Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-Learning jako nástroj vzdělávání a rozvoje zaměstnanců Ministerstva vnitra
Kuřátková, Lucie ; Vostrovský, Václav (vedoucí práce) ; Jakub, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi a využitím e-learningu v rámci vzdělávání zaměstnanců Ministerstva vnitra prostřednictvím policejních škol. Jejím cílem je především analýza e-learningového vzdělávání na Vyšší policejní škole a Střední policejní škole Ministerstva vnitra v Praze, identifikace příležitostí pro zlepšení plynoucích z praktické zkušenosti vybraným e-learningovým kurzem, tvorba nápravných, zlepšujících opatření a jejich ověření v praxi. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmu e-learning, historický vývoj tohoto fenoménu, seznámení s jeho formami a v neposlední řadě s jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část mapuje úroveň e-learningu a jeho formy ve Vyšší policejní škole a Střední policejní škole Ministerstva vnitra v Praze. Zkoumá jeho vliv na zvyšování kvalifikace zaměstnanců a jejich přístup k této formě vzdělávání. Dále popisuje praktickou zkušenost s vybraným kurzem, včetně identifikace příležitostí pro zlepšení, a jejich ověření mezi účastníky kurzu prostřednictvím dotazníkového průzkumu. Na jejich základě byla navržena opatření s následným ověřením v praxi.
E-learningový kurz autoškoly
Hurtečák, Lubomír ; Lukáš, Roman (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní informace o e-learnigu a jeho rozdělení podle různých kritérií. Taktéž je popsán vývoj a současné trendy e-learningu. Je řečeno, co je třeba k vytvoření distanční (elektronických) studijních materiálů a kurzů. Rozebrány jsou i nejvýznamnější výhody a nevýhody těchto kurzů. V neposlední řadě je i navrhnut základ pro e-learningový výukový systém (WBT/LMS) autoškoly, který je také implementován  v podobě prototypu systému.
Úloha vychovatele v Terapeutické komunitě Karlov ve skupině závislých matek s dětmi
NOVÁKOVÁ, Sára
Práce se zabývá úlohou vychovatele v Terapeutické komunitě Karlov ve skupině závislých matek s dětmi. V práci dochází k seznámení s drogovou problematikou včetně obecné specifikace terapeutické komunity. Je zde popsáno postavení neziskové organizace SANANIM v České republice a podrobně je popsána její Terapeutická komunita Karlov zabývající se léčbou závislých matek společně s jejich dětmi. Další část práce je zaměřená na léčbu závislých matek s jejich dětmi a funkcí vychovatele při této léčbě. Poslední část práce je věnována kvalitativnímu výzkumu realizovanému ve skupině abstinujících matek, které absolvovaly léčbu v této terapeutické komunitě. Při něm došlo k potvrzení hypotézy, že vychovatel pozitivně ovlivňuje během léčby vztah matek a jejich dětí.
Zájmové a volnočasové aktivity žáků na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální
KOHOUTOVÁ, Petra
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala volnočasovými aktivitami žáků na 1. stupni základních škol a na 1. stupni základních škol speciálních. V první polovině teoretické části definuji co je volný čas, čím je tvořen, kdo v oblasti volného času působí (NNO, školská zařízení, nízkoprahová zařízení) a kdo je účastníkem volnočasových aktivit. Ve druhé polovině teoretické části popisuji nestátní neziskové organizace působící v Českých Budějovicích a typologii základních škol. Pro sběr dat do praktické části jsem použila kvantitativní výzkum, metodu dotazování, techniku dotazníku vlastní konstrukce. Cílovou skupinou byli žáci 4. a 5 ročníků na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální v Českých Budějovicích. Dále byla provedena analýza webových stránek zkoumaných škol. Mým prvním cílem bylo zjistit volnočasové aktivity žáků na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální. Vyhodnocením dotazníků jsem zjistila, že žáci na obou typech škol ve svém volném čase nejraději sportují, připravují se na vyučování a poslouchají hudbu. To se odráží i ve výběru školních kroužků, kde největší procento zaujímá kroužek sportovní. Mým druhým cílem bylo zjistit nabídku volnočasových aktivit na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální. Sběr dat byl realizován na čtyřech základních školách a na čtyřech základních školách speciálních v Českých Budějovicích. Při analýze webových stránek daných škol jsem zjistila, že nabídka školních kroužků je dostačující a žáci ji využívají. Posledním cílem bylo porovnat realizované volnočasové aktivity na 1. stupni ZŠ a ZŠ speciální. Při výzkumu bylo zjištěno, že výsledky jednotlivých typů škol se zásadně neliší. V závěru práce uvádím doporučení pro pedagogy zahrnout zmínku o volnočasových aktivitách do vyučování i do třídních schůzek. Výsledky také mohou posloužit k rozšíření nabídky volnočasových aktivit v daných školách.
Matematika v e-learningovém prostředí GlobalSchool
DOBIÁŠ, Václav
Cílem této práce je podrobné seznámení s projektem
Tvorba a provozování e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser
Havel, Vojtěch ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Matějka, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a provozováním e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser, firmy StringData s.r.o. Cílem práce je otestovat jednotlivé části vývojového i životního cyklu e-kurzu v tomto prostředí, diskutovat a upozornit na dílčí klady i nedostatky a na závěr zhodnotit použitelnost a konkurenceschopnost aplikace, případně navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce obsahuje úvod do problematiky e-learningu, nastínění výhod a nevýhod oproti klasickému způsobu výuky a v několika úrovních rozebrané požadavky uživatele na aplikaci, zajišťující tvorbu a řízení e-learningového kurzu. V praktické části práce je podle předem nastavených způsobů prostředí BeeWiser otestováno a zhodnoceno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.