| |
|
Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku
Matochová, Jolana ; Hahn, Stanislav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá se problematikou organizační kultury. V práci jsou vymezeny nejdůležitější pojmy týkající se kultury, jako jsou prvky, struktura, zdroje a metody analyzování organizační kultury. Hlavním cílem práce je identifikování stávající organizační kultury společnosti VHS plus, spol. s r.o., její posouzení a návrh možných změn jejího obsahu vedoucích k odstranění zjištěných nedostatků.
|
|
Concept for Organizational Culture Change in a Manufacturing Company
Bartošková, Šárka ; Papoušková, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with an organizational culture in the particular company Macco Organiques, s.r.o., identifies its weakness and proposes a suitable content of organizational culture change in relation to company’s long-term strategic goals. Firstly, the objectives of research followed by hypotheses and methodology are stated. Secondly, theoretical background of organizational culture and its related areas concern-ing the firm’s strategies of companies are mentioned. Thirdly, the findings, outcomes of research and verification/falsification of defined hypotheses are presented. Finally, recommendations for organizational culture change are given.
|
| |
|
Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku
Lišková, Barbora ; Valihrach, Lubomír (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je vypracování návrhů na zlepšení stávající organizační kultury SŽG v Brně. V teoretické části mé práce se věnuji obecným charakteristikám organizační kultury. Praktická část se zabývá samotnou analýzou problému. Na základě této analýzy pak navrhuji takové změny, které by podpořily strategii a výkonnost podniku. V závěru celé práce pak bude zhodnoceno naplnění cílů a ověření hypotéz stanovených v úvodu.
|
| |
| |
|
The application of internal marketing to increase employees’ motivation at the chosen company
Juráň, Vilém ; Čadeni, Roman (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Nowadays, many companies are interested in internal marketing and its benefits. The thesis focuses on specific methods which can improve internal marketing of a company and increase the motivation of employees. In the thesis, the current situation of internal marketing of Imcon Electronics is analysed. The analyses is focused on the internal communication, motivation and training of Imcon’s employees. The aim of the thesis is to suggest activities of internal marketing which should increase the motivation of the employees. The thesis shows a closer view on the current practices at the company and specific suggestions of how to better motivate their employees. The thesis also includes economic evaluation, expenditures and estimation of economic benefit for the company.
|
|
Návrh změny organizační kultury ve společnosti SILGOR, a.s.
Tošerová, Valérie ; Orlík, Adam (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo shrnutí teoretických poznatků spojených s pojmem organizační kultura, popsání nejdůležitějších funkcí, prvků, struktury, typologie a metod pro její analýzu. Na základě analýzy organizační kultury v organizaci byla nastíněna stávající úroveň organizační kultury pomocí využití systematického pozorování a šetření formou rozhovorů, metod písemného dotazování a analýzy vnitropodnikových dokumentů. Poté došlo k odhalení nedostatků v organizační kultuře organizace a navržení několika opatření a doporučení pro zlepšení aktuálního stavu směrem k žádoucí organizační kultuře.
|
|
Návrh změn obsahu organizační kultury ve vybrané organizaci
Bureš, David ; Alexová, Veronika (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo poukázat na často opomíjenou součást strategického řízení - organizační kulturu a demonstrovat její vliv na hospodářský výsledek společnosti. Práce prostřednictvím analýzy produktů, řízeného pozorování, řízeného rozhovoru metodou Focus Group, SWOT analýzy se zaměřením na identifikaci významných prvků organizační kultury a dotazníkového šetření, realizovaného metodou Denison Organizational Culture Survey, mapuje aktuální úroveň organizační kultury napříč společností, identifikuje rozdíly mezi aktuálně vnímanou organizační kulturou a optimální/ideální organizační kulturou, analyzuje základní hospodářské výsledky společnosti a zabývá se i identifikací rizik. Na základě aktuální úrovně organizační kultury u konkrétní společnosti v kontextu jejích hospodářských výsledků práce následně předkládá aplikační návrh změny organizační kultury, včetně návrhu postupu implementace navrhovaných opatření, jako integrované součásti strategického řízení, spojeného s analýzou rizik a prognózou ekonomických dopadů daného řešení na hospodářské výsledky společnosti.
|