Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33,861 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.14 vteřin. 

Komunikace ve vybrané organizaci
KECLÍKOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit úroveň přenosu informací v organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.V teoretické části mé diplomové práce jsem popisovala prostřednictvím literárních zdrojů obecnou komunikaci v organizaci.V praktické části jsem se zaměřila už na konkrétní komunikační proces ve firmě ABL Tools v Písku. Analýzu jsem provedla na základě technik dotazování, pozorování a řízených rozhovorů. Závěry mé analýzy a výsledky spolu s návrhy budou osobně předány panu řediteli provozovny v Písku firmy ABL Tools. Návrhy mohou posloužit jako podrobný návod pro zlepšení stávající úrovně komunikace v organizaci.

Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku služeb
PODLAHOVÁ, Žaneta
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného systému řízení a konkurenceschopnosti vybrané malé firmy v Jihočeském kraji. Předmětem podnikání této společnosti je poskytování služeb v realitním odvětví, jejíchž cílem je uspokojit své zákazníky. Praktická část obsahuje podrobnější popis společnosti včetně historie se současností a znázorňuje svůj systém řízení. Používané metody jsou Porterův model pěti konkurenčních sil, PEST a SWOT analýza a analýza konkurence. Porterův model pěti konkurenčních sil analyzuje okolní prostředí a zkoumá konkurenceschopnost. PEST analýza je jednoduchý a široce používaný nástroj, který Vám pomůže analyzovat politické, ekonomické, socio-kulturní a technologické změny v podnikatelském prostředí. SWOT analýza se zabývá vnějším a vnitřním prostředím. Tato teorie popisuje silné a slabé stránky vybraného podniku a jeho příležitosti a ohrožení. Analýza konkurence popisuje hlavní konkurenty společnosti. Teoretická část se vztahuje na tyto metody. Na závěr jsem doporučila návrhy, které pomohou zvýšit konkurenceschopnost podniku.

Motivace a odměňování zaměstnanců v malém podniku
STURZOVÁ, Zuzana
Tato bakalářská práce je věnována motivaci a odměňování zaměstnanců ve vybrané firmě. Cílem práce je udělat analýzu motivování a odměňování ve firmě MA-DONA s.r.o. a navrhnout zlepšení těchto procesů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se tématu. V praktické části je charakteristika vybrané firmy, způsoby jak v dané firmě motivují své zaměstnance a jaký mají způsob odměňování. K zobrazení skutečností je použito dotazníkového šetření se zaměstnanci a rozhovor s vedoucí pracovnicí. Výstupem této práce je navržení řešení pro zlepšení motivačních a odměňovacích procesů ve firmě.

Systém hodnocení a odměňování pracovníků ve vybrané organizaci
LAVIČKA, Václav
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav systému hodnocení a odměňování v organizaci, kterou jsem si sám zvolil a navrhnout možná zlepšení, která by zvýšila efektivnost daného systému. Pro dosažení daného cíle bylo využito nestrukturovaného rozhovoru a interních zdrojů, které napomohly k celistvému pohledu na danou problematiku, z nich bylo možné navrhnout daná doporučení.

Charitativní projekty organizací zajišťující péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji
LANDOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce s názvem Charitativní projekty organizací zajišťující péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji se zabývá charitativními projekty vytvořenými nestátními neziskovými organizacemi, které zajišťují péči dětem se zdravotním postižením v Jihočeském kraji. Cílem této práce je zmapování charitativních projektů výše zmíněných organizací a zjištění, jak se správně a účelně tyto projekty tvoří, jakých využívají nestátní neziskové organizace postupů a metod. K úspěšnosti realizace těchto projektů se také vztahuje první zvolená výzkumná otázka. Výsledkem bude nejen zjištění, jaké projekty výše zmíněné organizace vytvořily, ale také co je důležité pro úspěšný projekt a zda byla jejich realizace pro organizaci přínosná. V rámci druhé výzkumné otázky budu zjišťovat, jestli existuje optimální postup pro realizaci charitativních projektů nestátních neziskových organizací. Pro výzkumnou část práce byl použit kvalitativní výzkum. Pro samotný sběr informací jsem využila metodu polostrukturovaného rozhovoru, techniku osobního rozhovoru. Pro realizaci výzkumu byl vybrán výzkumný soubor, který je tvořen devíti organizacemi vybranými z řad nestátních neziskových organizací, které zajišťují péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji. Pro nestátní neziskové organizace v této oblasti je obtížnější zajistit dostatečné finanční prostředky na poskytování služeb a zajištění potřebných pomůcek než pro neziskové organizace zřizované státem, a to z důvodu odlišného způsobu financování organizace. Nestátní nezisková organizace má několik možností, jak získat potřebné materiál-ní i nemateriální zdroje. Možnosti nezištné pomoci otevírají charitativní projekty, které pokud jsou úspěšné, pomůžou organizaci k zajištění potřebných zdrojů. Z výzkumu vyplynulo, že k zajištění dostupnosti péče dětem se zdravotním postižením je pro nestátní neziskové organizace velmi důležité vícezdrojové financování a získání podporovatelů jejich projektů, zejména dárců a sponzorů. Na základě výzkumu lze konstatovat, že nestátní neziskové organizace, které zajišťují péči o děti se zdravotním postižením, realizovaly mnoho úspěšných projektů. Výsledky práce mohou být využity jako informační materiál k získání uceleného pohledu na řešenou problematiku charitativních projektů výše zmíněných organizací.

Vliv technologie ustájení dojnic na výskyt mastitidy
Brzáková, Lenka ; Stádník, Luděk (vedoucí práce) ; Jan, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit kvalitu ustájení, dojení a provést analýzu mastitidy na vybrané farmě. První část práce obsahuje literární přehled o technologiích ustájení, problematice mastitid, její detekci, původce, léčbu a faktory působící proti jejímu výskytu. Dále je tato část práce zaměřena na typy dojíren, správný postup při dojení a na robotizované dojení. Materiál a metody práce obsahují charakteristiku vybrané farmy, kde byla sledována za rok 2014 kvalita a technologie ustájení, dojení, výživu dojnic a dalších faktorů ovlivňujících výskyt mastitidy, jako je například ošetřování paznehtů. Poté byl sledován a hodnocen výskyt, detekce a správná léčba mastitidy. Farma Montamilk s.r.o. chová 1200 ks skotu a z toho přibližně 419 ks dojnic. V části práce výsledky byla sledována a hodnocena kontrola užitkovosti za kontrolní rok 2013 -- 2014, která byla uvedena u prvotelek a u krav na druhé a další laktaci. Ze zjištěných hodnot byla pomocí grafu vyjádřena dojivost, která byla výrazně lepší u krav na druhé a další laktaci. Dále byly v této části vyjádřeny v grafu složky mléka (tuk a bílkoviny), které byly též rozděleny podle laktací. Mezi další zjišťované parametry patřil výskyt mastitidy, u kterých dojnic a v jakém ročním období byl její výskyt častější, stejně jako její léčba a náklady na léčení jedné dojnice. Na závěr byl graficky znázorněn počet somatických buněk za rok 2014 za jednotlivé laktace. V části práce diskuse proběhlo porovnání zjištěných výsledků kontroly užitkovosti na vybrané farmě s celorepublikovým průměrem. Ze zjištěných výsledků je patrné, že dojnice v Montamilku byly v dojivosti u prvotelek lepší o 427 kg mléka a u krav na druhé a další laktaci byly též vyšší o 602 kg mléka než dojnice v České republice. Dále byly porovnány mléčné složky u dojnic v Montamilku s dojnicemi v České republice a výsledky nebyly příliš rozdílné. Obsah tuku u dojnic v Montamilku byl nižší za všechny laktace při porovnání s dojnicemi v České republice. Hodnota tuku v České republice byla u prvotelek 3,87 %, v Montamilku 3,85 % a hodnota tuku u krav na druhé a další laktaci byla v České republice 3,86 % a v Montamilku 3,81 %. Pokud se zaměřím na obsah bílkovin v mléce v České republice, u prvotelek byla hodnota 3,4 % a v Montamilku byla 3,3 %. Krávy na druhé a další laktaci v České republice měly obsah bílkovin v mléce 3,38 % a v Montamilku 3,36 %.

Kompetence manažera
Radchenko, Daria ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou kompetence manažera. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje pojmům manažer a management, kompetence, funkce manažera, manažerské dovednosti a manažerské činnosti. Rovněž obsahuje jednotlivé kompetence manažera a kompetenční modely. V praktické části bude vybrán podnik "Sammit Motors (Vladivostok)", na jehož příkladu je znázorněno, jakým způsobem funguje systém manažerských dovedností v praxi a jak je vytvořen kompetenční model. Cílem práce je sestavit kompetenční model specifické pracovní pozice ve vybrané organizaci. Dílčími cíli bude analyzovat pojmy kompetence manažera a kompetenční modely.

Marketingová komunikace vybrané organizace
Svatek, Jakub ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jedním z klíčových nástrojů marketingové komunikace společnosti Tesco, kterým je promoční leták. Cílem práce je zhodnocení vnímání vizuálního zpracování a uživatelské přívětivosti letáku samostatně i ve vztahu k letákům konkurenčním. První část práce definuje teoretická východiska z oblastí marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V následující praktické části práce je proveden dvoufázový marketingový výzkum složený z individuálních hloubkových rozhovorů, na něž navazuje dotazníkové šetření. V závěru jsou shrnuty výsledky výzkumu, na jejichž základě budou doporučeny návrhy k možnému zlepšení stávajícího provedení letáku.

Komunikační strategie dřevařské firmy s využitím business modelu canvas
Toms, Petr ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Cílem mé práce je definovat problematiku business modelu Canvas v současnosti včetně jeho použití u vybrané dřevařské firmy s využitím nástrojů public relations, analýzy komunikačního mixu. V teoretické části je podrobně popsán business model Canvas a obecně osvětlen význam komunikace v marketingovém prostředí včetně otázky použití nástrojů marketingové komunikace. V praktické části je pomocí business modelu Canvas analyzován a zhodnocen současný stav komunikačního mixu u vybrané dřevařské firmy. Následně jsou doporučeny možnosti zlepšení stávajícího marketingového a komunikačního systému.

Aplikace rozhodovacích modelů ve vybrané společnosti
Kallupová, Elena ; Houška, Milan (vedoucí práce)
Výběr nového rotačního stroje pro firmu zpracovávající plasty metodou rotačního tváření. Metodika: Vícekriteriální rozhodování, analytický hierarchický proces, Saatyho metoda. Literatura: 1.Šubrt, T. a kol.: Ekonomicko-matematické metody. Vydavatelství Aleš Čeněk, Plzeň, 2011 2.FIALA, P. JABLONASKÝ, J. MAŇAS, M.: Vícekriteriální rozhodování, 1. vyd., Praha: Vysoká škola ekonomická, 1997 3.http://www.colorado.edu/geography/leyk/geog_5113/readings/saaty_2008.pdf 4.https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_L._Saaty 5. Brožová, H., Houška, M., Šubrt, T..: Modely pro vícekriteriální rozhodování, ČZU Praha, 2003