Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Percepce a využití fotografií pro marketingové účely na sociálních sítích
Marečková, Lucie
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou percepce a využití fotografie jako nosiče informací související s vizuálními materiály užívanými pro marketingovou komunikaci na sociálních sítích. Za pomoci užití metod eye trackingového šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového šetření byly identifikovány vlivy, jež na spotřebitele působí a ovlivňují jeho vnímání a preference. Pozornost byla věnována především působení barevné fotografie oproti černobílému obrázku, většího prostoru zobrazeného na snímku a naproti tomu detailu produktu, rozdílnému množství osob přítomných na fotografiích a odlišné hloubce ostrosti snímcích. Analýzou těchto faktorů bylo dosaženo cíle práce, jímž je navržení vhodných doporučení pro marketingovou komunikaci na sociálních sítích, při které je využito fotografií. Tato doporučení byla vynesena s akcentem na zkoumané odvětví energetických nápojů.
Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces
Chytil, Ondřej
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním s důrazem na vliv obalů a etiket u mladých spotřebitelů ve věku 20-35 let při výběru medu a výrobků z medu. V práci je využito technik marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a kvalitativních rozhovorů. Výstupem práce je model spotřebitelského chování a návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v odvětví produkce medu.
Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty
Doležalová, Markéta
DOLEŽALOVÁ, M. Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty. 2017. 111 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Veronika Antošová, Ph.D. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí (studentů ve věku 20 až 25 let) na trhu s jogurty. Důraz je kladen na vliv obalů a etiket při využití marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v tomto odvětví.
Obal ako spôsob marketingovej komunikácie
Bielokostolská, Barbara
Bielokostolská, B. Obal jako způsob marketingové komunikace. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce je zaměřená hlavně na charakteristiku obalu jako nástroje marketingové komunikace mezi prodávajícím a kupujícím. V teoretické části jsou definované pojmy produktové politiky, rozhodování o obalu, definice a funkce obalu. Ve vlastní práci je představený výrobce obalů a obalových materiálů z vlnité lepenky Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. Dále je vykonaný hloubkový rozhovor s některými odběrateli společnosti se zaměřením hlavně na kartonové obaly této firmy (výroba, design, funkce) a dotazníkové šetření se spotřebiteli k získání jejich názorů a preferencí na obal jako způsob marketingové komunikace. Podle získaných informací jsou zformulovány návrhy pro firmu Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. vyplývající z průzkumu.
Nativní reklama na sociálních sítích
Latináková, Klára
LATINÁKOVÁ KLÁRA. Nativní reklama na sociálních sítích. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou srovnání nativní a bannerové reklamy na sociálních sítích. Za pomoci užití eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru bylo zkoumáno, jak uživatelé sociálních sítí vnímají reklamu na Facebooku. Výsledná data, získaná eyetrackingovým šetřením byla statisticky vyhodnocena a výsledky eye-trackingového šetření i hloubkových rozhovorů byly porovnány s předchozími výzkumy na podobné téma a shrnuty v závěru.
Sociálne siete a jejich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Handzušová, Jana
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití při propagaci turistické destinace. Využitím metod eye trackingového šetření, hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření byly identifikovány faktory působící na spotřebitele na sociálních sítích v oblasti cestování a preference spotřebitelů v této oblasti. Pozornost byla zaměřena na význam influencerů využívaných při propagaci destinace a jejich dopad na spotřebitele v rozhodovacím procesu. Identifikovány byly faktory působící na vizuální vnímání příspěvků propagujících turistickou destinaci na sociální síti Instagram. Využitím výzkumných metod a analýzou faktorů byl dosažen cíl práce, a to navržení vhodných doporučení pro subjekty zabývající se propagací turistické destinace.
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
Nečas, Jiří
Abstrakt Nečas, J. Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá vymezením podstaty obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Zkoumá typy obsahu, které jsou spotřebiteli nejvíce preferovány a zabývá se možnostmi aplikace obsahových nástrojů v oblasti sportovních služeb. K identifikaci těchto obsahových preferencí byl realizován kvantitativní marketingový výzkumu (n=400) a kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů (n=14). Doporučení jsou založena na preferovaných typech obsahu dle spotřebitelů a strukturována dle modelu See, Think, Do, Care s ohledem na jejich nákladovou efektivnost.
Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky
Kopšíková, Monika
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. Chování spotřebitelů při on-line nákupu přírodní kosmetiky. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování žen při on-line nakupování přírodní kosmetiky. Za využití výzkumných metod eye trackingu a řízeného hloubkového rozhovoru byly identifikovány faktory a motivy, které ovlivňují nákupní rozhodování. Pozornost byla věnována zejména zjišťování preferencí místa nákupu kosmetických produktů spolu s příčinami upřednostňování nákupu přírodní kosmetiky. Analýzou těchto faktorů byl dosažen cíl práce, kterým bylo navržení vhodných doporučení pro marketingovou komunikaci subjektů podnikajících na on-line trhu s přírodní kosmetikou.
Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y
Bazala, Štěpán
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá fenomény scarcity a FoMo marketingu a jejich percepcí u generace Y. Za pomoci užití eye-trackingového šetření a následných řízených rozhovorů zjišťuje vnímání vybraných nástrojů marketingu a jejich dopad pro konečné rozhodnutí spotřebitele při nakupování na internetu. Na základě výsledků zjištěných oběma z uvedených metod, jsou poskytnuta doporučení pro užívání těchto nástrojů při tvorbě marketingových strategií v internetových internetovém prostředí pro generaci Y.
Problémové oblasti a výhody formy rodinného podnikání v zemědělství
Fišerová, Markéta
Fišerová, M. Problémové oblasti a výhody formy rodinného podnikání v zemědělství. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá problémovými oblastmi a výhodami formy rodinného podnikání v zemědělství. První část práce se zaměřuje na analýzu sekundárních dat, ve které jsou charakterizovány rodinné zemědělské podniky v České republice i ve světě. Pro zhotovení komplexní analýzy je uskutečněn sběr primárních dat prostřednictvím provedení hloubkového rozhovoru s majiteli rodinných farem. Na základě zjištěných informací jsou identifikovány hlavní problémové oblasti podnikání rodinných farem a následně navržena doporučení k jejich zmírnění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.