Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 252 záznamů.  začátekpředchozí237 - 246další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
České pivo a pivovarnictví očima veřejnosti
Vinopal, Jiří
CVVM použilo některé otázky z loňského projektu Hospody a pivo . Češi se vyjadřovali ke konzumaci piva v ČR, dovoz piva do ČR a jak vidí budoucnost českého piva a pivovarnictví.
EPR studium vzorků piv a pivovarských materiálů
Stopka, Pavel
Ve vzorcích byly identifikovány a stanoveny hydroxylové (OH.), nitroxidové (NO.) a stabilní organické radikály. Koncentrace těchto radikálů vykazuje maximum po 5-10 min. od otevření láhve. Je popsán vliv UV ozařování a vliv peroxidu vodíku.
Názory na budoucnost malých pivovarů, českého piva v zahraničí a zahraničních značek piva u nás
Šamanová, Gabriela
V listopadu 2004 měli respondenti posoudit, zda je v České republice ohrožena existence malých pivovarů.
Češi a pivo - co máme nejraději
Červenka, Jan
Zpráva prezentuje některé výsledky z šetření zevrubně zkoumajícího postoje české veřejnosti k pivu a českým hospodám.
Pivo, jako součást české kultury
Šamanová, Gabriela
Zářijový výzkum Centra pro výzkum veřejného mínění se zaměřil především na význam piva a hospod pro českou kulturu a tradici.
Češi a pivo
Červenka, Jan
Text obsahuje některé výsledky z výzkumu zabývajícího se pivem a s ním spojenou kulturou z pohledu české veřejnosti.
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.
Navrátilová, Pavla ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.
Postavení pivovarnického průmyslu v ČR
Baxa, Milan ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Volšta, Milan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pivovarnický průmysl v České republice a posoudit nejnovější trendy v pivovarnictví v současnosti. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola charakterizuje postavení pivovarnického průmyslu v národním hospodářství ČR. Stěžejní částí práce je druhá kapitola, která analyzuje produkci piva a strukturu odvětví v ČR. Export českého piva do zahraničí je popsán ve třetí části. Čtvrtá kapitola práce posuzuje produkci piva ve světě a postavení ČR ve světové produkci a exportu piva. Pátá kapitola se zabývá porovnáním spotřeby piva a vína, které je v současnosti největším konkurentem piva na trhu.
Segmentace trhu piva
Brázdová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá Segmentací trhu piva v Jihočeském kraji. Cílem práce je na základě primárních a sekundárních dat analyzovat spotřební trh piva a na základě vybraných metod odhalit diference mezi spotřebiteli na tomto trhu. Teoretická část zahrnuje obecný popis segmentace trhu a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje vlastní primární výzkum a proces odkrývání segmentů. V závěru práce jsou uvedeny charakteristiky odkrytých segmentů a nastínění možnosti jejich oslovení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 252 záznamů.   začátekpředchozí237 - 246další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.