Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Správa datových schránek u společností holdingového typu
Krahulec, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Sejkora, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá dopady zákona 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů na právnické osoby vedené v obchodním rejstříku. Cílem práce je postihnout rozsah změn, které musely právnické osoby podstoupit po spuštění Informačního systému datových schránek a na příkladu komerčního řešení ukázat, jak se lze s těmito změnami efektivně vypořádat. Práce obsahuje dvě případové studie, na kterých jsou názorně ukázány typické praktické problémy velkých společností. První kapitola práce obsahuje přehled o eGovernmentu zaváděném v České republice, podrobnou charakteristiku Informačního systému datových schránek a datových zpráv. V této kapitole je také diskutováno elektronické podepisování dokumentů a problémy s tím spojené. Ve druhé kapitole jsou uvedeny změny, se kterými se musely právnické osoby nově vypořádat, a je zde uvedeno řešení, které zejména velkým společnostem pomáhá zefektivnit procesy spojené s příjmem, odesláním a archivací datových zpráv. Ve třetí kapitole jsou uvedeny potíže, které provoz řešení pro správu datových schránek doprovázejí a návrhy jejich možného řešení.
Elektronický oběh účetních dokladů
Král, Petr ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Hora, Michal (oponent)
Práce popisuje historický vývoj v oblasti správy dokumentů v prostředí podniku. V kontextu tohoto vývoje jsou představeny dnešní komplexní systémy pro elektronickou správu dokumentů a podnikového obsahu. Zvláštní pozornost je věnována vztahu těchto systémů k legislativě, zaměstnancům a finančně-ekonomickým otázkám spojeným s jejich provozem a pořízením.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky
Kunstová, Renáta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Svoboda, Vít (oponent)
Práce je zaměřena na návrh procesů a služeb ECM, o které je rozšířen referenční model řízení podnikové informatiky katedry informačních technologií VŠE v Praze. Na strategické, taktické a operativní úrovni řízení jsou definovány procesy a služby ECM a k nim příslušné parametry a metriky s tím, že je respektována platná legislativa a požadavky systémů řízení jakosti. V aplikační části práce jsou uvedeny výstupy z ověření modelu řízení ECM v praxi a výsledky průzkumu zaměřeného na zjištění stavu implementace aplikací ECM v organizacích působících na českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.