Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit firmy prostřednictvím franchisingu
Pavlík, Jakub ; Staňková, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o rozvoji obchodních aktivit vybraného subjektu prostřednictvím franchisingového podnikání. Předmětem práce je definování teoretických východisek z oblasti franchisingu, provedení analýzy současného stavu společnosti AQUAdesign s.r.o. a vytvoření návrhu franchisingového konceptu dané společnosti. Návrhová část práce je poté doplněna o příslušný harmonogram implementace.
Podnikatelský záměr na bázi franchisingu
Česalová, Iveta ; MBA, Martina Drtílková (oponent) ; Vaškovičová, Jana (vedoucí práce)
Předmětem této práce je zpracování podnikatelského záměru na bázi franchisingu v oblasti předškolního vzdělávání. Teoretická část obsahuje definici podnikatelského záměru a jeho části, dále vysvětlení základních pojmů v oblasti franchisingu a v poslední řadě popis zákonů a předpisů, kterými je nutno se řídit při založení školky. Cílem práce je praktická ukázka založení školky prostřednictvím franchisingu.
Rozvoj franchisingové sítě
Petrová, Veronika ; Harazím, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení rozvoje franchisingové sítě COMFOR, pohybující se na trhu informačních a komunikačních technologií. Jsou v ní zpracovány teoretická východiska pro uplatnění franchisingu v praxi, analýza firmy a jejího okolí, strategie rozvoje franchisingového konceptu a jednotlivé části implementace konceptu.
Franchisingový koncept pro rozvoj autoservisu
Konečný, Lukáš ; Málek, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností expanze a rozšíření stávajícího podnikání vybudováním franchisingového řetězce. V České republice je vytvoření vlastního franchisingového konceptu doposud vzácnosti, protože tato možnost expanze není českým podnikatelům dostatečně známá. Výstupem práce bude navržení franchisingového konceptu pro společnost AUTO HORÁK. Navrhovaný koncept je koncipován tak, aby umožnil společnosti základ pro její expanzi.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Souček, Tomáš ; Podolinská, Zuzana Šobová (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením podnikatelského záměru rozvoje společnosti. Na základě analýzy současného stavu podniku a jeho okolí byla navržena strategie dalšího rozvoje. Jedná se o komplexní řešení, které by mělo pomoci ke zvýšení obratů společnosti, upevnění dobrého jména podniku a posílení pozice na trhu.
Perspektivy franchisingu v oblasti faremní produkce
KALTOUNKOVÁ, Jana
Cílem této práce bylo posoudit dosavadní zkušenosti franchisorů a franchisantů v oblasti faremní produkce v České republice. Výzkum probíhal kvalitativně formou standardizovaných rozhovorů u franchisorů a kvantitativně formou dotazníkového šetření u franchisantů.
Franchising jako forma vstupu na trh
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Analýza podnikatelského subjektu, jeho konkurenceschopnosti a pravidel pro jeho franchisové využití. Zpracování návrhu provozního manuálu pro vybraný podnikatelský subjekt.
Franchisingová forma spolupráce se společností adidas ČR
Jelínek, Josef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem této práce je popsat a zanalyzovat současný franchisový systém společnosti adidas ČR s. r. o. a na základě výstupů doporučit systémové změny, které budou aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce společnosti adidas ČR s. r. o. s franchisovými partnery společnosti. Teoretická část řeší metodou rešerše náhled na problematiku franchisového modelu na základě dostupných zdrojů. Cílem první teoretické části bakalářské práce je získat základní informace o vývoji franchisingu, představit definici franchisingu, jeho charakteristiku, druhy a pojmy, včetně popisu vývoje a současné situace franchisingu v České republice. Cílem druhé teoretické části je popsat systémové výhody franchisingu a zároveň jeho výhody a nevýhody pro obě zúčastněné strany tohoto obchodního modelu -- franchisanta i franchisora. Teoretický rozbor je nezbytným předpokladem pro praktickou část bakalářské práce, jejímž cílem je využít sedmileté zkušenosti v obchodním oddělení společnosti adidas ČR s. r. o. a analyzovat současný systém franchisingu společnosti adidas ČR s. r. o., jeho pozitiva i negativa, se snahou o vypracování doporučení na systémové změny, které by byly aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce s franchisovými partnery společnosti adidas ČR s. r. o.
Franchising jako způsob podnikání na českém trhu
Boudová, Eliška ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako jeden z možných způsobů podnikání na českém trhu. Poukazuje na jeho dosavadní příznivý vývoj ve světě a poté i v České republice, kde franchising nacházel své uplatnění již od první poloviny 90. let. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Část teoretická podává přehled možných předností a nedostatků franchisového podnikání a pojednává i o praktických aspektech jeho vzniku a fungování, a to se zaměřením na český trh. Část praktická patří franchisovým konceptům, které již na českém trhu prokázaly svou životaschopnost a daří se jim s úspěchem nalézat zájemce o koupi franchisové licence.
Potenciál franchisingu ve vinařství v České republice
Kodetová, Anna ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o franchisingu zaměřeném na vinařství. Cílem této práce je zhodnotit potenciál franchisingu ve vinařství v České republice. První část charakterizuje nejdůležitější aspekty franchisingu. V dalších kapitolách dochází k přiblížení situace franchisingu ve vinařství a pivovarnictví a jejich následnému porovnání. Poté je představen franchisový koncept společnosti Víno Hruška s.r.o. Na tomto příkladu je ukázána možnost využití franchisingu ve vinařství. V závěrečné kapitole je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které zjišťovalo názory respondentů na potenciál franchisingu ve vinařství a jejich případnou ochotu zapojit se do takového konceptu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.