| |
| |
|
II/494 Vrbětice-Slavičín
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě technické studie zabývá úpravou silnice II/494 mezi obcemi Vrbětice a Slavičín. Práce řeší úpravu silnice ve dvou navržených variantách. Varianta A je zpracována jako rekonstrukce silnice ve stávající trase komunikace. Varianta B řeší novostavbu silnice v novém směrovém vedení trasy. Důvodem úpravy komunikace je návrh vhodnějšího směrového a výškového vedení trasy v souladu s platnou normou, za účelem zvýšení komfortu a bezpečnosti na trase. Předmětem práce je také porovnání navrhnutých variant.
|
|
Studie okružní křižovatky Bílinská v Teplicích
Chladný, Miroslav ; Veselý, Miloš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zpracování projektové dokumentace, na úrovni studie, pro okružní křižovatku. Zájmové území je vymezeno křižovatkou ulic Lounská, Americká, Bílinská a napojením na stávající komunikaci I/13. Jedná se o křižovatku místních komunikací funkční skupiny C -obslužné s funkcí obslužnou. Přestavba stávající průsečné křižovatky na okružní má za úkol zklidnit a zpřehlednit provoz v dané lokalitě. V rámci studie jsou řešeny i komunikace pro pěší, nacházející se v okolí křižovatky. Studie je řešena ve dvou variantách napojení na stávající komunikaci I/13.
|
|
Studie propojky dálnic D7 a D8 u Kralup nad Vltavou
Dibďák, Jan ; Moravec, Karel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování studie III. etapy propojky dálnic D7 a D8 v lokalitě Kralupy nad Vltavou. Důvodem pro vybudování komunikace je vysoká intenzita dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S9,5/90. Na trase se nachází dvě mimoúrovňové křižovatky. Každá byla zpracována ve dvou variantách, přičemž jedna byla dále podobněji zpracována.
|
|
Vyhledávací studie obchvatu města Žulová
Štván, Ondřej ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vyhledávací studie obchvatu města Žulová. Současný stav je pro své směrové, výškové a rozhledové parametry nevyhovující. V práci jsou prezentovány tři možné varianty přeložky silnice I/60. Takové řešení obchvatu je zvoleno z důvodu zklidnění dopravy a zlepšení životního prostředí a bezpečnosti ve městě. Varianty jsou mezi sebou porovnány a nejlepší z nich je v rámci studie detailně zpracována.
|
| |
|
Studie obchvatu Čelákovic
Hněvsa, Filip ; Trávníček, Zdeněk (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je studie obchvatu ve městě Čelákovice. Důvodem pro vybudování tohoto obchvatu je odklonění tranzitní dopravy, zlepšení kvality ovzduší v ulicích Mochovská a Masarykova v tomto městě. Nová komunikace, která vede podél města je navržena s kategorijní šířkou S9,5/90. Z důvodu bezpečnosti a plynulosti dopravy došlo ve variantách ke křížení s účelovými komunikacemi a byly zde zavedeny i přeložky pro napojení stávající komunikace k obchvatu. V této studii bylo vytvořeno 6 variant, z toho dvě varianty byly zpracovány podrobněji.
|
|
Křižovatka Špirkova - Hanácká v Tuřanech
Werner, David ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se formou technické studie zabývá návrhem rekonstrukce křižovatky Hanácká x Špirkova, nacházející se v MČ Tuřany. Návrh se dimenzuje na výhledovou dopravní zátěž po dostavbě obchvatu Tuřan (nová trasa II/380 Telnice-Černovická trasa). V této práci je zpracováno jiné řešení tohoto stavu, a to konkrétně tři nové varianty, přičemž Varianta A je zpracována podrobněji, Varianta B a C ve formě konceptu. Dále zde bude prověřeno rozmístění zastávek IDS z hlediska komfortu cestujících. Návrhy jsou provedeny v souladu s platnými normami.
|
|
Studie obchvatu Neslovic, silnice II/394
Veselý, Petr ; Efenberk, Tomáš (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie obchvatu obce Neslovice. Důvodem pro vybudování obchvatu je ulehčení stávajícímu průtahu obce a zvýšení bezpečnosti v jejím území. Komunikace je navržena s kategorijní šířkou S9,5/90. Pro plynulost a bezpečnost dopravy byly v místě křížení prozkoumány i mimoúrovňové varianty. Z pěti vytvořených variant byla zvolena jedna, která je dále podrobně zpracována.
|