.
Možnosti využití nekonvenční technologie vodního paprsku ve strojírenské firmě
Strnad, Pavel ; Osička, Karel (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Posouzení využití technologie obrábění materiálu nekonvenční metodou řezání pomocí abrazivního vodního paprsku v prostředí strojírenské firmy. Možnosti využití této technologie s ohledem na její technologické možnosti a limity. Předvedení základních vlastností a chování této metody při řezání na vzorcích z korozivzdorné oceli. Posouzení a rozbor provedených zkoušek.
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Horníček, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci popisuji části palivového systému a jejich funkci. Dále je zde uveden přehled nejpoužívanějších vstřikovacích systémů s principem činnosti, výhodami a nevýhodami daného provedení. Také je zde zpracována problematika emisních norem. Tato práce obsahuje i seznam předních světových výrobců užitkových automobilů a jimi používaných vstřikovacích systémů. Nakonec je zde uvedeno zamyšlení nad budoucím vývojem vstřikovacích systémů.
Optimalizace procesů obrábění ve výrobě přírub CP4
Švaříček, Petr ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Humár, Anton (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je posouzení stávajícího stavu procesu obrábění pří-ruby CP4 z hliníkové slitiny pro vysokotlaká čerpadla systému Common Rail v konkrétních podmínkách společnosti Bosch Diesel, s.r.o. v Jihlavě, a to s ohledem na požadavky výroby a požadavky zabezpečení systému jakosti. Cílem práce je návrh nové technologie obrábění a posouzení její účinnosti.
Přímý vstřik benzínu – vstřikovací systém budoucnosti?
Smilek, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přímým vstřikem benzínu u spalovacích motorů. Uvádí přehled komponentů vstřikovacího systému. Popisuje jejich stavbu a princip funkce, výhody a nevýhody systému oproti starším způsobům vstřikování. Uvádí také přehled motorů s tímto způsobem vstřikování paliva.
Možnosti vstřikovacího systému common-rail
Smilek, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tomáš Smilek Možnosti vstřikovacího systému common-rail BP, Ústav automobilního a dopravního inženýrství, 2008, str. 23, obr. 18, přílohy 0 Bakalářská práce se zabývá vstřikovacím systémem common-rail. Popisuje historii vývoje stejně jako jednotlivé části systému a jejich funkci. Také stanovuje výhody oproti starým způsobům vstřikování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.