Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organizace a řízení zemědělského poradenství
KVĚCHOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit zemědělské poradenství v jižních Čechách z hlediska jeho specifikace, využívání zemědělci, financování, organizování a řízení. V první části této práce je krátce popsán Jihočeský kraj a v části druhé jsou statisticky analyzovány informace získané z dotazníkového šetření. Dotazníky obdrželo 350 zemědělských podniků, ale jen 41 podniků poslalo dotazník zpět. Ke každé položené otázce je zhotoven graf a tabulka přesně podle odpovědí zemědělských podniků. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků z dotazníkového šetření a návrh, jak poradenské služby vylepšit.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem chování spotřebitelů na trhu svatebních služeb a jejím cílem je identifikovat a analyzovat kupní rozhodovací proces. Teoretická část práce se věnuje charakteristice spotřebního chování. Praktická část nejprve popisuje trh svatebních služeb. Další, stěžejní část, vychází z výsledků marketingového výzkumu, který měl podobu dotazníkového šetření. Výsledky jsou zde podrobně analyzovány a interpretovány. V závěru práce jsou nastíněna marketingová doporučení pro obchodníky operující na tomto trhu.
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Nováková, Šárka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Marádová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení věrnostního systému, který využívá Lancôme Beauty Institute, je potřeba se seznámit také s obecnými principy marketingu, které jsou základem pro fungování veškerých pravidel pro vytváření, udržování a motivování současných i potenciálních zákazníků. V praktické části popisuji fungování věrnostního systému Lancôme Beauty Institutu, jaké byly etapy jeho vývoje, kdy k nim došlo a jaké byly důsledky změn ve věrnostním systému. Pro zjištění spokojenosti zákaznic s věrnostním systémem a jeho hlavních nedostatků jsem ve své diplomové práci využila dotazníkového šetření -- data jsem sebrala, třídila a provedla jejich analýzu.
Zakázková výroba ocelových konstrukcí a zásobníků
HEJNÁ, Aneta
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení organizace a řízení výrobního podniku a navrhnout případné změny řízení. První část práce je zaměřena na charakteristiku podniku a jeho organizační strukturu. V druhé části jsou informace získané z dotazníkového šetření.
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
TOŠNAROVÁ, Kateřina
Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která působí na českém trhu 16 let. Je to třetí největší cestovní kancelář s celostátní působností a kompletním portfoliem produktů zohledňující rozsah cílových destinací, typy zájezdů a cenové kategorie. Cílem mé práce bylo vypracovat marketingovou studii pro podnik v oblasti cestovního ruchu jako podklad pro strategický marketing. Prvním krokem k vypracování této diplomové práce bylo studium odborné literatury pro orientaci v části literární přehled. Pro naplnění cíle byly uskutečněny řízené rozhovory se zaměstnanci cestovní kanceláře pro osvojení problematiky CK, seznámení se s provozem a nabídkou CK. Následně byl vyhotoven dotazník, který sloužil pro dotazníkové šetření. Výsledky z dotazníkového šetření posloužily pro analýzu poskytovaných služeb a pro návrh nových služeb.
Postoje a spotřební chování domácností ve vztahu k penzijní reformě
KARASOVÁ, Iveta
Cílem mé bakalářské práce bylo popsat a zhodnotit postoje a spotřební chování domácností ve vztahu k připravované penzijní reformě v ČR a doporučit pro domácnosti vhodné produkty pro zajištění se na důchod. Primární data byla získána z dotazníkového šetření prováděného prostřednictvím internetu. Konečným výstupem mé bakalářské práce bylo zpracování obecného doporučení pro spotřebitele.
Motivace a stimulace lidských zdrojů
HÜTTNEROVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce je analýza, posouzení a zhodnocení motivačních a stimulačních faktorů v návaznosti na zefektivnění práce lidských zdrojů v konkrétní organizaci. Nejprve jsem popsala organizaci a její systém motivace. Na základě těchto poznatků jsem sestavila dotazník o 15-ti otázkách. K vyhodnocení dotazníků jsem využila specializované programy Excel a Statistica.
Analýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitele
PAVLASOVÁ, Hana
Studium odborné literatury, návrh marketingového výzkumu, provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření realizovaného tváří v tvář. Vyhodnocení výzkumu pomocí programů MS Excel a Statistika. Návrh vhodných opatření pro rozšíření trhu biopotravin.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.
Podpora cestovního ruchu na Sedlčansku
DOUBRAVOVÁ, Pavlína
Práce se zabývá cestovním ruchem na Sedlčansku. Obsahem je analýza primární a sekundární nabídky cestovního ruchu, zhodnocení jeho přínosů a dopadů na oblast. Na základě dotazníkového šetření byla identifikována motivace návštěvníků Sedlčanska, jejich spokojenost se službami. Byla navrhnuta optimální nabídka cestovního ruchu pro vybrané segmenty návštěvníků. Těmi byli mladí lidé do 30 let, rodiny s dětmi a cykloturisté.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.