Název: Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Překlad názvu: Etika v reklamě. Srovnání České republiky se zahraničím
Autoři: Veselková, Martina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: etika v reklamě; Hofstedeho teorie kulturních dimenzí; regulace reklamy; advertising regulation; ethics in advertising; Hofstede´s Cultural Dimensions

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23801

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77030


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet