|
Studie průběhu zakázky ve vybraném podniku
Buček, Tomáš ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na studii průběhu zakázky ve společnosti Ekostavby Brno, a.s., která má své uplatnění v oblastech vodohospodářských, dopravních a inženýrských staveb. Prostřednictvím analýzy je definován současný stav řízení průběhu zakázky v této firmě a zároveň uvádím návrhy na zlepšení celkového průběhu zakázky dle požadavků zákazníka se zaměřením na jakost a dodací termíny.
|
|
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
|
|
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
|
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
|
|
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
|
|
Návrh na snížení počtu neshod s využitím nástrojů kvality
Vondruška, Jiří ; Cinková, Martina (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na snižování počtu neshod s využitím nástrojů kvality ve společnosti zabývající se barvením a zušlechťováním textilních materiálů. Cílem je návrh systému řízení neshod. Na základě analýzy současného způsobu řešení neshod jsou navrženy procesy evidence interních neshod a reklamací, na které navazuje systém vyhodnocování neshod. Návrh povede k systematickému přístupu při řešení neshod.
|
|
Průběh zakázky ve vybraném podniku
Procházková, Anna ; Muška, Jaroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na průběh zakázky vybraným podnikem. Vybraná zakázka je realizována ve výrobním podniku MIROSTEEL, s.r.o., který se specializuje na CNC obrábění a zakázkovou kovovýrobu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska, v druhé části bude představen podnik a zanalyzován průběh dané zakázky, a to od přijetí poptávky od zákazníka přes výrobu až po expedici hotového výrobku. Třetí část bude zahrnovat navržené změny pro zlepšení průběhu zakázky podnikem.
|
|
Rizika řízení průběhu zakázky ve vybraném podniku
Matlasová, Monika ; Vyskočilová, Jaroslava (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v průběhu zakázky ve výrobním podniku, konkrétně ve Slévárně Kuřim, a.s., zabývající se výrobou odlitků. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska. V praktické části je přestavena konkrétní společnost, podrobně popsán průběh zakázky a identifikována všechna možná rizika, která se mohou v průběhu zakázky vyskytnout. Jejich identifikace je provedena pomocí vybraných nástrojů – metoda FMEA a Ishikawa diagram. Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy identifikovat možná rizika a pro nejzávažnější rizika navrhnout opatření, která by vedla k jejich minimalizaci.
|
|
Průběh zakázky vybraným podnikem
Krkošková, Vladislava ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá průběhem zakázky ve vybraném výrobním podniku Medi-Globe s.r.o. Na základě získaných informací analyzuje její současnou situaci, a to od prvotního přijetí zakázky, přes celý výrobní proces, až ke konečné expedici hotového výrobku. Cílem bakalářské práce je navrhnout nápravná opatření, která povedou ke zlepšení průběhu zakázky v daném podniku.
|
|
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Pavlíček, Jakub ; Fiala, Adam (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje průběh zakázky ve společnosti Eurowagon s.r.o., která se zabývá výrobou přívěsů a mobilních buněk. Práce analyzuje jak obecný průběh, tak i detailní analýzu konkrétní zakázky s důrazem na jakost a náklady. Následně poskytuje návrhy řešení, které by měly přispět k podpoře informovanosti zákazníků a zefektivnění průběhu zakázky.
|