Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 558 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zachycení pohybu postavy ve 3D prostoru
Lupínek, Dalibor ; Krupa, Kamil (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi získávání dat pro animaci postavy z videa a problémy s tím spojenými. Dále popisuje v praxi používané systémy Motion Capture a formáty pro ukládání dat animace, konkrétně formáty BVH a CSM. Jedna kapitola se zabývá i kvaterniony, které jsou využívány při výpočtech spojených s touto problematikou. Její součástí je i ukázková aplikace ukazující dosažené výsledky. Ty jsou na závěr této práce zhodnoceny a je naznačena cesta dalšího vývoje.
Dokument o Du Du
Willertová, Aneta ; Bačíková, Alžběta (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce sestává z procesuálního autoportrtu formou videodokumentu s výrazními autoreferenčními strategiemi. Du Du si nalévá čaj.
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Abstraktní kresba
Nováková, Bára ; Zapletal, Aleš (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z pěti velkoformátových kreseb uhlem na papíře. Ústředním motivem je proměna, její možnosti, podoby a způsoby. Na kresbách je viditelný neustálý pohyb a transformace, živá hmota, vládnoucí silou, která je vlastní přírodním živlům. Bakalářská práce má imaginativní charakter a pracuje převážně s abstraktním tvaroslovím. I když jsou ale kresby abstraktní, cíleně v nich pracuji s prostorovostí a světelnou modelací objektů, jako u skutečných věcí. Svým způsobem kresby ilustrují procesy, během nichž věci nabývají na své podobě.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Juránek, Marek ; Svojanovský, Viktor (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Terminál se stává dopravním srdcem celého Dvora Králové nad Labem. napojení vlakové a autobusové dopravy vychází ze tvaru "dvora" - tedy volného prostoru, který je obklopený budovami. zde se pak odehrává děj dopravy, lidských setkání a každodenních starostí a radostí. místo bylo navrženo tak, aby jej lidé využívali nejen za účelem cestování, ale i pro trávení volných chvil. charakteristické pohledové osy na dopravu umožní návštěvníkovi zažít netradiční chvíle. vzhledem působí terminál futuristickým dojmem, ale také respektuje tradice města a snaží se obohatit okolí tak, aby se z něj stalo další místo, kde budou lidé rádi trávit čas. vlak a autobusy vjíždí do terminálu 21. století, ale přesto návrh respektuje jeho historii a okolí se snaží svou podobou a funkcí obohatit. terminál "dvůr" je místem setkání, plynutí času, loučení a místem, kde začíná naše cesta za dobrodružstvím.
Emocionální kartografie
Rygálová, Monika ; Pfeiffer, Jan (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat trasu pohybu očí po obrazu, který budu předkládat lidem s navzájem odlišným trvalým bydlištěm, národností či pobytem. Získané data mi poslouží jako studie, kterou budu nadále zpracovávat a zakomponovávat do map a jiných vizuálních podob zobrazující zemi nebo místa na planetě. V práci reflektuji i můj samotný individuální postoj k světu - s čímž jsem se fyzicky nesetkala, to pro mě neexistuje. Studie bude zahrnovat všechny aspekty vnímání map a systematicky zobrazeného světa ke vztahu k člověku, jeho vzpomínkám na místo, fyzický kontakt a dopadu jeho samotného v měřítku člověk versus svět.
Podíl zaměstnaneckých benefitů se sportovním obsahem na kvalitě života zaměstnanců s převážně sedavým zaměstnáním
Raiskup, Michal ; Nováková, Svatava (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku nedostatečnosti v pohybových činnostech u zaměstnanců se sedavým zaměstnáním, špatně nastavených stereotypů lidského těla, nedostatku pohybových aktivit a pohybu samotného. Zabývá se zdravotními problémy plynoucími z nedostatku pohybu a následným řešením těchto problémů, jak ze strany samotného zaměstnance, tak ze strany zaměstnavatele, pomocí zaměstnaneckých benefitů. Hlavním účelem práce je pomoci a zlepšit kvalitu fyzického stavu lidí se sedavým zaměstnáním.
Demonstrace pokročilých technik využívajících OpenGL
Buček, Antonín ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je v OpenGL demonstrovat pokročilé zobrazovací techniky. Práce je pojata jako demo bez omezení velikosti. Zabývá se vytvořením 3D světa, konkrétně komplexu vnitřních prostor, jeho obohacením o různé prvky, použitím osvětlování a stínů. Je popsána technika částicových systémů, pomocí níž byly vytvořeny výbuchy, dým a další částicové efekty. Děj v demu vytvářejí 3D modely strojů, které mezi sebou bojují laserovými paprsky. Důležitou částí je pohybový model, který je využit jak pro pohyb modelů, tak avatara. Práce je obohacena i o zvukovou stopu.
Návrh modelu pohybu pro nano-zařízení v simulačním prostředí NS-3
Miklica, Jan ; Kováč, Dominik (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na popis nanokomunikačních sítí, modelů pro bezdrátové a komunikační sítě a popis pohybu v těchto sítích. V praktické části je uveden popis nastavení simulačního scénáře pro definici Brownova pohybu. Popis je proveden pro simulační programy NS-3 a N3Sim. V diplomové práci jsou naměřené výsledky simulací shrnuty do tabulek a grafů. Z naměřených výsledků je sestavena regresní analýza. Obecné shrnutí výsledků je provedeno na konci diplomové práce.
Dostavba ZŠ Slovanské náměstí
Fajkusová, Kateřina ; Kunc, Ing Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Švecová, Táňa (vedoucí práce)
 Projekt se zabývá optimalizací funkcí a dostavbou Základní školy Slovanské náměstí. Tato škola se nachází na slovanském náměstí (č.p. 1218) v Brně – Králově poli a je součástí nemovitých kulturních památek města Brna. Památkově chráněná průčelí do všech tří ulic, kam budova zasahuje, jsou považovány za doklad geometrizující moderny, zde s kubistickými náběhy. Autorem fasády je Antonín Blažek ve spolupráci s Václavem Prokopem a Václavem Hynkem Machem. V rámci projektu byly optimalizovány funkce jednotlivých místností spolu s návaznosti daných provozů. Dále byl požadavek přizpůsobit budovu k využívání i lidmi s omezenou schopností pohybu a orientace, což bylo realizováno vybudováním výtahu a hygienického zázemí. Hygienická zázemí stávající byla upravena tak, aby v obou křídlech budovy byly toalety jak chlapecké tak dívčí. Nedostačující prostory jídelny a družin byly rozšířeny do dostavby, která vznikla na pozemku dvora školy jako dvoupatrová budova. Ta byla umístěna tak, aby se propojila vnitřní hlavní komunikace a tak se zkrátily vzdálenosti mezi jednotlivými křídly budovy. Protože napojení komunikací bylo v 1PP a 1NP realizováno z různých míst, vznikla hmota o dvou podlažích, která se ovšem nekopírují. Vzhledem k této skutečnosti byl konstrukční systém navržen jako monolitický ŽB skelet, tvořený kruhovými sloupy a lokálně podepřenou deskou. Vzhledem k rozložení jednotlivých konstrukčních prvků je založen na monolitickém betonovém roštu. Střechy obou pater jsou ploché, přičemž v 1PP je navržena střecha pochozí, aby se co nejvíce nahradil zastavěný prostor dvora. Budova je v 1PP značně prosklená, aby zabránila pocitu stísněnosti tohoto dvora. Fasáda je navržena na míru, má nahrazovat výtvarné dílo a je navržena podle jednoho z obrazů moderní abstrakce. Celý návrh klade důraz na pohyb a jeho zjednodušení, to se tedy přepsalo i do fasády, spolu se snahou prostor opticky zcelit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 558 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.