Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Farmářské trhy v ČR
HAMÁČKOVÁ, Tereza
V posledních letech mají farmářské trhy v České republice stále větší úspěch. Farmářskými trhy se snažíme propagovat místní a regionální potraviny, aby se dostali do hlubšího povědomí občanů, a aby se stali oblíbenějšími. Sortiment je velice pestrý avšak se k němu vztahují celé řady legislativních předpisů, zákonů, norem a vyhlášek. Farmářské trhy podléhají stejné legislativě jako jakýkoli jiný prodej potravin. V práci byly provedeny řízené rozhovory s prodejci na farmářských trzích a proběhlo dotazníkové šetření mezi zákazníky farmářských trhů a širší veřejností z celé České republiky. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 187 respondentů a díky tomuto šetření byly vyhodnoceny stanovené hypotézy. Tři hypotézy z celkových čtyř byly potvrzeny a jedna byla vyvrácena.
Problematika farmářských trhů - legislativa, sortiment
KABEŠOVÁ, Veronika
Farmářské trhy se staly v poslední době oblíbeným místem na nákupy. Nabízený sortiment je velice pestrý a vztahuje se k němu množství zákonů, vyhlášek a norem. Prodej jednotlivých komodit upravuje legislativa stejná, jako pro prodej v kamenných obchodech. Dotazníkové šetření bylo prováděno na farmářském trhu v Táboře. Zúčastnili se lidé různých věkových skupin. Na základě dotazníkového šetření (203 dotazovaných) se zjistilo, že 70% lidí ví, že stánek s mléčnými a masnými výrobky musí být vybaven chladicím zařízením. Na původ zboží se ptá 31% dotazovaných a 82% sleduje etikety na výrobcích
Marketingový výzkum farmářských trhů v České republice
Adámeková, Katarína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingový výzkum farmářských trhů si klade za cíl zjistit nejvýznamnější motivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, kteří navštěvují farmářské trhy, tak i těch kteří naopak farmářské trhy nevyhledávají. První část mé práce slouží k seznámení se s farmářskými trhy z marketingového hlediska, dále jsem považovala za důležité objasnit, na jakých principech a pravidlech farmářské trhy obecně fungují. Praktická část práce zahrnuje vlastní šetření zabývající se mírou oblíbenosti farmářských trhů u spotřebitelů v České republice. V závěru práce jsou uvedena marketingová doporučení opírající se o analýzu výsledků z vlastního šetření, o externí pozorování a poznatky, které jsem získala během zpracování diplomové práce. Výsledky mého výzkumu mohou posloužit jak laikům, kteří se chtějí o tomto tématu dozvědět více informací z marketingového pohledu, tak všem zainteresovaným stranám v tomto oboru.
Postavení biopotravin a farmářských trhů: ČR versus ostatní vyspělé státy Evropy
Murasová, Barbora ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Puta, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavením biopotravin a farmářských trhů na trzích s potravinami v České republice a ostatních vyspělích státech Evropy. Je rozdělena na čtyři hlavní části. První uvádí čtenáře do problematiky a zaměřuje se na vysvětlení základních pojmů jako biopotravina nebo farmářský trh. V druhé části je rozebrán marketing biopotravin a farmářských trhů - jeho složky a nástroje a důraz je kladen na chování spotřebitele jako nejdůležitějšího aspektu. Třetí část se zaobírá evropským trhem s biopotravinami obecně a také jsou zde popsána specifika vybraných trhů. Poslední, čtvrtá část analyzuje trh s biopotravinami v České republice a je zde proveden výzkum českého trhu s biopotravinami pomocí dotazníkového šetření.
Strategická analýza
Jonášová, Monika ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést strategickou analýzu farmářských trhů v České republice, důraz je kladen především na analýzu externí. Jádro práce tvoří dvě stěžejní části. První je teoreticko-metodologická část vykreslující základní pojmy, metody strategické analýzy a vymezení SWOT analýzy. Druhá, tedy praktická část, je věnována aplikaci metod externí analýzy na odvětví farmářských trhů, odhalení hrozeb a příležitostí v odvětví a návrh silných stránek, které by měl nově vstupující farmářský trh mít, respektive slabých stránek, kterých by se měl vyvarovat. Dále zmiňuje strategii proniknutí nového subjektu do tohoto odvětví a představuje strategii zahraničního farmářského trhu. V závěru se práce dotýká porovnání české a zahraniční strategie a prognózy dalšího vývoje farmářských trhů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.