Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv regulace reklamy v tabákovém průmyslu
Krobová, Kateřina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Rytina, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nastínit možnosti a způsoby regulace reklamy tabáko-vých výrobků a zhodnotit efektivnost těchto způsobů. První částí bakalářské práce je část teoretická, která kromě základních definic, historického vývoje reklamy, právního vývoje regulace reklamy v Evropské unii i České republice, popisuje možné způsoby regulace. V souvislosti s právním vývojem reklamy bude poukázáno na nedostatky re-gulace. Druhou částí práce je část praktická, kde budou zhodnocena sekundární data. Hlavními poklady práce budou mezinárodní studie a výzkumy, zkoumající efektivnost regulace. Výstupem bude porovnání velikosti spotřeby tabákových výrobků v jednotlivých zemích. V úvodu práce definuji základní pojmy reklama a regulace reklamy, a způsoby jakými lze reklamu regulovat. Následně se ohlédnu do historie a nastíním vývoj reklamy, regu-laci tabákových výrobků a především důvody, proč vznikla potřeba regulace. Praktic-ká část bude zkoumat efektivnost regulace, to je snížení spotřeby tabákových výrobků. Závěrem práce se budu snažit o zhodnocení vlivu regulace tabákové reklamy.
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Kotva, Martin ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá právní regulací reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky v České republice. Cílem práce je zhodnotit současnou právní úpravu zejména z hlediska plnění společenských cílů, které vedly k přijetí této úpravy a odstranit zjištěné nedostatky. Práce přináší vymezení těchto společenských cílů, poskytuje přehled vývoje relevantní právní úpravy od roku 1989 a současnou právní úpravu hodnotí jak co do kvality samotného znění zákona, tak z hlediska odvislé marketingové praxe a rozhodovací praxe soudů a Arbitrážní komise Rady pro reklamu. K získání podkladů pro zhodnocení marketingové praxe byla využita metoda kvalitativního terénního výzkumu. V průběhu vytváření práce byly komplexní analýzou zjištěny mnohé nedostatky v současném znění právní i mimoprávní úpravy a s těmito nedostatky se práce vypořádává vlastními návrhy "de lege ferenda", které jsou hlavním praktickým výstupem práce.
Právní aspekty product placementu v České republice
Kuchaříková, Lidmila
Kuchaříková, L. Právní aspekty product placementu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2015. Tato práce se zabývá právní úpravou reklamy v České republice s konkrétním zaměřením na product placement. V literární rešerši jsou analyzovány zákony, které regulují reklamu v České republice. Dále se tato část zabývá samoregulací reklamy a využitím product placementu v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá product placementem v Evropské unii. Dále jsou v této části analyzovány jednotlivé příklady product placementu, u kterých je zkoumána jejich právní nezávadnost, případně dopad na spotřebitele. Další kapitola je věnována postavení Evropské spotřebitelské organizaci k product placementu. Na základě zjištěných informací jsou dedukovány příležitosti a rizika product placementu pro zasažené skupiny. V poslední části práce jsou navrženy postupy pro vytváření právně bezchybného product placementu.
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Skyvová, Barbora
Skyvová, B. Internetová reklama z pohledu práva a marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce je vytvoření doporučující metodiky pro zhotovitele internetové reklamy z pohledu práva a marketingu. Proto práce přináší přehled právní úpravy reklamy v České republice a vymezení reklamních pojmů i druhů reklamy. Dále jsou obecné poznatky aplikovány na reklamu na internetu a je rozebráno financování internetové reklamy. Metodika se zaměřuje na několik oblastí, v nichž dochází k rozporu s právem a pomocí praktických příkladů je prezentováno porušení právních norem. Marketingová doporučení zahrnují nástroje pro marketing ve vyhledávačích a další.
Problematika reklamy ve farmaceutickém průmyslu
Kadlčíková, Iva
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku právní regulace reklamy. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti farmaceutického marketingu a práva. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé marketingové aktivity farmaceutických firem a reklamní kampaně. Poslední kapitola navrhuje obecná doporučení pro marketingové aktivity ve farmaceutickém průmyslu.
Etika v reklamě
Kovandová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je analýza významu etiky v reklamě v současné společnosti, na základě zjištěných informací navrhnout přístupy ke zlepšení dodržování etických zásad v reklamě a eliminaci šíření neetických reklam a současně nastínit opatření v případě potenciálních a již vzniklých konfliktů etiky a reklamy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část poskytuje hlavní informace v souvislosti s problematikou etiky v reklamě a regulace reklamy. Praktická část je tvořena ukázkami neetických reklam, vyhodnocením dotazníkového šetření a je doplněna o výsledky průzkumu MML -- TGI. Závěr práce představuje shrnutí a hodnocení zjištěných výsledků a poskytuje marketingová doporučení.
Regulace veřejnoprávní televize v České republice a ve vybraných zemích Evropské unie
HOVORKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zaměřuje na veřejnoprávní televize a na systém jejich regulace v České republice, na Slovensku a v Polsku. V úvodních kapitolách popisuje a vysvětluje základní pojmy a vývoj veřejnoprávního televizního vysílání ve vybraných zemí Evropské unie a v České republice. Další část, na základě analýzy právních předpisů a souvisejících dokumentů, poukazuje na regulaci veřejnoprávního televizního vysílání v evropském kontextu a následně rozebírá právní rámec fungování České televize, způsob řízení, činnost kontrolních orgánů, způsoby financování, regulace reklamy a nastiňuje i téma digitalizace. Následující části se zabývají legislativním rámcem, regulačními a kontrolními orgány veřejnoprávní televize, způsoby financováním a regulací reklamy na Slovensku a v Polsku. Závěrečné kapitoly se snaží shrnout poznatky předcházejících kapitol a pozastavit se nad budoucím vývojem veřejnoprávních televizí.
Etika v reklamě. Srovnání České republiky se zahraničím
Veselková, Martina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabývala problematikou chápání etiky v reklamě v různých zemích. Popisuji zde především vliv kultury na etické hodnoty v zemi, které je nutno respektovat při volbě reklamního apelu zvláště v mezinárodní reklamě. K identifikaci etických hodnot ve sledovaných zemích jsem využila místní právní a samoregulační reklamní regulace. Dále popisuji konkrétní reklamní kampaně, které neodpovídali etické úrovni. Pomocí Hofstedeho teorie kulturních dimenzí se snažím zaujaté postoje a názory z hlediska etického vysvětlit, čímž nabízím případné praktické využití při tvorbě mezinárodní reklamy. Ke srovnání etiky jsem záměrně volila země zcela kulturně odlišné, a to Českou republiku, Čínu, Indii a Velkou Británii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.