Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Administrativní budova
Tručka, Jiří ; Mizerová,, Lenka Smolková (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá projektovou dokumentací administrativní budovy s komerčními prostory, kavárnou a kantýnou. Stavba je situována v obci Žďár nad Sázavou, na parcele 2197. Přístupová komunikace je ze severní strany. Budova má 6 nadzemních a 2 podzemní podlaží. Stavba je navržena jako železobetonový monolitický skelet se ztužujícím jádrem. Suterén je tvořen železobetonovými stěnami. Celý objekt je založen na železobetonové desce, která je doplněná o soustavu pilot. Obvodová stěna je z keramických cihel. Fasáda je provětrávaná.
Stavebně technologický projekt tepelného napaječe v Jižních Čechách
Handlíř, Jan ; Hejl, Martin (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stavebně technologický projekt tepelného napaječe na trase horkovodu mezi Českými Budějovicemi a Jadernou elektrárnou Temelín. Hlavní objekt stavby tvoří ocelová hala se zděnou administrativní částí. Halu tvoří ocelová montovaná konstrukce opláštěná sendvičovými panely. Administrativní část je jednopodlažní objekt z keramického zdiva a plochou střechou. Součástí stavby je i přístupová komunikace s parkovištěm.
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Velfl, Martin ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Téma, které se v Brně probírá již několik desítek let, je bezesporu objekt nového vlakového hlavního nádraží a jeho lokalita. Zejména v roce 2018 bylo vypracováno velké množství architektonicko-urbanistických studií, které prověřovaly tři možná umístění nového nádraží. Po zvážení možností došlo k rozhodnutí umístit nové hlavní nádraží u řeky Svratky, tedy přibližně v místech současného Dolního nádraží. Výhodou bude možnost vybudování vysokorychlostní dráhy, která z technických důvodů není ve stávající pozici nádraží možná. Dále tato oblast umožňuje výstavbu nového nádraží téměř na zelené louce, neomezený provoz vlakové dopravy během výstavby nádraží včetně potřebné infrastruktury. V porovnání kapacit odbavených cestujících navrženého a současného nádraží se jedná o navýšení o 30-40 tis. cestujících denně. Nově navržená kapacita činí přibližně 100 000 cestujících během dne. Stavební činnost v území je však omezena zejména faktorem povodňového rizika kvůli nedaleké řece. Je snaha toto riziko eliminovat prvky blízkými přírodě. Řešení zahrnují například rozšíření bermy řeky, stanovení rozlivových ploch nebo vybudování valů takovým způsobem, aby se zachoval přístup k řece. Diplomová práce přináší možný pohled na architektonické řešení nového nádraží a jeho přilehlých prostranství. Vstupní hala nového nádraží je umístěna na jednom konci pohledové osy, kterou znázorňuje uvažovaný bulvár. Dominantní stavbu na opačné straně osy představuje katedrála sv. Petra a Pavla na Petrově. Stanovené požadavky a umístění nového hlavního nádraží znamenají předpoklad pro vznik nové ikony města. Ikonicky zaklenutá konstrukce, která prochází napříč drážním tělesem, odkazuje k dřívější slávě a věhlasu města. Křivka takzvané řetězovky, která je využita v profilu zaklenutí, představuje symbol nového nádraží. Stavba nového nádraží znamená výrazný impuls nejen pro rozvoj celého Brna, ale především pro výstavbu Jižní čtvrti. Obdobný efekt vyvolalo zbudování areálu veletrhů před sto lety.
Vybrané části stavebně technologického projektu psychiatrické kliniky Fakultní nemocnice Brno
Drozd, Michal ; Pražáková, Jana (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce jsou vybrané části stavebně technologického projektu psychiatrické kliniky Fakultní nemocnice Brno na základě poskytnuté projektové dokumentace. Jedná se přístavbu nového šestipodlažního objektu ke stávajícím budovám. Práce obsahuje technickou zprávu ke stavebně technologickému projektu, koordinační situaci stavby, situaci širších dopravních tras, objektový časový a finanční plán, studii realizaci hlavních technologických etap, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů a mechanizmů, časový plán hlavního stavebního objektu, položkový rozpočet, technologický předpis pro monolitické konstrukce, kontrolní a zkušební plán kvality monolitických konstrukcí, hlukovou studii a vybrané podklady pro certifikaci LEED.
Vysokoškolské koleje
Kubínová, Veronika ; Sibilla, Luboš (oponent) ; Struhala, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem novostavby objektu vysokoškolských kolejí v centru města Brna. Budova je samostatně stojící, podsklepená se čtyřmi nadzemními podlažími. Nepravidelného obdélníkového tvaru. Objekt pro ubytování je složen ze tří funkčních částí. První část – hromadné garáže umístěné v suterénu. Určené pouze pro ubytované studenty, případné návštěvy a zaměstnance. V podzemním podlaží jsou též technické místnosti a velký sklad. Druhá část – první nadzemní podlaží s funkcí pro veřejnost. Kavárna s venkovní terasou, copy-centrum a trafika. Třetí část – pokoje a provozy sloužící pro ubytované studenty. Jako kanceláře vedoucí, údržbář, prádelna apod. Celkově se v budově nachází 44 pokojů určených pro 2 osoby a jeden pokoj pro imobilní osobu ve druhém patře. Konstrukční systém objektu je skeletový s výplní z keramických tvarovek. Obvodové zdivo je zatepleno minerální vatou s provětrávanou fasádou a vláknocementovými fasádními obklady. Budova je založena na základových patkách s pilotou pod každým sloupem. Část fasády ze severní strany u hlavního vstupu je řešena jako vegetační, taktéž plochá střecha nad posledním podlažím. V areálu kolejí k ulici Veveří bude vybudován veřejný park a k ulici Kounicova dvě volejbalová hřiště.
Bytový dům, Brno ulice Bělohorská. Stavebně technologická příprava stavby.
Divácký, Petr ; Rychtecký, Martin (oponent) ; Kovářová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stavebně technologická příprava bytového domu v Juliánově. Obsahuje technickou zprávu ke stavebním objektům, stavebně technologickou studii, technologický předpis, kontrolní a zkušební plán, projekt zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, položkový rozpočet, časový plán a návrh realizace zpevněných ploch.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Dvořáková, Šárka ; Ing. arch. Petra Žalmanová, Ph.D (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel předmět TG02 Specializovaný ateliér na téma Architektonická studie úprav cyklistického stadionu Favorit Brno v areálu BVV a urbanistický návrh sportovního areálu Hněvkovského v Komárově. Výsledkem této práce bylo předpřipravení území pro cyklistický stadion se všemi potřebnými provozy a funkčními návaznostmi. Diplomová práce navazuje na předchozí projekt a ve formě studie rozpracovává objekt cyklistického stadionu sportovní organizace Favorit Brno. Stavba by měla reagovat na současné požadavky tohoto sportu, jako jsou úplně zastřešení budovy, materiál dráhy ze sibiřské borovice a délka dráhy 250m. Objekt bude situován v prostoru navazujícím na současný bikrosový areál v Brně Komárově.
Bytový dům Kociánka
Zelenka, Tomáš ; Kalánek, Jiří (oponent) ; Ostrý, Milan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh bytového domu s osmi bytovými jednotkami stojícího samostatně na pozemku, který je situovaný v městské části Brno-Sadová. Objekt je pětipodlažní, přičemž je navrženo jedno podzemní podlaží s garážemi a čtyři nadzemní podlaží. Svislé nosné konstrukce tvoří vápenopískové zdivo opatřené kontaktním zateplovacím systémem. Objekt je založen na CFA pilotech a základové desce vzhledem k typu podloží. Zastřešení je poté řešeno dvouplášťovou plochou střechou s větranou vzduchovou mezerou.
Autocentrum VW Group
Velfl, Martin ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývající se dokumentací pro DSP a DPS novostavby autocentra Volkswagen group. Práce vychází z dříve vypracované studie v předmětu AG33. Navrhovaná stavba se nachází v městské části Brno-Zábrdovice. Pozemek se nachází na převážně rovinatém pozemku mezi ulicemi Cejl, Jana Svobody, Husovická a na východní straně pozemek vymezuje řeka Svitava. Objekt autocentra se skládá ze čtyř nadzemních stavebních objektů, vzájemně dilatovaných, které vyhovují požadavkům provozu autocentra. Mezi ty patří prezentace, prodej a servis automobilů včetně příslušenství čtyř značek sdružených ve skupině VW. Objekty jsou nepodsklepené, jednopodlažní-halového typu. Výjimku tvoří pouze kanceláře v showroomu umístěné ve druhém nadzemním podlaží, které tak dělí převýšený prostor. Konstrukční systém je shodný pro všechny objekty. Skládá se z ocelové skeletové konstrukce s podélnými vazníky. Ztužení je docíleno tuhou stropní deskou ve spojení s ocelovými táhly a s železobetonovými ztužujícími stěnami. Objekty jsou založeny na železobetonových patkách v kombinaci s vrtanými pilotami a provázáním s betonovými pasy. Svislé konstrukce jsou tvořeny ocelovými sloupy, železobetonovými stěnami, opláštěním z Kingspan panelů a skleněného fasádního systému Schüco. Vodorovné konstrukce tvoří ocelové přímé příhradové vazníky, nosné trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou a válcované IPE nosníky. Zastřešení objektů je tvořeno jednoplášťovými plochými střechami, odvodněnými vnitřními svody. V showroomu jsou svody skryty uvnitř ocelových sloupů, které jsou opláštěné nerezovým plechem s leštěným povrchem. Celistvost čtyř objektů v jeden celek je docílen opakováním stejných pohledových prvků a naopak čitelnost jednotlivých staveb je zřejmá gradací jednotlivých hmot a jejich jasným rozdělením obslužnou chodbou, jakožto samostatným stavebním objektem.
Rodinný dům
Čechovský, Jakub ; Donaťák, Vladislav (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce spočívá, ve zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby novostavby samostatně stojícího rodinného domu v Písku. Objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Díky svažitosti pozemku, je podzemním podlaží na východní straně objektu přístupném z úrovně terénu. V tomto podlaží se nachází garáž, technické zázemí domu, sklady a koupelna. Vertikální komunikace je zajištěna železobetonovým schodištěm. Hlavním vstupem v 1.NP vstoupíme do zádveří, s přístupem do šatny. Dále se v 1.NP nachází chodba, obytná místnost s kuchyní, toaleta, spíž, dámská pracovna, pánská pracovna, dámská šatna, pánská šatna, místnost domácích prací, tělocvična, sauna, koupelna se samostatnou toaletou. V druhém nadzemním podlaží se nachází chodba, ložnice, koupelna se samostatnou toaletou, dvě šatny, koupelna a dva pokoje. Objekt je založen pomocí pilot a železobetonové desky z vodostavebního betonu. Obvodové zdivo 1.PP je provedeno z vodostavebního betonu. Nadzemní podlaží jsou z keramických tvárnic případně železobetonu. Zdivo nadzemních podlaží je zatepleno kontaktním zateplovacím systémem. Stropní desky jsou železobetonové monolitické. Střecha objektu je plochá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.