Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba obchodní strategie v oblasti prodeje služeb
Bocanová, Lucie
Bocanová, L., Tvorba obchodní strategie v oblasti prodeje služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce zkoumá specifika rodinných podniků a jejich přístup k tvorbě obchodní strategie ve zvolené oblasti (fitness centra). Cílem práce bylo navrhnout vhodnou metodiku tvorby obchodní strategie rodinnému podniku poskytujícího fitness služby. V práci jsou uvedeny základní pojmy a poznatky popisující zkoumanou problematiku. Dále pak zahrnuje sběr primárních a sekundárních dat. Kvantitativní výzkum byl uskutečněn formou dotazníkového šetření a k vyhodnocení výsledků byla aplikována metoda statistické analýzy dat. V rámci kvalitativního výzkumu byly provedeny hloubkové rozhovory s majiteli rodinných podniků poskytujících fitness služby a také se zákazníky analyzovaného podniku. Na základě marketingového výzkumu pak byla provedena SWOT analýza, předloženy návrhy ke tvorbě obchodní strategie ve zvoleném podniku a identifikovány rozdíly tvory obchodní strategie mezi rodinnými podniky a podniky nerodinného typu.
Sociálně-ekonomická specifika rodinných firem
Coufalová, Nikola
Coufalová, N. Sociálně-ekonomická specifika rodinných firem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá oblastí rodinného podnikání a jejím cílem je analyzo-vat sociálně-ekonomická specifika rodinného podniku MTA Group s.r.o. a násled-ně navrhnout opatření pro jeho efektivnější fungování. Na začátku práce jsou vy-světleny základní pojmy související s danou problematikou. Následující část práce je věnována analýze výsledků výzkumu, která obsahuje vymezení výzkumných otázek dle současného stavu podniku, polostrukturovaných rozhovorů a poznat-ků získaných z odborné literatury. V závěru práce jsou na základě analýzy vý-sledků výzkumu navrženy doporučení pro efektivnější fungování podniku.
Rozvoj malého rodinného podniku
Mádr, David ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Rozvoj malého rodinného podniku“ je zaměřená na rozvoj společnosti Mama marketing, s. r. o., hlavně v oblasti internetového prodeje. V práci se budu věnovat veškerým aspektům spojených se založením internetového E-shopu. Zabývat se budu i rozvojem firmy a investicí do vlastních prostorů na skladování vína, její dopady, financování.
Rodinné firmy a problém nástupnictví
Skorčíková, Martina ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zadražil, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření postupu pro úspěšné generační předání rodinné firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou na základě provedené rešerše literatury shrnuty všechny teoretické poznatky týkající se řízení a předání nástupnictví v rodinných firmách. V praktické části je pak představena analyzovaná rodinná firma a vytvořen konkrétní postup předání nástupnictví v uvedené společnosti.
Návrh strategie rozvoje rodinného podniku
Obhlídalová, Andrea ; Sedlář, Vítězslav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením současného stavu společnosti PRUMHOR s.r.o. a vyúsťuje v návrh strategie rozvoje rodinného podniku. První část se věnuje rozboru potenciálu rodinných firem a malých a středních podniků na teoretické bázi a vyzdvihuje nejdůležitější specifika, týkající se všeobecného základu. Druhá je zaměřena na konkrétní zhodnocení aktuálního stavu, okolí firmy a na rozbor faktorů, jimiž ovlivňuje své tržní okolí. Třetí část pak obsahuje návrhy na budoucí rozvoj činnosti.
Tvorba podnikatelského záměru rozvoje rodinného podnikání
Sedmerová, Romana ; Moulis, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá především vybraným konkrétním rodinným podnikáním a jeho plánovaným rozšířením. Předložená diplomová práce, tedy především její literární rešerše, definuje podnikání, rodinné podnikání, zákazníky a podnikatelský plán. Cílem práce je zpracování podnikatelského projektu rozšíření internetového prodeje o kamennou prodejnu ve městě Chomutov. Podnikatelský záměr bude sloužit jako nástroj pro rozhodování podnikatele o realizaci podnikatelského záměru. Součástí podnikatelského záměru je vypracování analýzy současných zákazníků, zpracování marketingového plánu a analýzy trhu ve městě Chomutov. Analytická část dále zahrnuje STEP analýzu, SWOT analýzu a finanční plán projektu. Závěr práce shrnuje poznatky získané dílčími analýzami a zároveň zahrnuje doporučení pro konkrétní podnikání.
Nástupnictví v českých rodinných firmách
Rabiňák, Ondřej ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem této diplomové práce je identifikace faktorů úspěšného nástupnictví v českých rodinných firmách. Práce je rozčleněna do pěti kapitol. První kapitola je věnována předmětu a cíli diplomové práce. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky podnikání, historií podnikání v České republice a teoretickými východisky týkající se rodinných firem. Obsahem třetí kapitoly je analýza výzkumů na téma nástupnictví u nás i ve světě. Čtvrtá kapitola je zaměřena na vlastní výzkum praktik nástupnictví v českých rodinných firmách. Pátá kapitola obsahuje identifikaci faktorů úspěšného nástupnictví.
Podnikatelský plán pro rozvoj Krematoria Hustopeče s.r.o
Hanák, Mirek ; Buchníčková, Monika (oponent) ; Obhlídalová, Andrea (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování podnikatelského plánu pro rozvoj podniku Krematorium Hustopeče s.r.o. Zabývá se analýzou současného stavu firmy a analýzou jejího prostředí. Hlavním cílem práce je návrh na zlepšení chodu firmy.
Podnikatelský plán pro transformaci rodinného podniku
Paníček, Roman ; Vojáček, Stanislav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá transformací rodinného podniku z obchodního centra na taneční klub. Jedná se zde o kompletní analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a z ní vyvozené závěry. Práce obsahuje zdroje financování, celkové náklady a odhadovaný vývoj do budoucna. Dále zde nalezneme marketingový mix a harmonogram implementace.
Internetový obchod v rodinném podnikání
Duchková, Veronika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce je zaměřena na internetový obchod v rodinném podniku. V první části práce jsou vymezeny pojmy elektronický obchod a rodinné podnikání. Je zde popsán jejich vznik, vývoj, výhody, nevýhody, použití internetu v marketingu, faktory úspěchu a problémy rodinného podnikání. Druhá část práce se podrobněji zabývá vybranými oblastmi firmy Ryor - prostředím e-shopu, reklamou a distribucí výrobků. Tato část práce představuje jak společnost, tak fungování zmíněných oblastí. Skutečný stav je konfrontován s odbornou literaturou. Na základě toho jsou získány nedostatky. Navíc jsou zde sestaveny návrhy na zlepšení těchto oblastí. Druhá část také obsahuje SWOT analýzu e-shopu, rozbor konkurence společnosti a dotazník spokojenosti zákazníků firmy s oblastmi, kterými se práce zabývá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.