Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 254 záznamů.  začátekpředchozí222 - 231dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Visualizace budov pomocí rozšířené reality pro platformu Android
Hlavnička, Ivo ; Kolář, Martin (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací rozšířené reality pro platformu android a její praktickému využití v architektuře, a to především k vykreslování návrhu budov do reálného prostředí. Zabývá se problémy získávání polohy a orientace zařízení, filtrování těchto údajů a přepočtu globálních souřadnic do kartézského souřadného systému.
Video-manuál jako aplikace na mobilním telefonu s rozpoznáním objektů
Nedbálek, Stanislav ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi uplatnění počítačového vidění a rozšířené reality na mobilní platformě - operačním systému Android. Cílem této práce je demonstrovat možnosti praktického využití těchto technologií na reálných případech a situacích dneška. Práce se zaměřuje na návrh a implementaci mobilní aplikace, která je schopná pro automaticky detekovaný objekt zobrazit video manuál. Vytvořená aplikace byla testována se skupinou uživatelů, která prokázala použitelnost a intuitivnost aplikace.
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Bezděk, Dušan ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která využívá technik rozšířené reality a slouží jako navigace pro chytré telefony s operačním systémem Android. Navigace je realizována pomocí rozšířené reality, kdy je do obrazu reálného světa vykreslena cesta směřující k požadované adrese. Tento program využívá pro získání mapových dat rozhraní Google directions API a informaci o poloze zařízení poskytují GPS souřadnice. Dokument seznamuje čtenáře s detailním návrhem a realizací aplikace a popisuje vybrané problémy při řešení implementace. Závěr je věnován procesu testování a shrnutí výsledků práce.
3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices
Švehla, Ján ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
This bachelor thesis is aimed at the problems and issues which are encountered over development of application for mobile devices using augmented reality. As a developed application was chosen a simple tower-defense game. This thesis will guide the reader through general topics and issues of augmented reality, its usage and possibilities with mobile devices and actual design and implementation of developed application. Results of this work can be used for development of mobile games or general purpose augmented reality applications.
Rozšířená realita pomocí rovinného objektu a lokálních obrazových příznaků
Bárta, Milan ; Chrápek, David (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace s prvky rozšířené reality umožňující mapování rovinného objektu a následnou lokalizaci pozice kamery nad tímto modelem s možností dokreslování dalších informací do obrazu. Podrobně jsou rozebrány postupy používané při skládání obrazů pomocí lokálních příznaků, které jsou základními technikami využívanými při tvorbě aplikací pracujících s rozšířenou realitou. Práce se dále zaměřuje na návrh a implementaci takové aplikace.
Interakce robota s virtuálními objekty
Fisla, Jakub ; Španěl, Michal (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření aplikace pro robotický operační systém ROS, přidávající virtuální objekty do dat poskytovaných senzory robota. V teoretické části analyzuje techniky simulace kombinující reálne naměřená data s daty uměle generovanými a skoumá prostředky na snímaní těchto dat. S ohledem na platformu ROS navrhuje strukturu možné realizace aplikace a následne popisuje implementaci vytvořené aplikace. Závěrem se soustředí na testování vytvořeného řešení a zamýšlí se nad možnostmi dalšího budoucího rozšíření.
Návrh bytu pomocí rozšířené reality
Tuška, David ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím rozšířené reality pro návrh dispozic bytu. Cílem práce je vytvořit systém, který na základě vodících značek umístěných na stěnách bytu zjistí pozici uživatele v modelu bytu. Pozici uživatele poté použije k ovládání kamery ve 3D modelovacím programu Google SketchUp. Systém je složen ze serverové a klientské části. Serverová část systému zpracovává vstupní video, ve kterém detekuje vodící značky a pomocí nadetekovaných značek vypočítává pozici uživatele. Klientská část systému je reprezentována zásuvným modulem (pluginem) pro 3D modelovací program Google SketchUp. Klient se serverové části dotazuje na pozici uživatele v modelu bytu a následně podle této pozice nastavuje kameru v programu Google SketchUp. Dále se klient dotazuje na jednotlivé snímky z videa, které zobrazuje na pozadí Google SketchUp a tím vytváří obraz reálné scény rozšířené o virtuální objekty.
Rozšířená realita pro platformu Android
Nohejl, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací systému rozšířené reality na mobilní platformě Google Android s využitím polohových senzorů. Aplikace slouží jako navigace a zobrazuje geografické body zájmu. Práce se věnuje problematice rozšířené reality na mobilních zařízeních, návrhem vlastního frameworku a poté zmiňuje detaily implementace vybraných problémů. Nakonec je popsán způsob testování a zhodnoceny výsledky práce.
Rozšířená realita v reklamě
Angelov, Michael ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem využití rozšířené reality v reklamě. Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci, která bude reálném čase rozpoznávat a sledovat specifické objekty (např. tištěnou reklamu, loga, atp.) v kameře mobilního telefonu, zjišťovat o nich další informace a zobrazovat je na displeji mobilního telefonu způsobem rozšířené reality. Práce se také zabývá přehledem současných technik v oblasti rozpoznávání, sledování objektu a vyhledávání objektu v obrazových databázích.
Rozšířená realita pro platformu Android
Lžičař, Radek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o mobilní platformě Google Android, rozšířené realitě a knihovně ARToolKit. V rámci práce byla navržena a implementována aplikace demonstrující rozšířenou realitu na platformě Google Android.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 254 záznamů.   začátekpředchozí222 - 231dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.