Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Space management vybrané obchodní jednotky
KODATOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a vysvětlení klíčových slov. Druhá, praktická, část práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat. Na základě vyhodnocení jsou navrženy změny v prostorovém uspořádání prodejní plochy, a to prostřednictvím novhého modelu. Tento model má uspokojit více zákazníků.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
VÍTKOVÁ, Nikola
Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování nákupů respondentů a na hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Pokoušel se nalézt faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí i bez předem daného plánu.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
BÖHMOVÁ, Kristýna
Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na základě získaných informací z dostupné odborné literatury. Obsahuje teoretické poznatky týkající se zákazníka a jeho postojů, potřeb, chování a rozhodování. Dále je zde vysvětlen pojem nákupní chování, jeho typy a přístupy. Praktická část obsahuje informace získané výzkumem a rozhovorem se zástupcem dané maloobchodní jednotky. Na základě informací byly vyhodnoceny stanovené hypotézy a stanoveny konkrétní návrhy na zlepšení týkající se sortimentu, zaměstnanců, parkoviště a pokladen.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOROUSOVÁ, Radka
Problematikou, kterou se ve své diplomové práci zabývám jsou "Postoje a nákupní chování spotřebitelů v nákupním centru", konkrétně jsem se zaměřila na nákupní centrum Tesco v Písku. Proto, aby obchodníci byli schopni obstát v současnosti v konkurenčním boji, je důležité, aby věděli, jak jejich zákazníci nakupují, čím se nechávají ovlivňovat, jaká je znalost zákazníků, týkající se jednotlivých produktů a podobně. Toto téma mě tedy zaujalo svou aktuálností a je pro mě velmi zajímavé. Pro získání těchto informací byl proveden v nákupním centru marketingový výzkum, jehož výsledky jsou v diplomové práci zpracovány.
Rozdíly v nákupním chování mužů a žen na českém retailovém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Bachmann, Petr (oponent)
Teoretická část práce je zaměřena na význam nákupního chování,převážně pak na predispozice nakupujícího a jednotlivé části kupního rozhodovacího procesu, které rámcově tvoří černou skřínku kupujícího a jsou hlavními faktory v ovlivňování nákupního chování. V praktické části dochází nejprve na základě sekundárních dat a pozorování k analýze rozdílů chování mezi ženou a mužem obecně, dále při nákupu v supermarketu nebo na internetu. Práce obsahuje také marketingový výzkum, který byl realizován na základě dotazníkového šetření a je zaměřen na nákupní rozdíly mezi mužem a ženou v maloobchodě s elektronikou na českém trhu. Na základě vzešlých odpovědí z dotazníku byl na závěr práce proveden mystery shopping.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Čechová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Louny a analýzou chování spotřebitelů nakupujících potravinářské zboží v lounských maloobchodních prodejnách. V teoretické části jsou popsány principy řešení maloobchodní sítě, obchodní vybavenost měst a charakterizovány jednotlivé typy maloobchodních jednotek. Dále se práce zabývá vlivy působící na nákupní chování a shrnuje současný trend chování spotřebitele v České republice. Praktická část práce se zaměřuje na popsání maloobchodních jednotek v Lounech a vyhodnocení výzkumu týkajícího se chování lounských spotřebitelů. Výsledky výzkumu jsou v závěru práce srovnány s celorepublikovými trendy nákupního chování.
Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
MAREŠ, Petr
Téma této diplomové práce bylo: Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu. Výzkum jsem vypracovával pro supermarket Albert. Cílem mé práce bylo zjistit, jak otevření obchodně dopravního centra ``Mercury centrum`` ovlivnilo nákupní rozhodování a chování zákazníků vzhledem k supermarketu Albert a popřípadě navrhnout řešení. V teoretické části své práce jsem se snažil podrobně rozebrat proces marketingového výzkumu. Snažil jsem se podrobně rozebrat jednotlivé kroky a podle těchto teoretických pravidel jsem postupoval i při vypracovávání praktické části této práce. Dále jsem se zabýval problematikou nákupního chování a rozhodování spotřebitelů. V praktické části této práce jsem za pomoci marketingového výzkumu zkoumal nákupní chování a rozhodování současných i potenciálních zákazníků supermarketu Albert. Pro získání potřebných informací jsem si vybral osobní způsob dotazování, neboť je ze všech metod dotazování nejvšestrannější. Na tyto dotazníky odpovídali náhodně zastavení lidé, kteří se pohybovali po Lannově třídě. K vyhodnocení získaných dat jsem použil počítačové programy Microsoft Excel a Statistica 6.0. Po vyhodnocení získaných dat jsem se pokusil navrhnout některá řešení, která by mohla vést k opětovnému zvýšení tržeb tohoto supermarketu. Především jsem navrhoval kroky, které by měly přimět současné zákazníky k častějším a větším nákupům. Dále si také myslím, že by se supermarket Albert měl snažit přilákat nové zákazníky, především z řad studentů Pedagogické fakulty.
Analýza chování zákazníků vybrané prodejny ve městě Orlová
Hovorková, Lucie ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá konkurenčním prostředím a analyzuje nákupní chování zákazníků prodejny Coop Tip v Orlové.V první části je popsána maloobchodní síť města a detailně také prodejna Coop Tip. Dále je pozornost věnována srovnání s jejím největším konkurentem prostřednictvím cen spotřebního koše.V hlavní části se nachází samotná analýza chování zákazníků prodejny vycházející z dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření.Na závěr jsou na základě zjištěných poznatků prodejně navržena určitá marketingová doporučení.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Kadlecová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Žďár nad Sázavou a zároveň analýzou nákupního chování zákazníků žďárských potravinářských prodejen. Práce popíše teoreticky i prakticky maloobchodní vybavenost města. Dále vyjmenuje vlivy, které působí na nákupní chování a charakterizuje současný trend chování v České republice. Přiblíží nám výzkum spotřebitele a jeho použití. Nakonec zpracuje získaná data z dotazníkového šetření a porovná výsledky s dostupnými republikovými trendy.
Hudba v komerčním prostředí, její působení na psychiku a nákupní chování člověka
Mrkvová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o hudbě v komerčním prostředí, jejím působení na psychiku a nákupní chování člověka. Cílem této práce je charakterizovat postavení hudby v komerčním prostředí, možnosti jejího využití v současnosti a do budoucna a také způsoby ovlivnění vnímání a chování zákazníků. První kapitola stanovuje, zda lze pomocí hudby působit na člověka a ovlivňovat ho. Konkrétně dochází k ovlivnění nálady, emocí, vnímání prostředí a chování člověka. Druhá kapitola charakterizuje teorie vysvětlující působení hudby na člověka, v následující kapitole jsou tyto teorie vztaženy na konkrétní možnosti ovlivnění chování člověka a doloženy pokusy provedenými v minulosti. Ve čtvrté kapitole jsou popsány stávající a nové trendy ve využití hudby, jako je například ambientní hudba, sonic branding, senzorický merchandising a další. Pátá kapitola je věnována etickým a zdravotním otázkám použití hudby v komerčním prostředí ve spojitosti s podvědomým ovlivněním člověka pomocí hudby. Poslední kapitola pojednává o vývoji využití hudby v komerčním prostředí do budoucna. Hudba je velmi důležitou součástí komerčního prostředí, které má velké množství různých využití, ale její potenciál není v současnosti plně doceněn. Pomocí hudby dochází k ovlivňování zákazníka především po stránce psychické, ale má vliv také na náladu, emoce a dokonce chování a nákupní rozhodování zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.